Wie wilt voor een half uurtje een VRESELIJKE livestream zien van Blur? http://j-tv.me/fvkm8t Ik neem het op met de allereerste Eyetoy (mijn capturecard wordt niet geaccepteerd )
12. Als ik op de link klik krijg ik gewoon de stream te zien hoor. Niet dat je veel mist. edit: Ok, nu ben ik wel gestopt. Is wel nog terug te kijken. http://j-tv.me/hye06e Op het laatst liep ie iets beter. edit: Hey, ik heb een iets betere camera gevonden. Misschien vandaag/deze week nog eens proberen.
Moeten eens wat afspreken Dulle! Heb de beta kapot gespeeld, daarna de full game gekocht voor 30 euro een keer, maar nog niet online gespeeld, alleen wat career races.
*Eens! TDU2 ligt toch telkens plat en Blur blijft tof. Geef maar eens een gil (deze week?) dan doe ik ook mee
Wisten jullie dat je maar 199 foto's kunt opslaan? En dat je er geen kunt verwijderen en dus fucked bent als je dat aantal bereikt? Mijn mooiste foto in tijden viel dus net buiten de boot. edit: Holy crap, ze zijn high-res. Hoe kan dat? edit2: Oude foto's die ik van FB download zijn wel nog gewoon klein. Kan ik ze straks allemaal opnieuw downloaden als ik ze in HD wil. Er zit een limiet van 1 upload per minuut. En dat keer 199. Waarom werkt die verdomde Blur site niet. Kon ik tenminste 10 foto's per keer uploaden.
Jawel, rond de 200 spelers aan het eind van de middag en rond de 500 in de avond. Je vind meestal wel snel een game
Matchmaking in deze game is echt Als er maar 19 man online zijn kom je ook bij die 19 man in de game. Dus deze game zal alleen al daardoor nog relatief lang online te spelen zijn. Het werkt allemaal heerlijk.
Beter nieuws over dat online gedeelte. Ik heb net gister deze game voor 7,50 nieuw kunnen kopen. Erg leuk tot nu toe, heb alleen online nog niet gespeeld.
Nog maar eens een race opgenomen. Er zijn dus nog steeds mensen online! 359 toen ik de game startte, genoeg dus om volle matches te krijgen. Blur, still going strong. Still awesome. Waar zijn de good ol' days waar 50% van de spelers in een match van XBW waren. Verraders! (en dan vooral de mensen die na de beta de game niet eens gekocht hebben)