Af en toe zit je op een recht stuk de hele tijd van links naar rechts te gaan. Heeft dat nog nut verder? Want vind het best irritant om naar te kijken als ik het aan het volgen ben.
Zoals ik vandaag bezig was... Geen idee. In het begin van de race doe ik het soms om de mensen achter me in de weg te zitten/te irriteren, als ik het midden in een race doe ben ik vast dronken. Ik heb vandaag te vaak zo gezeten om mijn eigen acties Het spijt me als ik je duizelig heb gemaakt. (ik zou graag willen zeggen dat het heen en weer zwabberen een doel had, maar ik heb dus het vermoeden dat ik gewoon slecht bezig was. Kun je een specifiek punt noemen waar ik dat doe?)
Hehe, heb even wat langer de video's bekeken en zo vaak gebeurt het eigenlijk niet. Eerst keek ik alleen het begin van de eerste video en daar deed je het o.a. bij de start, maar voor de rest valt het wel mee.
Holy shit, wat een héérlijke race net. Letterlijk constant Shocks moeten ontwijken met de nummers 2 en 3 vlak achter me. Ik win sowieso al niet vaak (~550 races ~35 keer gewonnen), dan is het op deze manier al helemaal awesome. Nu weer verder met verliezen.
Holy shit, er waren net 10.000 mensen online Laatste keer waren het er maar een stuk of 80. What happened?! De uploader van de Photomode deed het nog steeds niet, dus heb ik als laatste afscheid al mijn gemaakte foto's achterelkaar gezet met random muziek. Verder geen fancy gedoe. 257 foto's. edit: *kick*
Damn you Dulle! Iedere keer kick je dit topic weer omhoog, en vind ik het zonde dat ik Blur heb verkocht
Zou die 10000 een fictief getal zijn? Viel mij ook al op dat het drukker was laatst. Denk dat het komt doordat Blur overal voor een klein prijsje is op te pikken en het verdere gebrek aan goede racegames van de afgelopen maanden. door verveling ga je toch andere dingen proberen.
Als het precies 10.000 was misschien, maar het was 9.784 (oid), dus ik denk niet dat het fictief was. Vooral niet na al die tijd dat ze heel precies die tientallen mensen telden. Maar zelfs dan (Blur is goedkoop, er is verder niet veel) vind ik het opeens een gigantische sprong. Alleen maar mooi natuurlijk, want meer mensen moeten gewoon Blur spelen!
die aantallen hadden we in het begin moeten hebben. Toch merk ik al dat ik echt niet meer kan meekomen met mensen die het constant spelen. Zat laatst ook in een lobby waarbij 1 gast een streak had van 19 ofzo....
Ik heb nooit echt goed kunnen meekomen, dus veel verschil is er op zich niet. Wel jammer dat je inderdaad vaak 1 of 2 mensen hebt die kilometers voor liggen en daarachter de rest. Maar goed, misschien dat dat opgelost is nu er weer wat meer mensen spelen.
Ik weet Dulle zijn antwoord al.. Blur heeft me nooit zoveel gedaan, misschien komt dat omdat ik het ook maar 20 minuten heb gespeeld