Ik vind (de meeste) Faceplates zowiezo niks, 9 van de 10 vloeken bij het strakke witte design van de 360... Nee, doe mij dan maar gelijk een skin voor de hele 360. Blue dragon staat bij mij trouwens op nummer 1 van mn wanted games, kijk er echt naar uit!
Is september al definitief? Want volgens sommige bronnen zou hij juist eerder uitkomen dan ze eerst hadden verwacht.
Voor mij is dat precies de drukste periode van mijn afstudeerstage. Maar paar weken later heb ik wel weer wat meer tijd.
Niets is definitief bij games en releasedates. September is officieel, dus houdt ik het liefste die datum aan. Ze hebben hem niet voor niets uitgesteld van lente/zomer tot eind zomer/begin herfst, dat is niet veel uitstel imo. Ik denk dus dat het wel september wordt, maar hoop het mis te hebben.
weet dat het spel blue dragon nog een tijdje op zich laat wachten voor de xbox 360 maar kwam wel de tv serie tegen jammer genoeg geen ondertiteling http://tv-links.co.uk/show.do/3/2850 alleen aflevering 9 doet het
Er zijn wel eps met subs, maar die zijn inderdaad moeilijk te vinden. Heb er een paar, maar toen ik ze downloadde duurde het me te lang. Zitten trouwens wel wat spoilers in vind ik. Speel liever de game zelf in september. Hoop ook dat er met de E3 ofzo nog een demo komt. Vind dat ze dat best mogen doen eigenlijk.
zie antwoord van Lethal ... E3 bestaat nog wel, maar is niet meer toegankelijk voor het grote publiek en dat is imho beter. Ik ben helaas op vakantie dan
!!!!!!!! Ik dacht dat het gewoon gestopt was Ik meende toch serieus dat het hiervoor telkens in mei was ofniet?