ik weet niet of er al een thread is waar het in gezegd word...er zijn zoveel gsm-threads...dus vraag het ier... als je iets met bluetooth naar je gsm wilt sturen... is dat dan gratis of moet je hier voor betalen? zoja...hoeveel ongeveer...heb proximus , pay & go tnx
ah ja ... maar als dat gratis is heb ik wel een chique site voor de sony ericsson t610 bezitters. klik hier
ik heb nu de se t610... hoe moet ik dat bluetooth spul installere...staat dat op de cd... nee he...?waar dan wel...moet ik dat downloade? en hoe werkt dat dan... tnx
Mensen er is ook een mobiele telefoon tread. Bluethooth staat standaard op je tel alleen ff aan te zetten via je menu. Wat wil je gaan doen dan?? Foto's versturen ofzo?? Greetz D.J
Ik wou vanmiddag spelletjes wisselen met een vriend die ook bluetooth heeft(hij heeft nokia, ik sony ericsson t630), maar dat ging dus niet! Bij afbeeldingen & geluiden kan ik naar 'meer' gaan & dan verzenden kiezen en vervolgens via bluetooth(of infrarood). Nu bij spelletjes, staat dit er ni niet ! Maar het moet toch mogelijk zijn want je kan bv van www.myt630.com games sturen naar je gsm. Dus moet het lukken van gsm nr gsm. Maar hoe.... Iemand enig idee?? Alvast bedankt!
ik heb ook een T610 je moet gewoon bij instellingen bleutooth aanzetten. bleutooth is gratis en infra rood ook, maar ik vind bleutooth relaxter want bij infra rood moet je de telefoons helemaal tegen elkaar aanhouden. bij bleutooth kan je op iets van 10 meter afstand nog bestanden naar elkaar verzenden.
Ik heb geen mms. Bestaat er een programma'tje waarmee ik alle gegevens kan zien staan op mijn gsm & dan kiezen wat ik wil versturen??
kent iemand leuke multiplayer spelletjes voor sony ericsson T630? Op www.myt630.com staan er wel, maar ik weet niet welke multiplay zijn & welke niet en ook niet welke de moeite waard zijn.