1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vraag me eerder af hoe de online community is op deze game, is er zelfs nog wel een online community? :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yay, eindelijk <3 :D
    Voor mij wel, maar goed ik kan dat moeilijk voor een ander beoordelen. Wat was er bij Revenge wat je zo trok?

Maar de echte fun ligt natuurlijk online (of iig in de MP) :cool:. Net zoals het hoort bij een Mario kart achtige game. Niet dat de SP niet leuk is, dat wil ik ook even benadrukken. Maar je snapt natuurlijk dat, hoe leuk de SP ook is, dit soort games pas echt tot zijn recht komen als je tegen echte mensen speelt. ;)

Ik vind de achievements bij deze game trouwens ook heel leuk ontworpen. Het merendeel van de achievements bestaat weer uit 4 mini-achievements. bv:
    Nitro achievement
    Zo is er heel lang altijd wel iets te doen.

Genoeg om matches vol te krijgen. Paar dagen terug waren er 180 man online en zat ik constant in races van 15+ spelers.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het steeds harder scheuren vond ik tof en dan vervolgens kon je 1e worden en ook een perfect krijgen. Dunno ik wilde op den duur alles perfect hebben :+

de open wereld van Paradise vond ik niet mijn ding.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In latere races rijd je iig met snellere auto's dan in het begin. :p

Alles Perfect krijgen is misschien te vergelijken met overal alle Lights zien te krijgen

Eerste 5 Lights = je plaatsing
    1 = Fan Target. Daar gaat het erom of je genoeg fans hebt gehaald. Dit kun je doen door awesome dingen te doen, driften, powerups afschieten, zelfs repairen. Er zijn ook Fan Demands die je daarbij helpen. Die demands kun je zien als mini quests tijdens een race die je in 1 keer een hoop fans bezorgen. Denk hierbij aan: raak binnen x aantal seconden iemand met en Nitro Ram. Schiet 2 reverse Shunts af (en schiet raak). etc etc.
    De laatste is de Fan Run. Hier moet je door een reeks gates gaan tijdens een event om het te halen.

Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is wel mijn ding :)

gezocht topic staat op de bazar

6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Misschien ook de regels van de bazar gelijk doornemen? :+
    Gelukkig kan je het zelf aanpassen.

Ontopic:
    Zo jammer dat ik hem zelf destijds heb weggedaan. Dit is de beste online racer!
    Ik mis echt die potjes waar Dulle en Cookie altijd wel vooraan waren als schietschijf...

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow oeps mijn titel was nog van de oude stempel ;)

hopelijk is er online nog voldoende te doen al vermaak ik mij altijd prima met alleen racen

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week deze game ook nog maar eens onder het stof halen.

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Binnenkort een online XBW toernooitje?

10. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me ook wel wat, kijken hoe ver ik kan komen XD

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kan nog steeds niet goed slippen in de bochten (driften)

12. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    ik meestal ook niet en de snellere auto's moet je echt onder controlle kunnen houden.. maar ja speel het dan ook niet zo lang en verder zal het eraan liggen wat het niveau online is of ik het zal blijven spelen aangezien ik ook live gekocht heb voor wwe 12 maar aangezien die saaier is dan z'n voorgangers.. ik mis volgens mij nog 4 auto's in blur ik neem aan dat degene die ze wel heeft kan gebruiken tegen de andere.. gelukkig niet zo achterlijk als split second als je daar niet ver in het spel bent en gaat online verlies je gewoon de langzaamste tegen de snelste auto's.

vraag me af of ik ooit die boss challenge van 120kmpu haal.. hooguit met nitro's in de bochten, maar als je nog achter ligt en van alle kanten geramt word enzo.. lijkt me niet erg simpel

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Driften... Hm, bedoel je niet gewoon vol gas tegen de railing in knallen? :cool: Seems to work for me. :+
    Ik heb dit filmpje voor je gevonden, misschien helpt het?

En Split/Second was leuk, maar dat online gedeelte hebben ze echt verpest door je eerst alle auto's te laten unlocken in de SP. Maar vreemd genoeg was ik er best goed in. 8) Beter dan ik eigenlijk in Blur ben. Laten we zeggen dat ik 20/25 races heb gedaan (allemaal een paar weken na de release, dus iedereen had gelijkwaardige karretjes), en ik won ze letterlijk allemaal op een stuk of 3 na waar ik 2e en 3e werd.

en 2 in het begin waar ik het laatste werd omdat ik een crap auto had. :+ Jammer dat er hoogstwaarschijnlijk geen (volwaardig) vervolg gaat komen. Net als bij Blur is de dev inmiddels gesloten. :mad:

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies dat ja :cool: Alleen ik probeer het continu, maar het lukt gewoon niet, zal de filmpje gaan bekijken, thx!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wanneer houden we een MP match? Dulle wilt vast wel een awesome filmpje maken als ie mee doet. :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan nu wel een uurtje? :+ Meer mensen die mee willen doen?

Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ps3 versie is het voor mij geworden ivm geen live meer hebben. Dat crossplatform mp-en is voor Blur helaas nooit doorgegaan :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja zeg, dat is uncool. :mad: Gratis PSN vs betaald Live maar wel friends waarmee je kunt spelen? Ik zou het wel weten. :cool:

Hoewel... Fii vraagt, komt online... En gaat dan The Darkness spelen. So much for friends waarmee je kunt spelen. :+
    Wel lekker de hele tijd volle lobby's.

19. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox live code doet het niet :mad: anders had ik zeker wel meegedaan

weet iemand iets van de leaderboards? zag net namelijk iets wat niet helemaal klopte, speelde destruction had meer fans meer tijd en meer punten en degene met minder tijd en de rest ook minder stond boven mij en allebei op easy.. hoop dat het een beetje te volgen was XD

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hebben wij ooit samen gegamed? :+

Deel Deze Pagina