[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wel zonde dat Bizarre kapot is.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nogal :mad:
    Met PGR5 heb je tenminste wel nog hoop op een nieuwe game. PGR is een Microsoft IP, ze huren Lucid in en voila. Een PGR net als vanouds.
    Blur is van Activision. Wat ze er ook mee gaan doen (waarschijnlijk niks, maar goed) het zal nooit meer worden zoals deze. Ze zullen het wel outsourcen naar een crappy dev wat alleen maar shovelware maakt.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Net als die nieuwe Fast & Furious titel, slecht.

4. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het kijken krijg ik er een beetje het Wheelman idee bij, eveneens met Vin Diesel8) btw, wat arcade8)

Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Had het wel over de game btw. Ziet er gewoon uit als Need For Speed Underground 1 op de PS2 ofzo.

[yt]SEAfpP4oYfo[/yt]

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn inderdaad heel veel spelers online, meer dan die 60 een paar maanden geleden..

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dan gooi ik m er ook maar erin :+

8. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Ik heb echt seriously tips nodig bij deze game. Na een lange tijd deze game er weer ingestopt. Maar als ik op plaats 10/15 kom moet ik gelukkig zijn. Ik kom de bochten niet goed door, weet niet welke auto het lekkerste rijdt, heb ook nooit de snelste auto op een of andere manier. Kortom het lukt me gewoon niet om normaal te winnen. Ik vind het een hele leuke game maar als je een race 10x moet overdoen om die munten te winnen dan is het plezier er snel vanaf...

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Uhm, let er om te beginnen dus iig op dat je niet een Drifty of Very Drify auto pakt.
    Snelste auto is handig, maar doet er verder niet toe. Dit is geen PGR of Forza waar je met alleen netjes rijden kunt winnen; gewoon de nr1 van de baan schieten! :+

Een tip, waar ik zelf nooit naar luister, is om altijd 1 powerup bij je te hebben om die wat op je af komen te kunnen blocken. Niet altijd alles gelijk afschieten.

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Hoe kun je een beetje lekker door de bochten driften zoals in PGR? Of is dat niet mogelijk?

Gewoon nog 21k players online op de PS3 :eek:.

Laatst bewerkt: 27 jun 2013

Deel Deze Pagina