1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet hem ooit nog weer eens uitspelen. (al heb ik lost odyssey in 1 ruk uitgespeeld)

    Grafisch is de game inderdaad gewoon erg goed en doet me erg aan een pixar film denken. Camera is me nooit opgevallen eigenlijk.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vind je? Ik vind het design van de units juist mooier in Lost Odyssey. Daarnaast draait die game sneller; de framerate zakt echt in als je shadows tevoorschijn komen in Blue Dragon. Gelukkig is de combat turn-based, maar het valt wel erg op.
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik heb nu een paar dagen dit spel en het bevalt me prima, maar ik kan niet saven in het hoofdmenu. ik moet dus altijd bij zo'n bolletje saven. Als ik naar het hoofdmenu ga, staat onderaan 'Save', maar in het grijs ipv het wit. ik heb wel van een npc te horen gekregen dat het mogelijk is in het hoofdmenu te saven. weet iemand hoe dit komt?
    heb het spel nu 6,5 uur gespeeld fsow en ik ben (denk ik) bijna bij Death Forest fsow voor die bloem. kom net uit zo'n tunnel en heb gesaved in zo'n dorpje daarnaast.
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen saven op de world map. ;)
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ok, dan zal ik daar eens kijken. wel vreemd dat er dan zo'n blokje staat in het menu :confused:
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je mij je mij niet helemaal begrijpt.

    Dat zogenaamde "blokje" wordt wit als je op de world map rondloopt. Dan kan je pas saven.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Dat blokje staat daar omdat je, als je op zo'n saveicoontje, ook via het menu kan saven. Maar dit kan alleen als je op een save point staat.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    das wel klote dan, want t duurt soms best lang voor je bij een savepunt bent. en ik vind het wel een tof spel, maar niet te lang achter elkaar.
    en ist niveau nog ergens in te stellen?want t is nu nogal makkelijk en je hoeft weinig na te denken over wat het meest effectief is tegen welk monster. of wordt het later weer (veel) moeilijker?
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    En op de world map... O-)
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt een hogere difficulty downloaden via marketplace (gratis)

    Dan is hij meteen een stuk leuker
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    downloaden? en moet je dan overnieuw beginnen?
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    helaas wel
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ai das dan balen. maar gelukkig was ik nog niet bijzonder ver. wel stom dat ze dat niet van tevoren aangeven -_-. een warning als op new game klikt fsow
     
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Een vraag voor de achievement: Completed Item Record

    Is het de bedoeling dat je alle 380 Items bewaard in je inventory? Of telt het ook als je een item vind en daarna gebruikt?
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    898
    Blue Dragon, ik moet er ook nog eens verder mee, maar vindt de characters zo statisch als de pest. voel niet echt mee met plastic poppen zeg maar!

    En wat mij het meest tegenstond in het spel is dat ze een stagiar invert hebben laten toevoegen of iets dergelijks :mad: je kan alleen invert aan/uit kiezen en dat heeft gelijk invloed op horizontaal als verticaal.....terwijl bijna niemand horizontaal invert gebruikt en verticaal wel veel gebruikt wordt...daardoor is het elke keer als ik speel, het eerste half uur/uur weer wennen aan de camera:mad:
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor hoeveel zouden jullie het spel kopen. Zit te twijfelen maar vind 30 euro net iets teveel :)
     
  17. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    PM ;)
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had hem in de zomervakantie voor 10 euro bij de Intertoys in Zaltbommel, een redelijke prijs in mijn ogen.
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand hoe ik in het begin van het spel die deur in flying fortress snel kan sluiten. Het gaat om het button bashen met A, maar het lukt me niet zo snel voordat er een robot langs kan.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is dus echt een kwestie van blijven proberen....:+

    BD heeft wel meer van dit soort stukjes erin.
     

Deel Deze Pagina