1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand in mijn friendslist heeft bij de eerste destruction race 92, like wtf. Ik moet hard vechten voor 47. Er zijn sowieso een paar bochten op de helft waar je altijd seconden verliest.

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap niet wat er moeilijk aan is.
    Als je gewoon een auto gebruikt die Grip/Balanced heeft dan moet het gewoon te doen zijn en kan je makkelijk de 80 halen.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dan moet je de destruction race op Barcelona eens proberen (4e rivaal gedeelte oid). Da's tot nu toe de enige race (op medium) waar ik geen 5 lights heb qua klassering.

4. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer is een uitdaging. Vind het niveau wel goed op Medium, Hard is echt Hard :).

5. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik vind die 2e event waarbij je 3 shocks moet ontwijken wel kut, dat is de enige die ik nog moet maar weet niet hoe ik die op de beste manier kan halen. Iemand tips?

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tips heb ik niet echt.
    veel opnieuw proberen de sp is echt moeilijk.

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin die IGN-gast een stuk beter te snappen zo langzamerhand. Op het moment moet ik elke race echt meerdere keren proberen en die checkpoint (en destruction) races mag je niks opfucken, anders ben je eraan (voor 5 lights qua raceprestatie iig).

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Arcade game hmm muaa

Ik ben nu met de 2de checkpoint race bezig en hij is echt frusterend moeilijk. Ik eindig met 3 seconden in de plus met een Audi TT. Vooral de 3de en 4de bocht vlak voor de chekpoint zijn te gaar. Hoe kan je die ooit snel nemen?

Remmen voor de bocht? proberen in een slip te komen? Alleen a loslaten? Het is atm één groot raadsel.

Gelukkig maar dat ik even shooter moe ben en een flinke tijd even een ander genre wil doen.

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien moet je proberen om beter te worden ?
    Want hij is egt gewoon makkelijk.
    Als je een keuze hebt tussen een Nitro of een 2 sec extra ga dan altijd voor de 2 sec extra.
    Maar probeer zo veel mogelijk van allebei te pakken en je moet makkelijk nog 15 seconden over hebben.

Je kan ook proberen om een andere auto te kiezen aangezien de autos verschillend rijden.
    Ik ben beter met een Acceleration/Grip auto dan een auto die gefocused is op alleen Snelheid.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    True, gedeeltelijk zal 't ook aan mijn skills liggen. Vooral omdat ik vooral schietspellen speel en mijn vorige "race game" sega kart racing was. Enfin, ik heb hem maar op Easy gezet omdat ik een leuke game experience wil hebben en nu gaat het gelukkig al beter.

Wellicht dat ik later nog naar normal switch :)

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij is wel te doen hoor, je moet het alleen doorkrijgen. Dat heb je wel eens bij sommige tracks ;)

Hou hem gewoon op medium; meer voldoening als je het haalt. Deze race heb ik gehaald op medium met 25 seconden over ofzo. Zo veel mogelijk klokjes graaien en al die speed power ups gebruiken in de bochten, zodat de vangrails je niet teveel remmen:thumbs:

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets van 12 keer geretryd maar in dit spel maak ik de bochten gewoon niet lekker, ik zou bijna denken dat je één of andere combo in moet drukken. Zou makkelijker zijn als je bv gewoon een bocht in zou sturen in combinatie met het indrukken van LT ofzo.

Maarja qua sfeer enzo en autos sowieso erg leuk. Met dit spel ben ik nog wel even zoet.

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spel online is leuk .
    sp is toch behoorlijk moeilijk.
    sommige races lukken mij gewoon niet.

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik ben toch ook vrij slecht hoor. :+ Maar goed, ik speel ook nooit racegames, behalve Mario Kart. Heb vooral online gespeeld, 1 keer eerste geworden, en verder vooral bij de laatste 2/3 geëindigd.

15. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een tip om een auto in het water te krijgen? Is een doelstelling die behaald moet worden.

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die moet ik ook nog hebben maar lukt mij niet.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet waar ie behaald moet worden (nog steeds niet de game :+), maar in de beta ging het toch gewoon goed door een Barge te gebruiken in de buurt van water.
    Misschien heb je het al geprobeerd, maar ach...

Ik denk er trouwens aan om toch óók Split Second te halen. 8) Online zal het toch leuk zijn, en als ik em over een paar maanden haal zal het online uitgestorven zijn.
    Eens kijken waar ie het goedkoopste is.

18. timbels

timbels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben mensen die hem gister alsnog door het frs debacel bij mediaoffer hebben besteld hem al binnen?

Ik kreeg gister wel een mail dat hij verzonden was maar zit nog ongeduldig te wachten! :mad:

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Net gehaald in de stad voor €42,49. (pu-korting)
    Ga wel ff de single player spelen en dan vanavond aan de multiplayer.

Nu nog Cookie & Dulle. :+

20. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker bang om van mij te verliezen hé?
    Kan ik begrijpen hoor! :+

Wel vet dat je nu ook team racing hebt. Spijtig genoeg snappen sommige teamgenoten dan alleen niet dat je niet op je eigen team moet gaan zitten knallen. |:-

Deel Deze Pagina