Zozo, de E3 in Tokio Je bedoelt de Tokyo Game Show. Jah, die speelden daar gewoon de complete versie, in Japan is die nu al een paar maanden uit
Even een flinke schop *) 1UP Zelf kijk ik erg uit naar Blue Dragon, maar ik vrees dat het spel pas eind 2007 hier het daglicht zal zien
Oei dat is wel een tegenvallertje, ik wou deze in de zomervakantie spelen. Jammer, nog langer geen rpg.
Jup helaas wel,maarja Lost Odssey komt daarin wel Wereldwijd uit gelukkig.Wordt echt hele dure maanden,denk maar aan: Halo3,Blue Dragon,Lost odssey,Assincreed,Hells Highway en noem maar op
>_> das vet minder vet veel musts in 1 maand dan versla je erin en ga je niet diep op een game in. Maar gewoon het feit dat deze game al een tijdje uit is in japan is toch wel vaag hoor...
Maand later als in Amerika. Is nog even geduld hebben, maar dan staat ons ongetwijfeld weer wat moois te wachten.
Waarschijnlijk moet alles gesubbed worden... Maar ik denk dat dit normaal gesproken niet zolang duurt. Maar ook moeten er voice-overs etc komen.
Ik heb gelezen in de IGN preview dat door de vele subs wij de originele (Aziatische) stemmen verliezen op de disc. Toch best jammer als je het mij vraagt...
Das idd best wel zonde veel anime series die vertaald worden (voice-over) naar het engels is bagger. Alleen DBZ was opmerkelijk goed. (hellsing engels gezien bagger...)
Nou, de Engelse vertaling schijnt best goed te zijn. Alleen jammer van die geruchten dat de originele voicing eruit is...
Klopt inderdaad, dit omdat de Europese versie al meerdere talen bevat en naar het schijnt het niet mogelijk was om de Japanse stemmen erbij te kunnen plaatsen. Erg jammer....
Dat komt allemaal door die Duitsers, Fransen en de Spanjaarden. Ik ben aan de ene kant eigenlijk wel blij dat games in Duitsland gebanned worden hoeven ze hem in ieder geval niet in het duits te gaan vertalen. Hopelijk gebeurd dit ook bij die andere landen. Zo zie je maar dat Johan Cruijff weer eens gelijk heeft ''elk nadeel heeft zijn voordeel''