1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het laatste weekend dat de bèta online is, dan wordt het weer 18 dagen stof happen voor de 360 :eek: Door die random powerups ben ik trouwens heel wat nieuwe wegen tegengekomen, nu snap ik ook waarom ik op Amboy altijd zo slecht ging :+

Edit:// 20 man A class op Amboy _O_

Edit:// 4x wrecked in 1 race, 24 hits, maar alsnog 5de in een lobby van 20 O-)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vette trailer. Ik was nog op zoek naar een leuke arcade racer. Er zijn er zo weinig met wapens. Op de PS3 heb ik WipeOut en op de 360 wordt 't Blur. :)

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Van het Bizarre forum:

Klinkt echt heel tof allemaal :)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn broer, al mijn vrienden kopen hem, gewoon geweldig. Dit gaat echt totale chaos worden eind mei, met zijn 20'en op de baan en gewoon 100% fun!!!!!!

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goede inzet van het team. Door dit soort zaken komt een game in een "positieve flow" en gaat (en blijft) iedereen het graag spelen. Kom maar op met die game. :)

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Leuk, clans die tegen je gaan teamen... 1 mannetje die racet en de andere 2 die proberen de rest af te houden door stil te gaan staan op een bepaald punt. Beter word je er in het volledige spel gewoon uitgegooid als je lange tijd stil staat of amper meters maakt, of dat je niets meer kan doen. Niet de eerste keer dat dit gebeurd.

7. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ga de game ook zeker halen de random placement van power ups maakt het toch wel spannender ben toch al weer veel 1e geworden..maar wel goed dat ze aparte playlists maken heeft iedereen zijn zin.
    jammer dat we nu weer 18 dagen moeten w8en maar dan kan de fun weer beginnen

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik houd helemaal niet van racegames (omdat ik er echt ontzettend slecht in ben), maar ik denk dat ik deze maar wel gelijk ga halen om de MP. Lijkt me best tof. :)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Bèta stats:
    Nu 18 dagen wachten :'-( Toch wel tof dat ze hem zo lang online hebben gehouden, ik denk ook dat dat het spel heeft gered. Als ze een demo hadden vrijgegeven zoals S/S dan lagen de pre-orders en de rest van de verkoopcijfers vast vele malen lager.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Beta al offline dan?

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nice stats.

ik ben iets van 2700ste geeindigd. Laatste paar weken niet meer zo fanatiek geweest.

hoe heb je die statistieken zo in beeld gekregen op je pc? moet je dan je gamertag linken aan je profiel op die site ofzo?

Ik denk dat die 18 dagen misschien juist wel een positief effect hebben. Dat eerste weekend gaat echt ziek worden qua speeltijd.

wat je zegt over de looptijd van de beta is zeker waar. ook het voor iedereen toegankelijk maken van de Beta zal ze enorm geholpen hebben. Viel me op dat veel mensen toch bij voorbaat erg negatief over dit spel waren. Veelal ook gehyped door de mooie beelden van Split Second.

Ben benieuwd naar de reviewcijfers van Blur. Denk dat de meeste zo rond de 8,7 zullen zitten.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Geen idee, hij zou vanmorgen offline gaan volgens Bizarre.

Gewoon even overgetikt gister, de stats pagina is nog niet online op de site. Ik denk dat de reviews ook rond de 7.5 zullen liggen, hangt er ook vanaf hoe de SP is, ondanks dat het een MP spel is.

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Split second is een grote faal als je het mij vraagt, vergeleken met Blur. Hele tijd maar op die b knop blijven rammen tot er wat gebeurt, als je eindelijk genoeg punten vergaard hebt. Het punten halen is overigens na 2 ronden al saai. Beetje jammer.

14. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    649e geeindigd
    313 wins
    alleen kan jammer genoeg de volledige statistieken nu niet meer zien in de demo.

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ach ja, de rankings worden toch gereset dus dat boeit ook niet meer.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dulle?!

[GT]100041[/GT]

[GT]100039[/GT]

Career mode ziet er toch ook wel tof uit. Alleen jammer dat er nog altijd zo weinig is getoond van de overige tracks.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    JA?! :+

Ik had ze vanmorgen wel gezien hoor, maar was er niet zeker van of ik ze zou posten. :p Jij hebt toch zeker geen tuts meer nodig? :cool:

Pff, ik wil Blur erg graag, maar ik wil ook een nieuwe TV. Hm, keuzes... Iedere euro wat ik 'teveel' uitgeef kan natuurlijk niet naar de TV gaan... of ik neem gewoon een goedkopere die waarschijnlijk net zo goed is als de duurdere modellen en koop Blur erbij. \o/ Mooi koopje bij Bol gezien

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Blur erbij op dag 1!!! De online mode faalt anders een stuk meer zonder jouw. :+

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    [GT]100147[/GT]

[GT]100128[/GT]

[GT]100126[/GT]

[GT]100130[/GT]

I like _O_ De shunts komen er zo te zien sneller uit en gaan ook sneller en de mijnen doen wat minder damage t.o.v. de bèta. Maar dat kan ook gamemode gebonden zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina