Spel stijgt mijn verwachtingen te boven. Ook de MP is leuk. Máár, ik wilde beginnen aan de Lvl. 1-10 mode en maar 44 mensen zouden die spelen! Dat is echt super zonde, het is een goed spel.
Daar moet je niet teveel op letten, je vind eigenlijk altijd wel volle games. In Team Racing is ook bijna niemand online maar toch zit je meestal met een volle lobby.
Maar jij bent niet zo goed Heb het spel trouwens geruild Cooks, dus we moeten even een nieuwe online game vinden die we biede hebben . Altijd gezellig met jou!
Crackdown 2 Blur zal ik de komende tijd toch niet zoveel spelen en CD2 komt vrijdag al weer. Na 3 legend modes heb ik Blur nu wel een beetje gezien.
Pff, de Career kan echt zo frustrerend zijn. Heb al 20 pogingen gewaagd een race te halen (p. 3 of hoger) en het wil gewoon niet lukken. Wordt constant over hoop geschoten en heb niets om te verdedigen. :{ Wat ik me trouwens afvraag. Baat het om 'netjes' te rijden, of kan je net zo goed bouncen via de vangrail in bochten?
In de races boeit het vrij weinig als je de bochten niet netjes neemt, ik gebruik maar zelden de rem. Alleen bij checkpoint races maakt het uit maar verder maakt het weinig verschil.
Oké. Die checkpoint races zijn wel verdomde moeilijk trouwens... de eerste paar zonder problemen gehaald, nu lijken ze bijna onmogelijk! Echt bij checkpoint 5 ben ik al door m'n tijd heen. Netjes rijden is dan beter, dus?
Yup, iets netter rijden is dan natuurlijk beter. En niet vergeten die stopwatches en Nitro power-ups op te pakken, Vaak is het ook handiger om ipv te remmen gewoon even het gas los te laten. (of was dat in Split/Second... ) Werken niet. Eerst even ergens anders uploaden.
Nu lieg je. Spoiler edit: Damn, de gehele XBW Blur community valt uit elkaar. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3847140#post3847140
Heb jou als mijn rival gekozen.. maar damn ik kom niet in de buurt haha! Ik zal het eens proberen.. dus je moet beginnen met een clean nitro etc. en dan door de poortjes.
Pff, wat kan Blur frustrerend zijn! Echt, rij ik met moeite twee rondes op de derde stek, krijg ik een Shunt tegen me aan (doe counter aanval) en gewoon de seconde er na word ik geraakt door een Forward Mine en daarna door een Shunt. Einde race. Heb maar even pauze genomen. In tijden niet zo gefrustreerd geraakt door een spel.
Soms word je echt de tering ingeschoten met dit spel idd. Wat helpt is niet al te agressief wezen. Oftewel je power ups bewaren voor verdediging ipv ze meteen afschieten. Als jij eenvoudig een shunt langs de ideale lijn oppakt dan is de kans groot dat je achterligger hem ook pakt.
Yup. Altijd een defensieve power-up achter de hand houden. Shunts zijn erg gemakkelijk af te weren. (Bolts naar achteren, Shunt naar achteren, Mine plaatsen, Shield gebruiken, voor je tegenstander rijden zodat hij de volle laag krijgt etc. ) Je bent nooit kansloos in Blur; voor alles wat op je wordt afgeschoten is wel een verdediging. Net (eindelijk? ) de SP uitgespeeld. Eens kijken welke achievements ik gemist heb. edit: Weer eens een paar random fotootjes geschoten. Spoiler