Hm, nee. Moest er wel mijn eigen gamercard voor checken omdat je me aan het twijfelen bracht. Hoe kom je daarbij?
Ik heb nog steeds dat slippen niet door hoe dat echt moet. De ene keer gaat het goed, en meestal niet
Inderdaad. Dat waren goede tijden met Cookie . Heerlijk dat harde rijden en bommen gooien naar elkaar
wil hem ook wel weer eens spelen. Laatste x dat ik het ging spelen (maandje of 3 terug) merkte ik wel dat het niveau omhoog was gegaan bij veel mensen.
Gisteren ook maar weer gespeeld en toch weer genieten moet ik zeggen. Deze avond maar weer eens verder spelen.
Hehe idd, ik speelde het op een gegeven moment zelfs zoveel dat ik een tijdje in de top 10 van de wereld stond Ik ben Halo nu redelijk beu en Blur heb ik gelukkig niet weggedaan dus ik denk dat ik het ook maar weer een kans ga geven nu ik dit weer zie
Mijn neefje kwam vandaag langs en zag dat ik de capture card had aangesloten. Dus vroeg hij of ik onze races (en potjes Fifa) wilde opnemen en op YT wilde zetten. (zodat hij ze thuis terug kon kijken) Easy enough. En nu ze online staan kan ik ze net zo goed hier posten. :b: Dus.
Het was al een lange tijd geleden dat ik een racegame gespeeld had, dus deze maar eens gehaald. En het is awesome! Lekker racen met die supermooie wagens en dan nog eens met die wapens enzo . Wel nog een beetje wennen aan de controls (vooral dat driften is nog moeilijk). Zitten ook nog veel mensen online? Want heb wel nog eens zin om een beetje online te spelen .
Is een volle game met 20? En een vraag: Wanneer je powerups verzamelt tot 2 of 3. Kan je dan ook kiezen welke je verbruikt, zoja hoe? Want wanneer ik ze verzamel verbruik ik altijd de eerste die ik genomen heb.