1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Fixed.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Mijn korte reactie na het spelen van een paar potjes Split Second en Blur.

Split Second: snel en meh. Gimmick!
    Blur: WOW, leuk! :thumbs:

Blur wordt overduidelijk een purchase.

3. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ga ik me zeker halen. Online Blur is best wel vermakelijk!!!
    Split Second demo heb ik ook gespeeld maar vond ik toch stukken minder.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Eerlijk gezegd vond ik de crash stunts bij SS niets meer dan een gimmick. Je wacht dus op een icoon, je ramt op de knop en dan stort er een muur in. Kwam voor mij wel erg simpel over. Als voorligger kun je dit soort zaken lang niet altijd ontwijken (dit is wel het geval bij Blur) en voor degene die zo'n powerup afvuurt stelt de timing volgens mij niet veel voor. Je hebt ook totaal geen keuze in wat er gebeurd.

Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  5. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij SS demo was ik ook alleen maar op die button aan het ramen en afwachten wat er dan gebeurt.
    Bij Blur ging het wat tactischer er aan toe, vooral met de drie powerups. Eerst een Shunt op je voorganger zodat je wat kunt inlopen, en dan er naast rijden en een Barge en er snel vandoor met Nitro :lol:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ben het ook volledig eens met Zifnap. Bij Blur komt er nog wel een tactiek bij kijken, bij SS is het inderdaad vooral een gimmick. Zo heb ik op de Tokyo track ook een vaste tactiek, tot onvrede van veel tegenstanders :+ Ook is het tof om continu 2de te liggen en vervolgens de nummer 1 compleet te bombarderen om hem in de laatste bocht in te halen, Neon weet wel hoe dat is [noparse](A)[/noparse]. Jammer dat het nog altijd 3 weken duurt, ben erg benieuwd naar de rest van de tracks.

WTF, opeens hebben ze allerlei dingen aangepast. Elke powerup ligt nu ergens anders en je hebt nu zelfs de A klasse op Docks, wat echt een ramp is. Beter gooien ze het weer snel allemaal terug...

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond ook ff Blur gespeeld. En al hoewel ik niet zo van de racers ben is dit wel echt ziek. Met 20 man, wat een chaos. Zeer vermakelijk...

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zag dat je in onze laatste race ook erbij zat, ik werd daar nog net 2de ondanks de hele tijd eerste te hebben gelegen, uitgerekend was het de gast met wie ik speelde die me in de laatste bocht inhaalde :mad: Het ging vanavond echt slecht sinds alle powerups ergens anders te vinden zijn. Iets van 10 races gedaan en geen één keer eerste. Maar gelukkig boeit winnen of verliezen verder niet bij dit spel, de chaos is al genoeg. Alleen wel jammer dat de game nog zo vaak vastloopt in de lobby.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb jou niet gespot ;)

Hmmm, ik heb nog geen vastlopers gehad. Ik vind ook dat de demo behoorlijk veel inhoud heeft, 20 man, meerder courses, meerdere cars, twee game modi... nice!

Heb ook nog ff Split Second gedaan. Deze vind ik grafisch veel meer impressive, maar gameplay wise veeeeeel minder...

Anyhow ik zal de demo nog wel vaker spelen de komende dagen, maar ik denk niet dat ik de game ga kopen. Ik speel toch liever andere games...

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]65310[/gt]

Heeft de 'beta' toch ruim 2 maanden geduurd.

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  11. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, vandaag iemand problemen met Blur? Zodra ik Blur opstart wordt ik gedisconnect van XBox live?
    Via de troubleshoot kan ik gewoon connectie maken met XBox live. Zojuist nog Fifa online gedaan zonder problemen. Helaas wilt Blur niet meewerken.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wij hadden gister ook al wat problemen met Blur. We werden allemaal uit de chat gegooid, iedereen lagde uit de race en ééntje werd van live afgegooid. Dit duurde iets van 10min. en daarna werkte het weer goed. Diegenen in de chat die in een ander spel zaten hadden verder nergens last van. Ik ga zo weer online dus hopelijk werkt het dan wel weer. Het zal wel iets te maken hebben met die updates.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vieze Blur verslaafde dat je bent :+

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tegen de tijd dat de game uitkomt heb je er volgens mij al helemaal genoeg van. 8)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zeg dat tegen die 300 man die boven me staan, nummer 1 met 2600 races, mafketels die Amerikanen 8)

Integendeel, zelfs deze tracks ben ik nog niet zat en hetzelfde geldt voor de auto's en andere unlocks. Die gameplay wordt je nooit beu dus met het volledige spel zal ik nog wel veel langer bezig zijn.

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Blur kan niet gaan vervelen Dulle, snap dat dan. :+
    En cooks, als je straks online bent, pm mij dan even. Doe ik ook weer mee. \o/

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik gooi nu mijn xbox aan :) Heb er trouwens wel erg in dat alle powerups nog altijd random zijn dus het is echt een stuk lastiger dan voorheen.

Edit:// Never mind, ik word ook van Live afgegooid en kan in Blur niet inloggen.

18. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Nice! Geen 20 bliksems meer op mijn weg naar de finish! :D

Edit:
    Bummer! :mad:

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die nieuwe trailer is echt nice, nieuwe banen zag ik ook, en die autos!!!! Het blijft zo geweldig om die 20 bakken op de weg te zien, massieve chaos en car combat gewoon. Kopen kopen kopeeeeeeeeeeeeeh!!!!

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nieuwe trailer is tof idd. eindelijk wat nieuwe tracks gezien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina