1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete shotgun. Met bonussen 97 procent kans op slag :+ En dan Deathtrap er nog bij. Awesome.

EDIT: En als je een vijand met dit wapen raakt, krijg je er ook nog eens health bij :D

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vet ding!! Gefarmed of geduped? Volgens mij heb jij veel gefarmed, right ?

3. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Gefarmed. Ik farm alles haha.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Respect hoor, daar heb ik geen zin in en vind ik ook echt niks aan. Al mijn level 50 uber gear is geduped. Maar ja, er dropt ook amper wat tijdens gewoon spelen. Als ik een klacht zou hebben tegen het spel is dat de droprates gewoon te laag zijn, met name van legendaries ... Bedoel, wat voor zin heeft het dat je die alleen te zien krijgt als je bosses farmt ....

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.769
    Wow, kan je voorwerpen dupen?
    Level 18 hier, stuur die schatjes maar mijn kant op. :9

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dan heb je toch niets aan dat wapen ;)

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Werkt dat trouwens op dezelfde manier zoals bij deeltje 1? Nog nooit geprobeerd bij deze...

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heel simpel; jij host een game. Degene met de uber guns joined jouw game en dropt al het lekkers op de grond en dashboard dan. Jij pakt alles rustig op en kiest dan save & exit :)
    Ik wil best een keer je game joinen :)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, ja ik weet hoe het moet... zat gedaan bij het vorige deel. 8) Behalve het dashboard gebeuren dan. Dat hoeft opzich niet, gewoon kicken! }:]

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.769
    Hoeft niet persé van dat level hoor. ;)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor level 50 dupen maar weinig wapens. Is ook niet leuk voor je playthrough. Maar op level 50 is het wel handig, met name voor de invincible bosses uit de DLC's

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.769
    Ja, die onzichtbare wezens en bosses zijn kut. Welke DLC of DLC's is/zijn dat? Zou dat graag willen weten, want ze zijn best wel kut. 8)

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Invincible bosses, niet invisible bosses. De Invincible bosses zijn Terramorphus, Vermiverous, Hyperius, Master Gee, Pyro Pete, Voracidous en Dexidous. Probeer die maar niet voordat je level 50 bent met de beste legendary gear die er te krijgen valt. Dan nog zul je de meeste waarschijnlijk niet in je eentje redden zonder glitches te gebruiken.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gewoon invincibles met twee man met duped weapons aanpakken! Of niet Gakkie :).

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.769
    O dear God! 8)

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    We're glitching the night away :)

Hahahaha :9

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.769
    Daar hebben we Gakkie en straks Bergje voor. Yellow komt er ook aan, maar nu ben ik te moe om nog aan die game te beginnen. :+:9

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Even een vraagje. Ik kwam net online op BL2 en zie tot mijn verbazing dat ik opeens 16 Golden Keys heb, terwijl ik vrijwel zeker weet dat ik de vorige keer dat ik inlogde er maar 6 had. Nou zou het kunnen zijn dat ik me toch vergis en er wel 16 had de vorige keer. Maar iets wat me daarentegen wel opviel is dat ik opeens 47 Badass Tokens had, terwijl ik altijd met een vriend (waarmee ik het ook alleen mee speel) tegelijk opging in Badass Rank. Ik hield het ook altijd goed bij. En hij staat op een Badass Rank van 3300, ik nu plots op 7500.

Ik klaag niet hoor, vind 't alleen ontzettend vreemd. Het eerste wat door me heen schoot was dat iemand op mijn account heeft gespeeld, maar dan zou ik een message 'Your gamertag was last signed in on another console' krijgen. Ik ben ook niet gehackt of iets, of het moet een hacker zijn die geen wachtwoorden veranderd :+

Heeft iemand anders hier dit meegemaakt?

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben juist ook een deel van me status kwijt op mijn assassin. Had ook challanges completer die nu weer open staan. Erg vaag. Maar goed boeid me nu niet meer aangezien de achievo al binnen is. Maar toch vreemd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina