1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zozo, de E3 in Tokio :+ Je bedoelt de Tokyo Game Show. Jah, die speelden daar gewoon de complete versie, in Japan is die nu al een paar maanden uit

2. Cybercon

Cybercon Guest

Even een flinke schop *)

1UP

Zelf kijk ik erg uit naar Blue Dragon, maar ik vrees dat het spel pas eind 2007 hier het daglicht zal zien :mad:

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Net gelezen ja :confused: moet je na gaan dat het spel eigenlijk alleen nog maar vertaald moet worden.

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel komt in augustus naar Noord-Amerika volgens Gamespot,die nu de GDC volgt.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het echt zonde hoor ik verwachte hem deze maand(en) en nu komt ie zo fucking laat pas. :'-(

6. Dioxic

Dioxic Guest

Oei dat is wel een tegenvallertje, ik wou deze in de zomervakantie spelen. Jammer, nog langer geen rpg.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt in september pas hier.

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup helaas wel,maarja Lost Odssey komt daarin wel Wereldwijd uit gelukkig.Wordt echt hele dure maanden,denk maar aan: Halo3,Blue Dragon,Lost odssey,Assincreed,Hells Highway en noem maar op_O_

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    >_> das vet minder vet veel musts in 1 maand :9 dan versla je erin en ga je niet diep op een game in.

Maar gewoon het feit dat deze game al een tijdje uit is in japan is toch wel vaag hoor...

10. Cybercon

Cybercon Guest

Bron?

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    1UP

O'ja hier: http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=66188

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maand later als in Amerika. Is nog even geduld hebben, maar dan staat ons ongetwijfeld weer wat moois te wachten.

13. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lkkr kut dan :confused: augustus pas wat een onzin de game is toch al een tijdje uit in JPN?

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    al sinds okt/nov daar :p Dus die jappanners hebben de game wel uitgespeelt onderhand! :)

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk moet alles gesubbed worden... Maar ik denk dat dit normaal gesproken niet zolang duurt.

Maar ook moeten er voice-overs etc komen.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb gelezen in de IGN preview dat door de vele subs wij de originele (Aziatische) stemmen verliezen op de disc. Toch best jammer als je het mij vraagt...

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Das idd best wel zonde veel anime series die vertaald worden (voice-over) naar het engels is bagger.

Alleen DBZ was opmerkelijk goed. (hellsing engels gezien bagger...)

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou, de Engelse vertaling schijnt best goed te zijn. Alleen jammer van die geruchten dat de originele voicing eruit is...

19. Cybercon

Cybercon Guest

Klopt inderdaad, dit omdat de Europese versie al meerdere talen bevat en naar het schijnt het niet mogelijk was om de Japanse stemmen erbij te kunnen plaatsen. Erg jammer....

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt allemaal door die Duitsers, Fransen en de Spanjaarden. Ik ben aan de ene kant eigenlijk wel blij dat games in Duitsland gebanned worden hoeven ze hem in ieder geval niet in het duits te gaan vertalen. Hopelijk gebeurd dit ook bij die andere landen. Zo zie je maar dat Johan Cruijff weer eens gelijk heeft ''elk nadeel heeft zijn voordeel'' :9

Deel Deze Pagina