1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jongens, dit is de enige link die je nodig hebt ;-)

LINK

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    /\ dat's handig. :D

Nokia ftw, Kan geen enters doen in het type vak :cool:

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wacht wel tot zaterdag oid, kan je alle codes ineens invullen. Komen vast nog meer codes bij:cool:

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en dan ben je ze zondag weer kwijt! 8)

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hoe bedoel je?

Ze werken tot en met zondag. Dus als je zaterdag alle codes achter elkaar invoert heb je alles.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, sorry... Ik dacht dat iemand hier zei dat de outfits tot zondag actief waren vanwege Halloween. Net zoals met de skins in GoW 3, maar blijkbaar is dat niet zo. My bad! :)

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heeft iemand nog een sneller manier om even een character tot level 20/30 te levellen voor de ninja en gunzerker achievement? Wil voor Halo 4 die 2 uit de weg hebben.

Zou wel nice zijn als je even bij een level 50 character erin kan, dan level je wel snel. Maat van me is zo ook even lekker naar level 30 gelevelled toen ik level 50 was in mn 2e playthrough.

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, je kan de codes gewoon invoeren t/m zondag. Je behoudt gewoon de costumes.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil ook wel ff mijn gunzerker boosten ja, dus ik houd me ook aanbevolen :)

10. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    hmm iemand al wat gehoord over shift codes voor dit weekend??

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gister met een buddy tot level 9 splitscreen gespeeld. Biertje en zoutje erbij en gaan. Blijft toch altijd erg cool splitscreen gamen. Speelde met Gaize de Mechromancer en moet zeggen dat zij echt enorm vet is om mee te spelen zeg _O_ Op een gegeven moment heb je x57 en herlaad je met je stomme hoofd een keer en ben je alles in een keer weer kwijt 8)

12. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja dat had ik ook. Ik ben ook echt iemand die na 2x schieten gelijk reload. Dat is dan vervelend en met die wapens die je weg gooit met reloaden!

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben maar blij dat je de babymaker niet hebt :). Kost en enorm veel kogels + kan dat je zelf neerlegt :)

14. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
  15. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BL2 volgens mij een beetje te vaak opnieuw gespeeld.:9 Merk nu toch wel een beetje dat ik het niet meer leuk vind en het allemaal wel gezien heb.:'-( Val toch weer terug op mijn andere games die ik meer speel.

16. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd meteen slaan, dan stop je met reloaden. De eerste uren zul je het heel vaak hebben omdat het zo in je systeem zit om direct te reloaden na elke battle. Je moet jezelf aanleren om elke keer ipv te reloaden je clip leeg te schieten. Na een tijdje kom je er wel achter dat de controls helemaal niet lekker werken eigenlijk. Omdat dingen opmaken en reloaden onder dezelfde knop zit wordt het bijna een skill opzich om te voorkomen dat je handmatig reload. Lijkt me niet helemaal de bedoeling van het spel...

Het kutte van die Tiodore wapens is idd dat je je niet meer kan bedenken omdat je direct al je stacks verliest als je hem weggooit. Paar keer gehad dat ik dat had met 150 stacks vlak voor een baas. Balen!

Zorg trouwens dat als je met haar speelt, je in ieder geval 1 punt gooit in dat gemiste kogels afketsen naar vijanden. Die skill is zo ziek op max. Ik kan nu met een shotgun naar het plafond schieten en alsnog 3 kills hebben :D

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Zag een pagina terug al wat dingen over boosten staan. Nu wil ik graag ook een nieuwe character maken en die boosten zodat ik het saaie begin niet hoef te doen. Nu zoek ik ong iemand die er hetzelfde over denkt:p Heb al een goede manier gevonden moet je er wel voor zorgen dat je die missie niet al gedaan hebt met je main character.

hier een filmpje met de manier: http://www.youtube.com/watch?v=u8UIK1tFGLo

18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    FFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Mijn challanges zijn helemaal opgefokt nadat ik even wisselde tussen een ander karakter....

Ik mis opeens een hele shitload aan challanges die ik wel gehaald heb, maar ondertussen heb ik ook challanges wel completed staan die ik NIET gehaald heb....

Sterker nog, ik heb challanges opeens completed staan die je alleen kan halen met meerdere spelers, terwijl ik maar 1 keer 5 minuten online heb gespeeld.:confused:

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  19. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit die Michael eigenlijk wel in TVHM?

Ben nu bezig, maar heb hem nog niet gezien.

Ik weet dat in normal mode hij er vrijwel altijd is in Sanctuary in het begin van de game en later heel soms.

Maar in TVHM altijd sporadisch of helemaal niet?

20. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Michael komt heel zelden voor, zowel in TVHM als Normal Mode. De reden dat je hem eerst vaak zag is omdat er een bug was die ervoor zorgde dat voor de 'Rising Action' missie Michael er iedere keer stond (wel op andere plekken steeds). Deze bug hebben ze gefixt met de eerste patch die uit kwam, maar als je die achievement nog zou moeten halen is het aan te raden om je cache te legen en hem even offline op te zoeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina