1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor de mensen die een PS3 versie gaan halen even een thread aangemaakt is het PS3 subforum: Klik!

Ik ga waarschijnlijk de PS3 versie halen (alleen maar omdat m'n PS3 online is en m'n 360 nog steeds niet :+)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    I'm in :cool:! Laat maar komen :D

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vreemd dat de PU al wel een review heeft en de rest nog altijd niet, het spel komt morgen al uit in Amerika. Ik ben namelijk wel benieuwd naar het oordeel van de grote sites (IGN, Gamespot etc.). Voor mij maakt het niet uit maar ik zou het toch wel mooi vinden als hij stiekem hoger zou scoren dan S/S O-)

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Pff heb ook zin in de game.
    Hoop wel dat hij Split/Second gaat overtreffen want dat vond ik eigenlijk gezegt een hele goede game.
    En de game is ook niet echt makkelijk

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een 7 van IGN

Snel! Met zijn allen onze orders omzetten naar S/S!

:+

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    hahah 8).

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Crap, die review noemt wel iets waar ik bang voor was. Het is vaak in dit soort spellen dat de AI volledig op jou gaat en zo te zien is dat hier ook. Andere previews spraken van een "slimme" AI maar IGN vat dit volledig negatief op, i.t.t. de previews. Erg apart dat de reviews nu al zo veel verschillen qua cijfer. Nu is het ook wel zo dat die gast van IGN er amper aandacht aan heeft besteed, de review is zeer kort en behandeld lang niet alles en het is hem ook allemaal te moeilijk... Daarnaast is het, ook voor een review, te veel gebasseerd op een mening en kijkt hij alleen maar naar zijn ervaring en niet naar hoe iemand anders het zal ervaren. Hij komt voor mij meer over als een S/S fanboy. Maar afwachten tot vrijdag, dan kan ik tenminste zelf oordelen :) Hoewel ik pas na een paar dagen de SP zal checken waarschijnlijk.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kan sowieso niet een review serieus nemen die zo begint:
    :emo:

Klinkt meer als een gefrustreerd jochie wat liever een sim speelde; iemand wat niet weet wat voor soort game Blur is.

Rest van de review niet gelezen. :+

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik deze toch maar ga halen.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die hele review is zo. Normaal gesproken vind ik de reviews van IGN wel degelijk maar deze is gewoon slecht en dat heeft verder ook niet met mijn mening over het spel te maken. Op xbox.com wordt hij ook aardig afgekraakt.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    *Oude post quoten

Ik ga hem dus niet halen, maar ik ga hem wel winnen... hoop ik. :+
    Vind 45 euro altijd te duur voor racegames, al is dit wel een hele toffe, misschien dat ik hem later nog koop als ik RDR zat ben.

zooo

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Op mediaoffer is hij ook 45 euro, maar daar kan je ook Addiscount bij doen. Heb je het spelletje voor 40 euro incl verzenden. Valt wel mee vind ik dan :)

15. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volledige spel al gespeelt bij een vriend van me, en voordat iedereen begint te roepen, ik ben niet fan van dat soort dingen en ik hou me er zelf ook niet mee bezig, maar hij had het dus van internet en ik heb hem even uitgeprobeert omdat ik hem vrijdag zelf ontvang van FRS. Dat 'uitproberen' liep uit de hand en 4 uur later zat ik nog steeds in de SP.

Ik kan met genoeg zekerheid zeggen dat die gast van IGN echt niet goed gespeelt heeft, of er totaal niet op heeft gelet, maar met de AI is niks mis mee. Ik heb superveel races met de AI gespeelt en het is zoals je al mocht verwachten, een chaos op de racetrack. Niks alleen op jou focussen o.i.d. Iedere deelnemer knalt op elkaar en gebruikt alle powerups voor zichzelf. Ik heb tijdens het spelen geen enkele keer het gevoel gehad, ze moeten alleen mij hebben 8).

En mijn 2 cents, Ik heb split second full game ook gespeelt en die vond ik bij lange na niet zo interessant en diepgaand als Blur, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn playstyle en liefde voor die powerups <3 :D

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Thnx voor de reply :cool: Zat me al af te vragen of die IGN guy niet gewoon een jankerd was ^^

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk snel een nl review.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Na die review van hem net even gelezen te hebben, weet ik het zeker, die kerel is inderdaad een jankerd. :D

Ik ben niet eens supergoed in racegames, en nog haalde ik races makkelijk in de SP. Natuurlijk, het kan soms frustrerend zijn als je 1ste staat, en er komt ineens een lightning field voor je, en je wordt tegelijkertijd geshunt door iemand, waardoor je posities verliest. Maar dat is toch de bedoeling van het spel, je weet nooit precies of je veilig bent als je voorop ligt, en dat is voor mij persoonlijk een van de charmes van dit spel. 8)

Ik heb trouwens ook speciaal op IGN een account aangemaakt om een comment te adden op die zielige review van hem. En dan ook eerst zeggen van: I'm the best gamer I know... PFF triest. :+

Sorry voor de wall-o-text. :p

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina