1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blue-Ray voor 360 mogelijk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JaysonX, 11 jan 2006.

1. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik blue-ray of hd-dvd filmpie wil kijken straks koop ik daar wel een speler voor kijk nu ook geen dvdtjes op mijn xbox

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan blue ray en hd dvd alleen maar gebruiken op een HD TV :confused:?

3. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, je kunt het ook gebruiken op de "oude" tv's, maar het beeld zal minder mooi zijn als op een hdtv, maar dit spreeket voor zich mag ik hopen. een xbox 360 kan toch ook op een normale tv?

4. Ja, anders heb je er geen drol aan. Ze gebruiken de extra opslagcapaciteit op de schijven om het beeld veel scherper te maken. Iets van 4x zo scherp

Maar misschien dat de spellen in de toekomst ook wel op HD-Dvd uitkomen en dan heb je er met een 'gewone tv' wel wat aan omdat je dan niet meer tussen 2/3 discs hoeft te wisselen.

5. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb liever dat die gasten zich eerst bezighouden met de xboxen i.p.v. het wel of niet plaatsen van blue ray schijven.:{

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oeii als blue-ray wint (wat ik denk ) is de kans groot dat er wel eens heel wat PS 3 s verkocht kunnen gaan worden? als bijv een externe Blue ray speler 300 euro gaat kosten! en een PS 3 450 euro! (ik gok maar wat) dan ga ik dus echt geen externe blue ray speler voor de xbox kopen..

7. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan of de meeste games in blue-ray gaan uitgeven? Bedoel ik nog steeds de betere games.
    Dan is het het afwegen waard.

8. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk denk dat MS zich sterk probeert te houden door zulk nieuws officieel te bevestigen. Ze verspreiden nieuws dat naar mijn mening niet echt haalbaar is.
    Dat ze eerst maar eens ervoor zorgen dat de gewone 360 eens voet aan de grond zet en er naar een uitvalpercentage van 1% wordt gestreefd in plaats van de 14% (misschien wel meer) die momenteel teruggaan naar de servicecentra.
    Daarbij , hoeveel mensen hebben daadwerkelijk al een HD-Tv hier in Europa? In de USA loopt het een stuk beter op dat gebied ,daar is een HD ook een stuk goedkoper (inkoopactie anyone :) ?) Maar goed , wij hier in NL moeten eerst maar eens zorgen dat we onze ziektekosten betaald krijgen voordat we gaan denken aan HD-Tv's...Voorlopig alleen weggelegd voor de echte hardcore film/gamefreaks naar mijn mening ...
    Officieel nieuws was trouwens ook dat er absoluut geen kinderziektes in de 360 zouden zitten , voor mij de reden tot aanschaf van een 1e generatie 360... dus dat officiele nieuws van ze begin ik onderhand wel een beetje aan te twijfelen.

King Kong probeert zich naar mijn mening gewoon groot te houden ten opzichte van Jurassic Parc8)

Deel Deze Pagina