1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Terugbellen en zeggen dat je niet van Bullshit houd. Ik heb hem gisteren bij de FRS opgehaald, zo uit het schap.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Order inmiddels geannuleerd. Er blijven nog amper winkels over waar ik bestel, Bol, GCshop en FRS zijn inmiddels al afgevallen 8) Dan maar in de toekomst alleen nog Gamehubs en Mediaoffer gebruiken. Volgende week is me echt te laat, een mail had inderdaad geen kwaad gekund...

3. timbels

timbels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een klote strategie van frs. Ze denken die internet bestellingen hebben we toch al binnen en ze leggen de voorraad in de winkels... das dubbelcashen bij de release..

Bestelling meteen geannuleerd. Eerste en laatste keer dat ik daar pre-order...

4. Dutchmeister

Dutchmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie hem al?

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox versie, net al een paar races gedaan. Eerste indruk, lekkere arcade game. Maar ook vrij pitig. Autos die je hebt vind ik nog wat sloom en dat driften werkt nog even voor geen meter. Moet je bv wel of niet LT ingedrukt houden? net was ik aan het driften en stond ik ineens stil.

Maarja dat zorgt weer voor een leercurve en wat uitdaging, niks mis mee. Item systeem is leuk en doet me denken aan Wacky Wheels:b:

6. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Online kan je niet winnen van spelers die hoger zijn. Mijn eerste race moest ik tegen iemand die rank 16 was. Terwijl je alleen tot rank 10 die mode kan spelen (vaag). Die hebben goede auto's en jij hebt een auto die niet eens in de buurt komt. Lag heb ik ook een paar keer last van, zie soms auto's stuiteren van de ene naar de andere kant. Maar voor de rest, een leuke game.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Niet ingedrukt houden, en er is ook nog een handrem knop.. ;)

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Net ff gebeld met de frs. Ze konden dus niet leveren en ik zou moeten wachten op volgende week. Dus ik heb mijn order maar geannuleerd en haal hem morgen wel in de stad.
    Stom dat ze de winkels voor laten gaan dan op de website waar je al 1.5 maand van te voren hebt besteld en betaald!

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    dat valt allemaal reuze mee hoor. Het heeft meer met de kennis van de circuits te maken, dan dat die andere veel snellere auto's hebben.
    Maar hij is wel idd een stuk pittiger dan de BETA. Je wordt soms echt helemaal de tering ingeschoten. Bepaalde tracks vind ik ook eigenlijk ff te druk met 20 man.

Dat driften is idd lastig met bepaalde auto's. Met auto's met veel grip is het bijna niet te doen. Gisteren toevallig de nissan 350Z vrijgespeeld en daarmee glijd je wel gewoon soepel op hoge snelheid door de bochten.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe staat het met de lag op de 360 versie dan? Op de PS3 versie wil er nog wel eens een autotje door de lucht vliegen... Ook als je bijvoorbeeld speelt met 10 man (kan ook een incident zijn geweest).

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mediaoffer heeft een mail gestuurd met order-wijziging: Verzonden!!! Leuk leuk!!!!! Morgen tegen broer en vrienden Blurren!!!!

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dus dan moet je even T indrukken en dan sturen? verder kan je ondertussen nog gas geven?

Zo weer verder spelen, had 't ook een keer dat ik verderop een bocht naar rechts zag, ik keihard LT indrukken maar ik knalde toch keihard tegen de muur aan enzo:x

13. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn order inmiddels ook geannulleerd en meteen gezegd dat ik geen reet meer bij FRS bestel. Gast aan de lijn was verbaasd dat ik zo woest was.

Toen ik hem zei dat FRS mij de vertraging had moeten melden was ie stil.
    Wat een klotewinkel....Bij mediaoffer besteld en 10 min. later verzonden.
    Zo hoort dat. Online winkels zat, dus bye bye FRS.

Vond het sowieso een k*twinkel, maar kon met VIG-korting en destijds addiscount wel een leuke game scoren voor weinig.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik vandaag bij MO bestel, hoe groot is de kans dan dat ik morgen al heb. :9
    Dus maw.: Hoe laat heb jij (Tallon) besteld dat je 10 min daarna nog een mailtje kreeg? Ik ben bang dat ik al wat laat ben om het nu nog te bestellen bij MO.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als je hem nu nog moet bestellen is de kans groot dat je hem maandag, of zelfs dinsdag pas hebt :mad:

16. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besteld om +/- 14.15 Dulle. Ik zou het er niet op wagen als je nu nog besteld. Maar eerlijk gezegd, heb ik ook wel een later besteld en de game toch dags erna ontvangen. Veel succes ermee, hoop dat het nog lukt :thumbs:

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    als je zo'n PU kaart hebt , dan koop je hem voor maar 42,50 bij FRS :)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja natuurlijk moet je gas blijven geven. Gewoon vol sturen, tikje op LT of A, en dan vol gas weer verder, en tegensturen waar nodig.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk spel...

Ik heb echt al veel arcade racers gespeeld en ook semi arcade racers (zoals PGR) en ik moet zeggen dat ik dit spel echt behoorlijk moeilijk vind. Ik speel het op medium en moet knokken voor een plek in de top 3. In eerste instantie speelde ik het arcade like zoals Burnout, dus dat betekent altijd vol gas en bij bochten misschien even het gas los ofzo. Maar daarmee ramde ik keihard in de muren. Later probeerde ik het PGR 3 like, dus steeds flink op tijd remmen maar de remmen van de autos zijn echt zwak. Je knalt vaak alsnog tegen de muur. De drift zal wel een art op zich zijn, als ik in een drift kom betekent 't vaak dat ik even later stil sta.

Desondanks ga ik hier nog veel tijd in steken, de checkpoint race ging gelukkig wel lekker en als ik dit spel straks heb "gemasterd" zal het ook wel extra veel voldoening geven.

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit dat die mods het niet doen tijdens destruction races. Ik wil daar verdomme overbolt gebruiken. :mad:

Deel Deze Pagina