Moet hem ooit nog weer eens uitspelen. (al heb ik lost odyssey in 1 ruk uitgespeeld) Grafisch is de game inderdaad gewoon erg goed en doet me erg aan een pixar film denken. Camera is me nooit opgevallen eigenlijk.
Vind je? Ik vind het design van de units juist mooier in Lost Odyssey. Daarnaast draait die game sneller; de framerate zakt echt in als je shadows tevoorschijn komen in Blue Dragon. Gelukkig is de combat turn-based, maar het valt wel erg op.
ik heb nu een paar dagen dit spel en het bevalt me prima, maar ik kan niet saven in het hoofdmenu. ik moet dus altijd bij zo'n bolletje saven. Als ik naar het hoofdmenu ga, staat onderaan 'Save', maar in het grijs ipv het wit. ik heb wel van een npc te horen gekregen dat het mogelijk is in het hoofdmenu te saven. weet iemand hoe dit komt? heb het spel nu 6,5 uur gespeeld fsow en ik ben (denk ik) bijna bij Death Forest fsow voor die bloem. kom net uit zo'n tunnel en heb gesaved in zo'n dorpje daarnaast.
Ik denk dat je mij je mij niet helemaal begrijpt. Dat zogenaamde "blokje" wordt wit als je op de world map rondloopt. Dan kan je pas saven.
Dat blokje staat daar omdat je, als je op zo'n saveicoontje, ook via het menu kan saven. Maar dit kan alleen als je op een save point staat.
das wel klote dan, want t duurt soms best lang voor je bij een savepunt bent. en ik vind het wel een tof spel, maar niet te lang achter elkaar. en ist niveau nog ergens in te stellen?want t is nu nogal makkelijk en je hoeft weinig na te denken over wat het meest effectief is tegen welk monster. of wordt het later weer (veel) moeilijker?
ai das dan balen. maar gelukkig was ik nog niet bijzonder ver. wel stom dat ze dat niet van tevoren aangeven -_-. een warning als op new game klikt fsow
Een vraag voor de achievement: Completed Item Record Is het de bedoeling dat je alle 380 Items bewaard in je inventory? Of telt het ook als je een item vind en daarna gebruikt?
Blue Dragon, ik moet er ook nog eens verder mee, maar vindt de characters zo statisch als de pest. voel niet echt mee met plastic poppen zeg maar! En wat mij het meest tegenstond in het spel is dat ze een stagiar invert hebben laten toevoegen of iets dergelijks je kan alleen invert aan/uit kiezen en dat heeft gelijk invloed op horizontaal als verticaal.....terwijl bijna niemand horizontaal invert gebruikt en verticaal wel veel gebruikt wordt...daardoor is het elke keer als ik speel, het eerste half uur/uur weer wennen aan de camera
Ik had hem in de zomervakantie voor 10 euro bij de Intertoys in Zaltbommel, een redelijke prijs in mijn ogen.
Weet iemand hoe ik in het begin van het spel die deur in flying fortress snel kan sluiten. Het gaat om het button bashen met A, maar het lukt me niet zo snel voordat er een robot langs kan.