Daarjuist beetje multi gespeeld en er zaten toch rond de 350 gamers online. Alleen bijna geen bij de 1-10lvl dus direct meeracen met de Bigboys .
Iemand vanmiddag van de partij? Gisteravond waren er maar iets van 250 online en niemand in team racing, beetje jammer.
Team Racing? Dat heb ik volgens mij precies 1 keer gedaan. (en gewonnen. ) Ik weet niet wat je vanmiddag noemt, maar ik kan/wil nu wel een uurtje.
Hangt ervan af of je al eens een headset hebt? Maar ik was sowieso al van plan om hem nu aan te gooien
Jawel, maar je moet gewoon eens een headset nemen damnit Nog even de gadgets van SFTW afkijken en dan kom ik
2 keer pontificaal tegen een reling aangeknalt (waarvan 1 keer omdat ik naar je stream zat te kijken ) en dus 2 keer gereset en toch nog 3de En ga eens niet alleen op mij, eikel Nog meer mensen in voor een potje Blur?
Wacht, is dat dan niet de bedoeling als friends in de race zitten? edit: Ik zit nu eens de stream terug te kijken, maar goddamn... Wat was er met het geluid. Was de vorige keer niet.
Ik had dit spel veel meer gespeeld als meer mensen dit spel hadden. Naar mijn mening nog steeds de meest ondergewaardeerde game van 2010.
Dus die Youtube app is er nu op de 360. Daar kwam ik een beta filmpje tegen van Neo (nog steeds boos dat je de meeste hebt verwijderd btw. ) En kreeg ik zin om zelf ook weer eens Blur te spelen. En weer stream ik het, zoals inmiddels traditie is. www.livestream.com/dullenl
Heeft niemand een of andere magische tip voor de Ultimate Comeback challenge? Ik ben nu de hele tijd aan het hopen dat ik in een vrijwel lege lobby terecht kom. Ik had het verdorie kunnen halen toen ik aan het streamen was. De eerste 2 races ruim eerste geworden. Ik had me met gemak even terug kunnen laten zakken om dan alsnog te winnen. Damnit
Op dit moment: 86 Players Online. En aangezien de game al die mensen bij elkaar gooit krijg je altijd/meestal wel volle servers. edit: Hey, spelers bij de Community Playlist. Eens zien wat daar te doen is. edit2: lolwut, powerups blijven liggen. Eenmaal wrecked ben je definitief uit de race. edit3: Race begon met 20 man. 3 hebben het overleefd.