Ik heb drie vraagjes: -Wat betekent perimeter ? -Wat betekent noncom's? -Speelt het boek The First Strike zich af tussen halo 1 en halo 2, of ook tijdens halo 2?
Ligt dus puur aan wat jij goed of slecht vind. Dat je Rowling slecht vind ligt imho alleen aan je kortzichtige houding dat het kinderachtig is.
Ik vind The Flood ook niet zo lekker lezen. The Fall Of Reach daarentegen wel. Een geweldig boek is dat. Vooral heel intrigerend hoe en op welke manier het SPARTAN-project is ontstaan. Als je het boek gelezen hebt weet je ook hoe het allemaal begonnen is enz. Geweldig goed boek. Ik had m in 1 dag uit maar dat komt omdat het zo vet interresant was en ik aan 1 stuk doorleesde... Magnifiek. The Flood vond ik niet zo boeiend, een beetje opgeblazen geschreven en ging vaak anders dan het spel zelf. Maar weet iemand waar ik Fisrt Strike kan bestellen? En doe maar niet via proxis.be, ben ik niet vertrouwd mee. Jammer dat hij niet op Bol.com wordt verkocht.
ik heb ze bij proxis besteld, en 2 vrienden van mij ook. volgens mij hier nog een paar. proxis is dus wel te vertrouwen...
@ Ak-47(P), proxis is dus wel degelijk te vertrouwen (ik weet niet waar je het vandaan hebt), ik bestel er mijn cd's boeken en dvd's. en als ze niet binnen hebben moet je meestal een weekje langer w8en, maar voor de rest een topzaak. ik ben nu The Flood aan het lezen en ik vind het ook soms niet lekker lezen, maar ik denk dat het komt omdat ik het spel al heb gespeeld en daardoor heel anders ervaar. maar wel leuk over de andere mensen, helljumpers en meer over keyes... Dus daar blijft het dan wel interressant...