1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand al enig idee wanneer de nieuwe DLC komt?

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben nu voor het eerst bij the warrior lvl31 commando.
    Wat is de beste tactiek als je hem alleen wilt verslaan?

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Inflammable Bee Shield + Slag Conference Call maar neem aan dat je die niet hebt. Wat ik de eerste keer deed was gewoon rechtdoor rennen als je binnen komt, dan heb je aan het einde een soort stenen trap. Daar boven op gaan staan en The Warrior raakt je niet eens.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol de eerste keer moet je niet met overpowerd wapens spelen. Ik was een lever 33 Assassin en heb hem met normale guns gewoon verslagen. Niet eens down gegaan tijdens het hele eindgevecht.

Gewoon rondrennen en op zijn borst schieten. vond het echt peanuts!

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nee die heb ik inderdaad niet ;) maar dan ga ik dat maar eens proberen.. heb geloof ik 1/10 van zijn levensbalk naar beneden gekregen voor ik dood ging.

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Zo, van het weekend weer bijgetrokken met Borderlands 2 :)

Game uitgespeeld, DLC 1 en 2 uitgespeeld op TVH mode :) Nu level 45, nog 5 te gaan en dan eindelijk de invincible bosses eens doen!

Vond trouwens Torgue's Campaign of Carnage echt een toffe DLC ook. Hele gave arena's en lijkt in geen enkel opzicht op de slechte arena DLC uit deel 1.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk de uber rocket gevonden:

Nu nog even wat machinegun / submachinegun legendaries :) (en m'n level 40 assassin leveltje 50 krijgen)

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik de eerste keer ook niet gedaan hoor ;) Zelfs met crappy wapens is ie idd makkelijk te verslaan.

Ik ben trouwens op zoek naar een Level 50 Legendary Hunter Classmod. Iemand die er een heeft en misschien wil ruilen? Heb genoeg in de aanbieding.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik meende wel klachten te horen over die Arena DLC, hier onder andere. Kan ook zijn dat de klagende een beetje meelullen, maar als die echt beter is. Wat is er dan zo goed aan volgens jouw?

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Het is niet alleen maar een Arena.

Er zijn verscheidene quests die je kan doen, story based. Daarnaast zijn er ik dacht een stuk of 3 a 5 verschillende arena's, van een kroeg waar je alleen badasses binnen bepaalde tijd moet killen tot buzzards neerhalen en hun packages oppakken op een buiten locatie.

Het valt gewoon niet meer te classificeren als "arena based" zoals underdome riot was. Afwisseling is veel groter, verhaal is aanwezig en belangrijker nog, een goede toevoeging ook :)

Ik snap dat er geklaagd wordt, omdat men het woord "arena" alleen al hoort. Mijns inziens valt het gewoon niet te vergelijken en is het toffe DLC :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Die pik ik dan wel op bij een GOTY. Ik haal alleen nog DLC voor Skyrim en Mass Effect 3. Borderlands I DLC was zeker tof, maar soms niet helemaal in lijn met de rest en vooral de fun factor. Gelukkig hebben ze dit dan in Borderlands II wel opgelost.

12. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die wapens in borderlands 2 zijn echt lachertjes vergeleken met de gun die ik heb in borderlands 1. machinegun met damage 214000x 5. zelfs de hele underdome haal ik zo met speels gemak! een nadeel is wel dat de uitdaging zo weg is, maar anders had ik m toch nooit gehaald ;) onmogelijk in je eentje die underdome, echt serieus.

Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heb je misschien een plaatje met stats van die gun?

14. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ehm nee, dat niet. maar neem van mij aan dat ik iedereen met 1 schot kapot knal zelfs crawmerax the invincible is een mietje als ik dat bad ass wapen hanteer!! :D

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Tja....modded weapons....je moet er van houden. Ik speel liever zoals het spel hoort te zijn :)

16. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook geloof mij! ik heb m ook pas gekregen op lvl 62 en gebruik m alleen voor die fucking underdome, want ik weet niet of je die hebt gespeeld maar ten 1ste is ie gruwelijk saai en eentonig, en ten 2de ondoenlijk zonder een dergelijk wapen. maar denk niet dat ik een cheater ben ofzo. hoeveel tijd ik er al in heb zitten in die game.. nog even en dan heb ik eindelijk 1750g!!

17. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Ik kon dit keer niet via 'continue' verder spelen, maar moest mijn character handmatig selecteren. En mijn badass rank is weg.

Hoe kan dit? Internet vliegt er op de 360 wel steeds uit...

EDIT:

Heads en skins zijn volgens mij ook weg :mad:

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=150243

19. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ow, dat is wel k*t! Gelukkig nog niet gehad ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina