Ja, het was echt heel vet. Vooral om één van de weinige Nederlander toender tijd op de PS3 te spelen.
Weet iemand al waar deze game te pre-orderen is ofzo? Dit lijkt me echt een mega dikke RPG te gaan worden!
dat vraag ik me ook af... ik heb al screens met japanse texten en engelse namen enzo gezien. /US subtitles zou meer dan genoeg zijn
ziet er inderdaag gaaf uit ... ik ben benieuwd naar de cgi filmpjes ... gelukkig hoef je niet zo vaak van DVD te wisselen Nope hij is is helaas niet regio vrij
Is er nog geen engelse review uit van het spel ? Ik heb btw wel zin in een dragonballz-achtige game .... en al die filmpjes zien er echt zo mooi en kleurrijk uit.
Op www.xboxyde.com staat nu voor 30 minuten aan beeldmateriaal Blue Dragon,zeker de moeite waard om te kijken.Dit wordt echt een heel mooi spel,mischien mooier dan GOW.
als ik screenshots bekijk doet hoofdpersoon mij aan dragon ball denken, maar hier zal ik maar doorheen kijken. Dit lijkt best wel een leuk spel te gaan worden
Haha, dat is ook niet zo vreemd, want Akira Toriyama is verantwoordelijk voor de karakters in Blue Dragon. Hij is de maker van DragonBall.
Ja, hij komt ook uit in Amerika en Europa, maar er is nog geen releasedatum bevestigd. De verwachting is dat het spel ergens rond het 2e kwartaal 2007 hier in de winkels ligt. Voor de mensen die meer footage willen zien moeten eens een kijkje nemen op www.xboxyde.com. Zij hebben ondertussen 4 filmpjes, elk van rond de 10 minuten, in HD-kwaliteit beschikbaar. Houdt er wel rekening mee dat er spoilers in zitten.
Daarom heeft iedereen ook een korte termijn geheugen én een lange termijn geheugen Voor wat muziek uit Blue Dragon: http://www.mistwalker-fr.info/radio/index.php?autoplay=1
Die filmpjes zien er echt zwaar vet uit Lijkt meer op een film dan een spel trouwens Zo kom je wel aan 3 discs ja