1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt zo tof...echt een final fantasy gevoel als je naar dit spel kijkt,en dat is zeker een heel goed teken.Neem daarbij de eerste recensies die al heel positief waren.:thumbs:

2. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes doen mij echt denken aan Final fantasy 9 (of 8 doe dit uit mijn hoofd) in iedergeval de beetje meer cartoony final fantasy.

Blue dragon gaat echt heerlijk worden... kan niet wachten.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet dat er toch weer heerlijk uit om uuuuuren te spelen :D Ik ben weer blij hor!

4. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand eigenlijk enig idee hoeveel er in japan al verkocht zijn sinds 7 december?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Geen getal, maar het was niet overdonderend. Dat weet ik wel. Maar ik denk toch dat het bijna onmogelijk is om die Japanners over te halen. Ze blijven veel liever bij tradities, dat is echt iets met die Japanners hoor. Ze zullen eerder bij Nintendo/Sony blijven dan een Xbox360 er bij te nemen. Dan maken 2 games (Blue Dragon en Lost Odyssey) van Japanse bodem weinig verschil denk ik.

6. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren toch in iedergeval al 100000 pre orders?

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik niet, maar dacht dat ik op IGN zo iets gelezen had.

8. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat ze in oktober 100000 pre orders van blue dragon hadden gemaakt waarvan 10 000 nogeens se versies waren.. Den dat de preorders in 1 dag uitverkocht was. Zijn dan al zo ie zo 100000 meer xbox 360's in japan.

9. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zou bijvoorbeeld gewoon een Final Fantasy titel naar de 360 moeten brengen,en als die jappaners dan nog niet een 360 nemen,dan weet ik het niet meer.Als die jappaners geen Blue dragon willen,breng hem dan maar snel hierheen,we zitten met smart te wachten.

10. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dat lukt voor dat hij op de ps3 uit zal komen... zijn ze daar idd binnen.

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ook.Waarom spendeerd MS veel geld aan andere titels,maar bijvoorbeeld niet om een Final Fantasy deel ''exclusief'' te krijgen.Blue dragon is zeker een goede stap vooruit,maar ze hebben meer echte jappanse titels nodig.

12. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Ja idd echte japanse titels maar volgens mij is Lost Planet dat wel die eraan komt...
    Zelf zou ik graag Blue Dragon willen spelen want die RPG lijkt mij best wel vet.

13. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Op de amerikaanse gaming verkoopsite EBgames.com is een releasedatum van Blue Dragon verschenen, namelijk 1 juni 2007, of de datum juist is blijft te betwijfelen, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een verkoopsite de datum eerder dan de uitgevers vrijgeeft.

14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou erg tof zijn 1 Juni,heb echt zin in dit spel.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan niet wachten! Hoop dat die release date klopt want dan kunnen we binnenkort los op dit spel :D

16. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me echt een top-game

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt te hopen dat tie in Juni uitkomt,als we dit jaar weer zo'n hete zomer krijgen vermaak ik me altijd prima met een goede RPG.

18. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die lijst is complete onzin, Blue Dragon komt pas in de zomer

20. Dioxic

Dioxic Guest

Op die lijst staat wel meer onzin