1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Me vriendin was vanmiddag aan 't spelen :+

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    8)
    Daar gaat zijn reputatie! :p

Btw: Leuke game alleen word ik de laatste tijd knettergek van die Shocks. Mijn god. Die dingen spannen net zo snel als de rest. Hopelijk wordt dat in de echte game wel aangepast. Vaak genoeg gehad dat ik in de laatste bocht voor de finish er opeens 15 van die shock dingen voor je staan. Sta je uiteindelijk alsnog 4de.:'-(

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Net of jij de enige was die continu genaaid werd door die dingen 8) Maar die shocks moeten ze inderdaad aanpassen door die dingen pas te resetten bij iets van 10sec. Dit is inderdaad echt niet tof als je vooraan ligt.

Zo weer een paar potjes?

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Kan er nu nog een paar doen tot 9 uur, daarna even langs 2 verjaardagen.

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Kom eraan, jojo komt ook :cool:

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    COOKIE verwijder iemand je FL is vol :mad:

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  8. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu ook weer bezig (zit bij jullie in het potje)!:)

Edit: Ik race in die lelijke felgroene kar:)

Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Het is echt geweldig _O_ Dit spel zou makkelijk zonder SP kunnen.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Haha inderdaad. Zonder SP voor 45 euro ofzo, ideaal.

Ik ben nu weer online trouwens :cool:

Edit:// Winning streak x9. Best saai zonder Neon O-)

Edit:// FUUUUUU. 2 meter voor de finish ingehaald, net geen streak van 10. 3 honderdste verschil...

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    DAVID IS VERSLAAFD!!

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Even een korte preview maar, waarvan ik ook hoop dat een aantal dingen worden verbeterd in het echte spel.

Pluspunten:
    De chaos. Wanneer je met 10+ man speelt dan kan je je kont niet keren. Je moet overal op letten en dat maakt het erg tof.
    Het Driver Score systeem. De driver score wordt erg simpel berekend. Je krijgt namelijk 1 punt voor elke race waaraan je mee doet en ook 1 punt voor iedereen die achter je eindigt. Dus wanneer je eerste wordt in een race van 20 man dan krijg je 20 punten, wanneer je 3de wordt in een race van 15 man dan krijg je er 13 enz. Dit maakt het haast onmogelijk voor boosters om dit op te krikken, dus daar ben je dan ook hopelijk gelijk vanaf.
    De powerups. Deze zijn erg divers en goed gebalanceerd, op een enkele uitzondering na.
    Het party-systeem. Net zoals bij shooters zoals Halo en Modern Warfare kan je ook hier met een party naar races zoeken. Het werkt goed en tot nu toe hebben we zelfs nog geen gezeik gehad met de NAT instellingen van anderen, dat mag tegenwoordig ook in de krant.

Minpunten:
    Die verdomde bliksem. Dit is voor mij toch wel de grootste ergernis. Je kan op banen zoals Tokyo, met 10+ man, niet fatsoenlijk eerste rijden zonder tientallen bliksemschichten te moeten ontwijken. Net had ik bijvoorbeeld een race waarin ik vanaf het begin eerste lag maar uiteindelijk net voor de finish werd ingehaald omdat er iets van 15 bliksemdingen lagen. Aan het einde van de race had ik dan ook 28(!!) evasions. Ze moeten de reset tijd dan ook een stuk langzamer maken bij deze powerup, zo is het niet tof.
    De balans tussen sommige auto's. Ik haal mensen op een recht stuk, waarin zij al op volle vaart zijn, makkelijk in met mijn Ford terwijl de speed van dit ding een stuk lager ligt. Daar moet nog het één en ander aan getweaked worden want het klopt soms van geen kant.
    Een aantal bugs. Er zijn een paar bugs, niet heel vreemd in een beta, die nog gefixt moeten worden. Zo word je score gereset als je even niet goed oplet en wanneer je wrecked over de streep gaat, dan wordt de ronde niet geteld en moet je er nog 1 rijden. Ook heb ik regelmatig dat mijn Shunts zomaar verdwijnen wanneer ik deze op iemand schiet.
    Het resetten van je voertuig. Dit werkt ook nog niet optimaal. Ik heb bij de Barcelona track regelmatig ruzie met die plantenbak en soms sta je 5sec. stil voordat het spel dit doorheeft. Ook word je een andere keer juist gereset terwijl je nog met 100km/u aan het rijden bent. Dus daar moet ook nog het één en ander aan gebeuren.

@Lenny, een klein beetje maar :+

13. Don_h

Don_h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cookie, hoe kan jij rank 19 zijn? Ik dacht dat het maar tot rank 10 ging..

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook redelijk vaak dat hij maar niet wilt connecten met de servers :mad:

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zijn er nog beta keys? Lijkt me leuk om eens te proberen, wellicht kan ik met jullie meedoen?

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik bedoelde op de leaderboards, ben nu 11de :+

Hopelijk worden de ranks nog wel verhoogd voordat het spel uitkomt, aangezien er ook nog wat auto's zijn te unlocken.

@Daz. Misschien nog via xbw: http://archief.xboxworld.nl/keys/

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik ook nog wel als positief punt wil noemen (als aanvulling op Cookies lijst) is dat het heerlijk onvoorspelbaar is. Zo lag ik vanmiddag een keer een hele race eerste, totdat ik in de laatste halve baan plotseling constant werd geraakt door raketten/mijnen/bliksemgevallen. Uiteindelijk werd ik 13e v/d 14 o.i.d. Andersom komt (gelukkig) ook vaak voor. Door die onvoorspelbaarheid heb je niet dat je na een halve minuut racen al weet wie er gaat winnen en blijft het de gehele race door spannend :D

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Even wat opmerkingen:
    Speed geeft de maximale snelheid aan die een auto kan halen. Dit hoeft dus niet te betekenen dat de Renault op ieder moment sneller zal zijn. De Renault heeft op het eind wellicht een kleinere toename in de snelheid dan de Ford voordat ze beide de maximale snelheid hebben behaald, waardoor er een punt kan ontstaan dat de Ford alsnog sneller is.

Shunts verdwijnen niet zomaar, ze zijn gewoon redelijk makkelijk kapot te maken. Een Shunt naar achteren schieten vernietigd de Shunt die achter je aan zit, het plaatsen van een mijn vernietigd hem ook. Wanneer die dacht achter je zit kun je ook de Barge gebruiken en twee Bolts erop is ook genoeg om hem te vernietigen. Mijnen zijn ook op deze manier te vernietigen.

Verder ben ik het vooral met je eens :).

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Even wat opmerkingen:

Dit zou het kunnen verklaren, maar toch is het dan wel opvallend. Sowieso is het imo wat vreemd dat zo'n truck zo snel kan accelereren i.v.m. een sportauto.

Dat hoef je mij niet uit te leggen :+ Maar ik heb regelmatig dat ik een Shunt naar voren schiet en dat hij na 2 meter opeens verdwijnt zonder dat er ook maar iets in de buurt is wat hem kan raken. Zo schiet ik, wanneer ik eerste lig, ook van alles naar voren en zelfs dan gebeurd het nog af en toe. Dus dit lijkt me toch meer een bug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina