1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, heb net mn backpack geupgrade naar 27.. is dat het max wat je qua backpack kan hebben (staat nu sold uit in de blackmarket)

2. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Yep.

3. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Geen dank hoor, laat maar weten als ik weer zustertje moet spelen :)

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Qouted that :)

Ow en gakkie ben je online vandaag?

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Even een waarschuwing.

Dus even oppassen met online co-op met onbekende mensen in Borderlands 2 tot ze een patch hebben uitgebracht, anders kan je zo je save file verliezen 8)

6. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoek mensne om mee te spelen add me

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Woot gakkie grtz met je wapen welk lvl ben je?

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Bedankt voor de melding alleen je linkje in je post werkt niet :).

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Wat ik dus al poste gisteren met dat filmpje dus ...

Jups, denk het wel ...

Thanks, level 44 dacht ik...

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Sorry hoor ;)

Denk dat zoals velen ik je bericht niet heb gezien aangezien die een aantal pagina's terug staat en dat veel mensen het hier ook niet zullen lezen.

11. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xbox 360 duurt het wel lang zeg voordat mensen je überhaupt joinen. Op de pc had ik zo 3 andere mensen in mijn game.:{

12. xJeffster

xJeffster Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja legit mensen zoeken is moeilijk als je random mensen joined

13. Ferry xNLx86

Ferry xNLx86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik join geen mensen hoor, maar mensen joinen mij. Alleen op de 360 komen er maar geen mensen in mijn game. Mijn NAT staat ook gewoon open pffff:'-(

Mensen die hier vanavond even willen coopen? Voeg me toe:b:

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net 50 gedinged in TVHM. Lekkere sessie met Shiz & Fiber. Met Shiz zijn l50 legendaries ff door de laatste paar mainquests heen geraced. Lekkerrrrr.

Zo eens proberen die eerste boss van de DLC te downen ...

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mmm nu heb ik een class mod gevonden die +3 sentry skill geeft
    alleen als ik hem equip zie ik er niks van in mijn skill tree....
    kan iemand me vertellen wat het dan doet/waar het goed voor is?

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die + skills van classmods krijg je alleen als je al minimaal 1 punt er zelf in hebt gestopt. Staat er ook duidelijk bij. Die skills hebben dan een blauw randje ...

Vanavond met Shiz die eerste raid boss van de DLC omgelegd. Daarna de tweede geprobeerd, Mr Gee, maar dat ging nog niet zo lekker, echt een shit battle is dat ...

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Haha inderdaad die eerste was toch ook best pittig. 5 x dood gegaan :D. Maar was wel tof. Die Gee man man wat een aars is dat na drie keer eindelijk zijn shield eraf, hop achter de rots. Glitch hij ineens met zijn wormen. Heel de arena leeg een geen Gee meer te bekennen. Uhm oke!. :) Leonie als je een keer tijd hebt :D.

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit in PT1, level 34, main story nog niet af.
    DLC wel gedaan.
    Heb net ook voor de 2e keer de laatste missie van de DLC moeten doen....
    Heb wel iets anders gekregen....

Ten eerste kreeg ik bij de 2e keer wel Scarletts pistol. Die kreeg ik de eerste keer niet...ook zei ze toen niet dat ze m liet vallen. Nu wel.

Daarnaast kreeg ik bij de tweede keer wel een Legendary in de treasure room, bij de eerste keer niet. Wel een vreemde trouwens, want deze hoor je te krijgen als je Mick Zaford afknalt na de Hodunk-Zaford fued.
    Ik had zelf trouwens Hodunk afgeknald.

Straight Shootin' Maggie pistol
    409 x 6 (kost maar 1 kogel)
    Fires as fast as you can pull the trigger
    $18000

Monty's wife don't take no guff. – Maggie: fires a 6 pellet shotgun-like spread. Can be found with 'Two Fer' prefix, which makes it shoot 10 pellets at the cost of 2 rounds of ammo. (Drops from Mick Zaford)

Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel een bazendrop, die maggie schijnt samen met the Bee echt beestachtig te zijn

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Xbox 360-versie Borderlands 2 krijgt patch tegen hackers

Hackers kunnen de voortgang van spelers wissen op de Xbox 360-versie van Borderlands 2. Ontwikkelaar Gearbox heeft een update naar Microsoft gestuurd om die via Xbox Live te verspreiden en geeft tips om problemen te voorkomen tot de update via Xbox Live wordt uitgerold.

Sommige gamers melden dat hun karakter als gevolg van de kwetsbaarheid compleet is verwijderd. Ontwikkelaar Gearbox Software maakt bekend op zijn weblog dat er is een patch is ingediend bij Microsoft die het probleem moet verhelpen. Borderlands 2 op de pc en PlayStation 3 zijn niet vatbaar voor de bug, aldus de studio. De kwetsbaarheid zou uitgebuit kunnen worden door een savegame van het spel naar een pc te kopiëren en deze daar aan te passen.

Tot de update door Microsoft is goedgekeurd en via Xbox Live wordt verspreid, heeft Gearbox een aantal tips om problemen te voorkomen. De ontwikkelstudio raadt aan voorlopig alleen met vertrouwde spelers online te gamen. Als een gamer wil stoppen met spelen, moet er in het pauzemenu voor 'save & quit' worden gekozen terwijl het karakter van de speler nog leeft. Tot slot raadt Gearbox aan onmiddellijk voor 'continue' te kiezen als de speler uit een potje is geschopt en zich weer in het hoofdmenu bevindt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina