En daar krijgt Tyson nog 8 miljoen dollar voor ook.
Ik las dat ie tot nu toe iets van rond de 300 miljoen bij elkaar had gebokst, maar op dit moment door allerlei schulden zo'n 36 miljoen in het rood staat
Nu moet ie nog een paar van dit soort wedstrijden spelen om helemaal uit de schulden te komen. Complete anti-sport als je het mij vraagt. Sommige van die wedstrijden duren nog niet eens anderhalve minuut en dan houden ze elkaar ook nog eens de helft daarvan vast, maar beide heren strijken daarna wel miljoenen op. Nu heb ik verder al behoorlijk weinig op met boksen dus ik heb er verder ook geen verstand van, maar geef mij maar een Rocky film. Die bieden tenminste nog entertainment
En voordat er nu echte boksfans langskomen, wil ik wel gelijk even zeggen dat ik met name klaag over dit soort show wedstrijdjes die je imo totaal niet serieus kunt nemen. Zelf heb ik bijv. Arnold vanderleijden Nederland nog zien vertegenwoordigen op de Olympische Spelen en daar zaten hele goede en spannende wedstrijden tussen die zelfs ik kon waarderen. Dus wees maar niet bang dat ik de gehele bokssport op een hoop gooi. Maar wat mensen in dit soort overgehypte show slowdance wedstrijdjes zien is me verder een raadsel.
Laatst bewerkt: 1 aug 2004