boeken halo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the promise, 20 jun 2004.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. Proxis.nl > Belgische firma, maar werkt prima met éérst zelf storten en vervolgens ontvangen. Niks onveiligs aan. Goede zaak.

2. Bestel via het ISBN nummer het boek bij je plaatselijke boekhandel.

2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ze ook besteld bij proxis.be, prima zaak hoor. Had het geld overgemaakt en kreeg keurig een bevestiging enz, nu alleen nog die boeken:D

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat duurt wel een tijdje, bij mij precies 10 dagen...
    5 dagen later uit...20€ voor 5 dagen...achja, beter lezen dan uhm.....ja..:p

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je ze bij BOL besteld sturen ze de boeken meteen op en hoef je achteraf pas te betalen.

Deze boeken zijn wel cool. Het zijn ongeveer de enigste boeken die ik in mijn leven gelezen heb. Je mag ze btw op je engelse boekenlijst zetten op school :9

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In groep 8 ja _0/

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb ze in Engeland gekocht :p

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ze bij Barns and Noble gekocht, een van de grootste boekenzaken ter wereld.
    ik heb ze dan gekocht in een winkel in Amerika maar er is ook een site.
    pm me voor link.

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    voor hoeveel dan?

waarom zou je in amerika boeken kopen als het ook via een belgische site kan. heb je ook nog eens geen verzendkosten. 3 boeken voor 19,99€

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat hij misschien die tijd toevallig in Amerika, in die winkel was en ze zag liggen?

Ik doe maar een wilde gok...

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ja idd, had beetje slecht gelezen...srry:p
    hij had ze idd ine en winkel gezien.
    wat kosten ze dan trouwens in amerika? misschien is het wel een stukje goedkoper(zelfs met shipping)

11. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me niet, de gemiddelde shipping-kosten zijn ongeveer net zoveel als de drie boeken bij elkaar in Nederland.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ik heb ze aan een neefje uitgeleend en die heeft ze in 5 HAVO voor Engels mogen lezen voor zijn boekenlijst.

13. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Die heeft dan geluk. Halo een boek voor Engels HAVO :+ 't Is gewoon bijna humor :p

En niet eerlijk, gezien de boeken die ik allemaal moest lezen een paar jaar terug :mad: :p

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het engels wat erin staat is niet het makkelijkste hoor. Het is een noval dus een roman. Het gaat hier dan wel om een sci-fi roman maar het is niet zo dat het boek geen flikker waard is want ik vind het ook nog redelijk goed.

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nounou...de taal die gebruikt wordt in het boek is dermate simpel dat een brugklassertje het zponder moeite zou kunnen lezen. dat het dan op 5HAVO gelezen mag worden is voor mij dan ook een raadsel...

16. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu op de helft van deel 1, en heb al een stukje van deel 2 gelezen, erge vet allemaal, deel 2 is imo toch wel simpeler dan deel 1. Als je HALO hebt gespeelt weet je al de helft..

17. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ach, en ook al zou het Engels lastig zijn, er zit waarschijnlijk lang niet zoveel diepte in als de boeken die je "normaal gesproken" voor 5 HAVO moet lezen. Ik heb 'm wel hier liggen, dat Fall of Reach boekje. Zal er eens in beginnen :)

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik mag erwaarschijnlijk ook een lezen voor mijn VWO boekenlijst. Wij mogen van de drie boeken die we moeten lezen, één niet-literair boek lezen. En mensen komen vaak met dit soort rommel aanzetten :)

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    boek 2 zuigt trouwens vrij hard in vergelijking met deel 1! deel 3 is wel weer heel goed. kan door de schrijver komen, of omdat je al weet wat er in boek 2 precies gebeurd.

Wat me trouwens wel opviel, was dat ie in boek 2 helemaal neit zo zeker van zichzelf is en vaak niet echt zo sterk als ik (wij allemaal denk ik) dachten. beetje raar

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deel is natuurlijk minder omdat iedereen het spel al gespeeld heeft en wel voor 90% weet wat er allemaal gaat gebeuren. Deel 1 was gewoon goed omdat niemand wist wat er voor Halo gebeurt was en dat juist heel graag wilde weten.

Deel Deze Pagina