1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Me sa like the one underneath !

Speel blur niet zo vaak, maar eh hoe maak je een foto ?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In de singleplayer op start drukken onder een race en dan naar photo mode gaan. Het is in dat opzicht niet zo uitgebreid zoals we dat kennen van Halo 3, maar de effecten en upload mogelijkheden maken een hoop goed.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Merci,

zocht me rot ..... }:]

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, races beginnen nu toch wel lastig te worden. (of ik houd me teveel bezig met foto's ipv met het daadwerkelijke racen. :+)

Is trouwens bij iemand anders de Blur site ook erg traag met het verwerken van je uploads?
    Gisteren 5 plaatjes geupload, en vanmorgen waren pas de eerste 3 verwerkt. Op de rest zit ik nog steeds te wachten.

De vorige 2 vond ik mooier, maar ik heb me nooit eerder laten tegenhouden met het posten van crappy foto's. Zie het Halo Reach topic maar. O-)
    Het is wel jammer dat het zo moeilijk is om je auto heel te houden voor een foto. 8) Maar ach, daar gaat Blur ook niet om.
    Als de site meewerkt heb ik er straks iig meer. :p Of ze beter zijn dan deze durf ik niet te zeggen.
    _______
    Toch wel opvallend; ik heb 3 keer problemen met Blur gehad.
    2 keer dat de lobby uitelkaar valt.
    1 vastloper.
    Alle 3 de keren was het toen ik bij XBW-ers in een race/lobby zat. Toeval? ;)
    En ik zat btw niet in de party. Ik was in mijn eentje.

Gisteren wel jammer van de 2e Team race die ik deed. We begonnen met 19 man, en na de eerste ronde oid. waren er nog maar 12 over. Er waren nog maar 2/3 man van mijn team over waardoor ik zowat alle Shunts ed in mijn gezicht kreeg. :+ Blech, ik houd het wel bij FFA racen.
    http://www.blurgame.com/stats/matches/xbox/36038151457739047#/1/72066948477013585

Volgende race had ik het wel nog goed gemaakt.
    http://www.blurgame.com/stats/matches/xbox/36038151457739047#/1/72066948477013927

5. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Nette foto's hoor Dulle!
    Zal vandaag ook maar is kijken naar die fotomode. Eigenlijk nooit tijd/zin gehad. :+

Wanneer doe je weer een potje met ons mee Dulle? :cool:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het loopt tot nu toe iedere keer vast als ik bij jou in de lobby kom. :+ Dat is die 2 keer waar ik het in mijn post over had.
    (Die andere keer was gisteren bij Cookie en Metalen Marieke)

Welke mode speel je het meeste? Dan weet ik of ik überhaupt wel zin heb om het nog eens te proberen. :cool:

7. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel van alles en nog wat, maakt mij allemaal niet uit. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, het is niet de bedoeling dat dit topic omlaag gaat zakken he. :+

Dan maar een paar lost foto's die ik nog niet eerder gepost had.

Ik houd dit topic nog wel omhoog. :cool:

Hopelijk gaat de site wel wat beter werken zodat ik ook wat nieuws kan uploaden zonder 2 dagen te wachten voordat het verschijnt.. :mad:

Gisteren ook wat Hardcore races gedaan, maar ik heb toch het idee dat het een beetje té easy is om te winnen als je eenmaal als de no. 1 start. Blur is niet gemaakt voor dat soort races. :p

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hehe damn je foto's zijn echt gaaf man!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vooral die laatste :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    thnx! :) Je hebt wel wat beperkte mogelijkheden voor posities van je foto (je kan maar in een straal van ~5 meter om je auto heen bewegen), maar de mogelijkheid om de foto's ingame al te 'bewerken' (contrast/saturation etc) maakt veel goed.
    Zouden ze imo bij Halo ook wel mogen toevoegen. :9 (aan de andere kant kan Blur veel leren van de Halo Theater mode.)

Misschien zorgen die beperkte mogelijkheden juist voor de mooie foto's ipv mijn 'skills'. :+ Het is bijna onmogelijk om een echt slechte foto te maken.

Ik ga er iig lekker mee door! fuck die SP en die stomme lights wat je moet halen, zolang ik een leuke foto heb kunnen maken is de race voor mij al geslaagd.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als Gamehubs nog restocked voor €29,99 moet iemand mij PMen zodat ik 'm meteen kan bestellen 8)

13. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hou het ff lekker zelf in de gaten 8)

14. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    sterallures:+

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag voor het eerst de challange gehaald dat ik 3 races achter elkaar moest winnen _O_.

Want zoals je ziet ging dat eergisteren wat minder 8) Had de gehele tijd maar 2x :') En dat gewoon ook 3x achter elkaar....

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zoiets. O-)

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort dit spel maar weer eens oppikken !

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Die Blur reclame op tv is wel geniaal:

[yt]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jPqRue51GZ8&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jPqRue51GZ8&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/yt]

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem 1 van de betere game spots :p

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    mijn zusje vond em ook leuk:+
    Ok ja ik ook

Deel Deze Pagina