1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Mn huisgenoten en ik zijn op zoek naar een nieuwe coop game. Voorheen speelde we vooral Halo.

Is borderlands een geschikte coop game om af en toe een paar uurtjes te spelen of is dit lastig door het RPG element?

En zouden jullie mij deel 1 of 2 aan raden? (vermoed slechts tijd voor één deel te hebben)

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan prima voor zo af en toe op te pakken. Zijn heel veel storymissies en nog veel meer side quests. Je kan je zo lang vermaken als je wilt. Ga gewoon voor deel 2 gezien deze wat meer te bieden heeft.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is een heerlijke coop-game, maar het spel is behoorlijk pittig. Dat is niet door het RPG element maar vooral door de agressieve enemies.

Deel 1 nooit gespeeld, en had op het begin wel even moeite in deeltje 2 om te begrijpen waar het over ging maar na een uurtje of 3 ben je eigenlijk al volledig bij. Verhaal bouwt volgens mij wel voort op dat uit deel 1, maar zo heel boeiend verhaal is het toch niet :+.

Mijn advies: gewoon proberen en kijken of je het wat vind. Leek mij eerst niks, maar na het gespeeld te hebben ben ik helemaal hooked :9

Iemand trouwens die binnenkort wat lvl 50 gear zou kunnen dupen :)? Let me know

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Deel 1: kopen. GOTY voor een paar knaken.

Deel 2: pas kopen als je er zeker weten tijd voor hebt en het verhaal van 1 hebt uitgespeeld.

Characters in deel 1 zijn toffer, (Mordecai _O_) en de storyline vind ik persoonlijk beter. Ook de DLC is heel goed in deel 1 (muv van ééntje) en gewoon goed in deel 2.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja hoor, laat maar weten!

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dé enigste reden waarom de karakters uit deel 1 toffer zijn, is dankzij deeltje 2 ;).

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Obviously.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waar blijft de nieuwe big DLC en level cap verhoging ??

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ze wachten tot jij klaar bent bent met Lara, anders kan je niet coop spelen met mij :+

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb Lara al lang gehad man :9

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze is gewoon te lekker om vanaf te blijven zeker? :+

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ben ik niet helemaal met je eens hoor. Natuurlijk, de manier waarop ze in deel 2 voorkomen zijn super maar ook als characters in deel 1 vond ik onderstaande gewoon net wat meer hebben..

Lilith > Maya
    Mordecai > Zer0

Plus dat de trees van de characters meer weapon-specialized waren en je kon groeien in kwaliteiten met de wapens die je hanteerde maken het voor mij een duidelijke winnaar :)

13. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond even een nieuwe character aangemaakt. Mechromancer is best OP. Even Deathtrap oproepen en hij dood alles :eek:.

14. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind mechromancer wel cool, heb nu een lvl 20 of 25 ofzo en alleen maar in die anarchy gepompt xD wat een beest

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mooi mooi. _O_

@Gearbox waar blijft de DLC, Gakkie is allang klaar. Wakker blijven!!!!!!

16. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wel een build voor ogen, en dan testen of hij werkt.
    BIj de tweede boss (Die knakker op zijn kanon en dat broertje) ging ik vrij snel dood met andere classes, maar met Mechromancer riep ik Deathtrap op en binnen 15 seconden waren beide broertjes dood

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Bij haar werkt elke "build". Deathtrap is overpowered en zodra je die summond is de lol eraf. Je kan de rechtertree gebruiken als je nog een beetje uitdaging wilt maar leuk is anders :)

18. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Dan knooi ik gewoon wat totdat ik een leuke build heb om mee te spelen

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Waar je op moet letten is dat je (totdat de level cap omhoog gaat) maar één eind skill kan halen met de te verdelen punten op level 50. Het is dus handig om van alle drie de "trees" de onderste skill (en in zekere zin de middelste van de derde rij) te bekijken in hoeverre je die leuk lijkt om mee te spelen. Dat is de echte game changer. De rest van de skills zijn leuke extra'tjes, meer niet. :)

Als je weet naar welke skill je toe wilt werken is de keuze in skillpoints verdelen ook een stuk makkelijker.

20. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke top, bedankt. Zal mij er eens goed in verdiepen.

Ik zie dat er een nieuwe teaser over de nieuwe DLC online staat, maar ik kan hem niet openen. Wss zijn de servers druk haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina