1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed idee om de DLC samen te doen. Laten we een eerste sessie afspreken. Kan zaterdag en zondag wel de hele middag en/of avond volgens mij ...

PM maar een suggestie :)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    DLC aan het dowloaden, maar is 1,5GB. Tering sloom die XBL downloads tegenwoordig, duurt 20s om een procentje op te hogen. Kom ik aan met mijn 120 Mb internet. Bij jullie ook zo traag ?

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Op TVHM mode begonnen aan de DLC. Gave intro, maar wel jammer dat het toch weer een vooral arena achtige uitbreiding is.

Best pittig ook op TVHM, vooral doordat ik slechts enkele hits nodig heb om dood te gaan. Al een paar keer gehad dat ik iets had van WTF?!? waar ging ik aan dood, zo snel dat het kan gaan.

@RVDV, kom eens achter dat BO2 weg :)

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Mjah jij was met Risen 2 bezig :) ik denk wacht wel even. Maar hook me up en ik doe mee mister! Maar je bent nu al begonnen? hmmz :D nu loop ik weer achter!

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat kleine stukje wat ik heb gespeeld doe ik wel over hoor :) Zeg maar wanneer je kunt spelen :)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Valt mee, je komt volgens mij maar 2~3x echt in de arena. (soms voor sidequests)

Hij was mij té kort, had hem na 1 dagje al uitgespeeld en de dag daarna de piraten DLC. Verder waren ze het kwa XP zeker niet waard. Verhaal + wapens waren dan wel weer tof.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    vanavond denk ik wel en morgen avond misschien nog. Zaterdag misschien en Zondag :).

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dan gaan we elkaar zeker nog zien :)

Goed om te horen. Ben express op TVHM begonnen omdat op normal mode alles laag level is (30ish) en de loot dus ook. Op TVHM dropt er tenminste nog fatsoenlijke loot en is alles level 50(+)

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wanneer ben jij online Gakkie?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond wel, ergens rond een uur of 2000 schat ik ...

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Aight dan ben ik er ook wel. Gaan we met mijn game starten dan beginnen we vooraan :).

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    You got yourself a deal Mr! :cool:

13. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Torgue campagn of carnage uitgespeeld. Vond niet zoveel aan viel erg tegen. Het is dat ik de pass heb anders had ik hem niet gehaald. Bagget dlc

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Niets geleerd van Moxie's dus.... Jammer.

15. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?:)

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    v.n arena based toch? Net als Moxie en die viel ook bij veel mensen tegen. Gearbox zei daarvan geleerd te hebben. Als jij dan zegt dat Torgue tegenvalt dan kwam dat bij mij op.

Nou moet ik eerlijk gezegd wel een beetje slag om de arm houden aangezien ik de dlc nog niet heb gespeeld.. hehe..:x

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind de arena's nu wel beter. Beter dan in Moxxi DLC van deel 1. Alleen zitter er wel redelijk wat arena fight's in. Barretjes en arena's. Welke je allemaal op drie levels moet comleten. Niet heel moeilijk. Je blaast er met twee man ook op TVH mode er snel door heen. Enige klote quest die we nu hebben gehad is een race waar Tier drie echt net te halen is, dan moet je en een 'valse' start maken, shortcuts nemen en een relic hebben voor langere boost en snellere boost recharge. Gelukkig had Gakkie deze nog liggen :).

De DLC zelf is minder dan de vorige maar slecht vind ik hem niet. Humor is goed, maar verhaal is minder. Daarnaast heb je het begin erg weinig side quest maar dat komt hoe verder je bent in de game wel goed. We zijn nu op weg naar de #2 en dat is flink shit doen om daar te komen. De #4 en #3 waren goed te doen op TVH mode zeker met twee man.

Al met al heb ik gisteren genoten en zijn we denk in een uurtje of 3 halverwege de DLC. Weet ik niet zeker maar we moeten nog twee "bosses" en de side quests eromheen.

Weet iemand trouwens of er nog invincible bosses in deze DLC zit?

Laatste puntje wat ons gisteren opviel. Je bent wel snel neer :).

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, zie challenges.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen die fire pete toch? (of hoe doe ook heet) ?

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah die nak je zo kapot :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina