waar heb je die guide van misbare monsters vandaan?? ik heb er wel 1 voor de items gezien maar voor de monsters nergens
Hoeveel monsters zijn er in totaal? Ik heb nu alle monsters/ghost/robots opgeteld die ik heb gehad en zit nu op 262 oid. Mechat shooting 3 ook op perfect net gehaald, was easier dan verwacht. Vandaag de game uitspelen verder, morgen dan lekker met Halo bezig. Ga ik daarna nog 1 keer de hele game doen voor alle monsters en items voor 1000/1000 score.
Hmm dan mis ik maar een paar, net het einde uitgespeeld, zit nu op iets van 284, zal es even zien of ik die anderen nog makkelijk kan pakken.
Lolz ik heb woensdag halo 3 gekocht, maar ik zitzo diep in het verhaal van blue dragon dat ik em nog niet eens geopend heb
Titlee: Blue Dragon Content: Ultra Hard Mod Price: Free Availability: Not available in Japan Dash Text: [ESRB: T (Teen) FANTASY VIOLENCE] The Ultra Hard Mod adds three new features to Blue Dragon. New Game Plus is a game mode that allows you to start your game over using a saved game from near the end of Blue Dragon. The Hard game mode allows you to play at a difficulty level that is twice as high as the original. The Impossible game mode is the ultimate in difficulty and is meant to be played starting at Level 50 or higher. © 2007 BIRD STUDIO / MISTWALKER, INC. All Rights Reserved. © 2007 Microsoft Corporation. All Rights Reserved. BLUE DRAGON contains AT&T Natural Voices® Text to Speech technology licensed from Wizzard Software Corporation. Microsoft, the Microsoft Game Studios logo, Blue Dragon, Xbox, Xbox 360, Xbox LIVE and the Xbox logos are trademarks of the Microsoft group of companies.
weet iemand wat die invisible mode inhoud?? der is btw een top plek op disc 2 om te levelen!! Ergens nadat er met lasers op je geschoten word.. vind je een plek met allemaal keoleons... je kan ze allemaal in 1 attack verslaan en je krijgt er toch een zooi exp + sp voor !! en als je ze allemaal verslaat krijg je een soort mini boss..
Als je die plek bedoeld waar je de eerste keer een blauwe barrier moet verwijderen dan heb ik daar ook geleveld.
http://archief.xboxworld.nl/news/9409/eerste-downloadable-content-van-blue-dragon-te-downloaden/? Mwahahah we hoeven niet meer omslachtig te doen om Hard en Invinsible Modus te krijgen in europa @Casper jij hebt het over die Koleolon dingen in de ondergrondse water passage. Inderdaad een goede plek. Heb daat mijn poppetjes SP getrained voor de Generalist class. De mini-boss is de eerste van de 5 dragons in het spel...tevens de makkelijkste. Je moet inderdaad eerst een blauwe barriere wegtrappen. Maar eerst even Oblivion verder spelen met me huidige personage en dan Blue dragon. Heb namelijk WEER 2 weken vrij
ben nu bij de Moon Laser: Perfect achievement niet zon moeilijke game, maar wel verschikkelijk frustrerend dat je de achterkant van die manen niet mag raken voor de achievement ik geef het nu ff op.. morgen weer een dag
^Dies juist wel te doen, gewoon pas schieten zodra je 100% zeker weet dat ie aan het opladen is, je hebt genoeg tijd
tis net gelukt Saved Kluke from Choking You saved Kluke from being choked by Nene's collar. Another button bashing event but this time you must hold down the left analogue stick at the same time. It starts just after you enter the throne room on level 5 of the ship when Nene is gripping Kluke's throat with that device. You must do it about 3 or 4 times. You should have a save for the beginning of level 5 if you fail it. alleen heb dat net gedaan.. en volgens mij niet gevaald.. maar plots heeft iedereen zon ding en geen achievement ? hoe weet je of je het goed gedaan heb??
@Casper, hoe je dat weet? Gewoon sneller die knopjes indrukken Als je het haalt zie je vanzelf wel dat het goed is en krijg je die achievement wel. En maybe idd even spoiler tags gebruiken voor degenen die nog niet zo ver in het spel zijn. Tis leuker als je dan niet al dingen te horen krijgt.
ik ben net op disc 3 aangekomen, en wil nu mn party van 5 man gaan trainen in exp + sp heeft iemand miss een tip waar je dat nu het beste kan doen?
Gisteren dan toch echt uitgespeeld, 1000/1000. Ga het spel over een tijdje nog maar eens spelen met die downloads die nu ook op de gewone marketplace staan, en natuurlijk straks Eternal Sonata.
Heb je het in 1 keer gedaan ( met de item achievement ) of heb je er meerdere keren over moeten doen ?