boeken halo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the promise, 20 jun 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze alledrie uitgelezen, mijn zusje is bezig in deeltje 2.

ik heb deeltje 3 van proxis.be besteld *woon zelf in NL* en had hem een weekje ofzo. toen ik de eerste 2 boeken *tegelijk* besteld hadvan bol.com *nederland*, kreegik ze een paar dagen later *weet niet meer precies hoelang* maar toen had ik the fall of reach en een verkeerd boek, hebbet verkeerde boek teruggestuurd en toen kreegik wél het goeie boek: the flood.
    iig ik raad ze iedereen aan! vooral First Strike is heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk en spannend om te lezen. Dit integendeel van the Flood want daar weetje precies wat er nu gaat gebeuren, maar was toch best leuk boek. The Fall of Reach vondik ook heel erg leuk

top 3:
    1 First Strike
    2 Fall of Reach
    3 Flood

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn top 3 is:

1. First Strike; omdat het je heel warm maakt voor Halo 2, doordat het meer vragen over het verhaal opwekt.
    2. the Flood; ook al wist ik hoe het afliep, ik vond de stukjes van de covenant en de marines zeer boeiend.
    3. The Fall of Reach; ook zeer goed, maar toch minder omdat er (naar mijn mening) te veel tijd werd besteed aan het dieper ingaan op hoe de trainingsmisies verliepen van de spartans.

3. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat proxis is dus makkelijk te doen als je in nederland woont? Want ik moet die boeken compleet hebben :D.

4. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Yep, ik zie dat vandaag de boeken verzonden zijn van Proxis. Fall of Reach heb ik afgelopen week uitgelezen, inderdaad een leuk boekje wat bij mij het Halo bloed weer heeft doen borrelen.

Wel lief, die Belgen. Bij bestelstatus:
    Leuk zinnetje toch? Beter dan simpelweg "Verzonden" :D

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja Jestix, tenzij je TGP Post niet vertrouwd met het bezorgen (wat ik in eerste instantie niet deed), is het volkomen betrouwbaar. Ik heb er geen problemen mee gehad, het kwam netjes op tijd en de betaling ging ook goed.

6. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, Dat proxis is toch wel goed, First Strike is de 23e op de bus gegaan:)

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond zondag zo dat de gems verstuurd waren en ik heb ze nog steeds niet, weet iemand hoelang dat bezorgen op zich laat wachten?

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    BOL of proxis?? Bol zou 3/4 dagen kunne duren en Proxis 4/5 dagen ofzo

9. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk heb ik ze dan nog voor vrijdag! ga dit wiekent namelijk op vakantie en dat zou mooie lectuur zijn om in de vakantie te lezen.

10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb The Flood nou net uitgelezen. Leuk boek, en nou verder met TFoR. :)

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    k heb net een maitje ontvangen van proxis dat First Strike verzonden is, maar op die site waar je je bestelling kan volgen stond voordat er bij het laatste boek "verzonden" stond de eerste 2 boeken al op "verzonden", maar daarover heb ik nooit een mailtje ontvangen :confused:

12. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Boeiend, ze zijn verzonden, waarom zou je je dan druk maken over mailtjes?

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah precies!! lezen die shit!!! *als je de boeken niet binnen 2 weken uit hebt, noemik je geen halo fan!*

14. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ok, k zal m'n best doen ze te "verslinden"

15. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 1 en 2 al heel lang, maar lees af en toe een hoofdstuk :). Waarom rushen?

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    zij dat een beetje leuke boeken of is het echt bagger kwaliteit. Voor de kenners: is het Tolkien, goodkind, feist (goed dus) of is het Rowling, ludlum (slecht, kinderachtig, schrijf maar snel, die gekken kopen het toch wel)

Ik ben opzich wel geïnteresseerd in dze boeken, maar ik ben bang dat het pulp is......ik ben zowiezo gewend om boeken te lezen van minstens 500 pag. of het moet uit meerdere delen bestaan.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    'The Fall of Reach' was erg lekker om te lezen. Ik verstond er eerlijk gezegd versteld van aangezien ik totaal geen liefhebber ben van pulpromannetjes. Dat is 'the Flood' dus wel, teksten zoals
    komen daar veelvuldig en voor, maar wat nog erger is, het verhaal boeit ook geen ene zak omdat het op sommige punten totaal anders loopt dan de game.... |:-

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    mmmm klinkt wel heel erg doktersromannetje......was ik al bang voor....ik denk dat ik het wel een keer leen van iemand of de bieb ofzo......
    Hoe is het trouwes met grim?

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Grim is heel leuk, maar ook niet anders verwacht. Hij klapt er alleen vaak uit op windows XP :'-(

[ontopic]lees in ieder geval The Fall of Reach, die is echt de moeite waard[/ontopic]

20. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ze vandaag in elk geval ontvangen :) Trouwens, nusti, de Harry Potter reeks is gewoon een vermakelijke serie, die leuk geschreven is. Het is geen hoogstaand schrijfsel, maar waarom zou dat moeten? Dat is dit ook niet, maar het gaat om 18 schamele eurootjes. Ik bedoel, wat stelt dat nou werkelijk voor?

Doe niet zo interessant.

Deel Deze Pagina