Ik heb zelf de beta niet gespeeld, dus ik weet niet welke tracks of hoeveel daarin zaten.
Maar ik heb in de full game bij splitscreen gechecked, je kon een area aangeven b.v. Tokyo of LA o.i.d., en iedere area had 2-3 tracks. Er waren ongeveer 9-10 area's, ik kan het me niet helemaal meer herinneren, maar dat brengt je dus al op 30 tracks.
Voor zover de tracks zelf, kan ik alleen maar zeggen, die waren super mooi en heel gevarieerd. Je had tracks met veel dirt en splitsingen (ideaal voor die off-road SUV's ) en juist tracks met lange stukken en tunnels ( Drag auto's waren hier nice, Chevrolet Camaro met buitenboord motor ftw! ). Ook moest ik in SP soms racen in een sprint track (dus niet met laps maar gewoon 1 lange racebaan) en die duurde wel een kwartier ofzo, erg spannend op het laatste. Die sprint-track was er volgens mij trouwens ook in splitscreen mode.
Er was een track langs een strand met een sunset, erg mooi. Ook kom je ergens in de bergen terecht en op zo'n verlaten pretpark/kermis, je kent het wel .
Sorry voor deze wazige beschrijving maar als ik eraan terugdenk, zie ik alleen maar die shunts en bolts vliegen whaha.
Conclusie: Veel mooie tracks en (naar mijn mening) veel variatie!
Laatst bewerkt: 25 mei 2010