ik krijg elke ronde een nitro. verder krijg ik ook een random powerup aan t begin. geloof dat de laatste voor extra fans was ofzo.
Die foto mode is best tof, werkt ook wel goed op zich. Vond deze wel geinig : Nog 1 rival te gaan. Van de eerste 8 rivals waren de races een eitje en bij de laatste wordt het opeens wat lastiger, soms vind ik de verhoudingen en opbouw niet echt logisch in de singleplayer. Zo heb je soms ook 2200 fans nodig in een korte race en maar 1200 in een lange race en die heb je dan vaak al na één ronde.
Ik ben nog niet bezig geweest met die photomode omdat ik meestal te geconsentreerd aant het racen ben en er dan niet aan denk..
Hehe, ik had deze foto ook alleen maar genomen omdat ik de race wilde restarten en opeens photo mode zag staan
Jammer dat mijn ouders ervoor hebben gekozen om voor mijn geboorte een filter functie in te bouwen, waardoor ik alleen restart zie staan en de rest sla ik automatisch over.
Je ouders hebben een filter ingesteld vanwege je leeftijd? Het staat er een beetje krom , of ik heb last van de hitte..
Volgens mij hebben jouw ouders er voor je geboorte voor gezorgd dat je zinnen verkeerd leest. -back ontopic-
Wat ik wel irritant vind is dat je niet heel snel restart race kunt doen. hij moet altijd weer helemaal laden etc..
Ik heb wel vaker close finishes gehad, maar dat was meestal rond de 10e plek. Net. Jaja, vreselijk blurry. ghehe, Blurry... De hele tijd 'ruim' eerste, en dan zo een finish.
Heb me inmiddels aangemeld. waar vind ik op die site de racegeschiedenis? edit laat maar. zie het al. was weer uitgelogd blijkbaar,,
Onder "multiplayer event history" bovenaan. Dan krijg je een overzicht van al je games: Spoiler Morgen even proberen de level 40 te halen, Supervan Heeft iemand toevallig een overzicht van de levels met daarachter alle unlocks?
Ik heb soms echt het idee dat mensen het op mij gemunt hebben . Shit wat krijg ik veel attacks te verwerken..
2/3de van de races gisteravond in de top 3, en jij kiest weer de race uit waarin ik het slechts reed. Ach, toch 2 plaatsen opgeschoven na de start. Single player nu op 48% Nu die stickers nog halen. \o/
Zijn die stickers eigenlijk gewoon de achievements? Of zijn het meer ingame dingetjes die je kunt halen? (Ik heb de achievements nog niet bekeken, dus ik kan ze niet kunnen vergelijken. ) Het zegt trouwens eigenlijk wel genoeg hoe klein de online community is als ik 3 dagen achterelkaar dezelfde random mensen tegenkom. /sad Ben nu level 21.
Gisteren tegen de nummer 2 van de world ranking gespeeld. die gast haalde gewoon een winstreak van 14x in een lobby van 15 tot 20 mensen....
Komt omdat mensen niet samenwerken. Eigenlijk zouden die 15 mensen hun guns op zo'n elite speler moeten richten. Eens kijken of hij dan nog steeds wint.