1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Het is ook echt een leuke game inderdaad. Er was trouwens weer nieuwe DLC beschikbaar.
     
  2. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus GTA V aan de kant geschoven en was weer verder gegaan met BL2. :cool:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ermee gestopt toen ik main story uit had gespeeld.
    Enkele side quests kon ik niet voltooien, omdat ik bepaalde gebieden niet unmarked kreeg en die super eindbaas die met een laag level karakter niet te doen is.

    Had graag de turret van Roland willen hebben (health & ammo regen). Met m'n huidige turret en het regelmatig ammo moeten kopen is heel de ervaring van BL2 een flink stuk minder dan BL1.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Meh, ik vond het vooral vervelend dat je elke keer weer opnieuw door het verhaal moest rushen wilde je meerdere level 60 (inmiddels 70 characters). Ik heb geloof ik wel 12 keer die verhaallijn gespeeld :+
     
  5. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel jammer. Nou heb je wel de Normal, True Vault Hunter en Ultimate Vault Hunter modes. Maar als nog speel je weer vanaf het begin.

    En als je dan ook nog eens een andere character kies, dan begin het helemaal weer van vooraf aan. :cool:
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, ik heb het verhaal ook al iets van 5 keer doorlopen.

    Maar stel dat je nu level 50 bent, is die DLC dan geschikt om door te levelen of ben je dan over/underpowered? Want die piraten DLC was geloof ik het beste om te spelen rond level 30...
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.069
    Leuk Bevonden:
    4.713
    Nee, je hebt er nog wel een uitdaging aan. De balans is sterk verbeterd als het gaat om uitdaging t.o.v. Borderlands I bijvoorbeeld. Daar was je na level 5 eigenlijks al overpowered. Werd op het laatst echt belachelijk makkelijk, ook de eindbaas als je het juiste level had, of max 3 eronder.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag verder gegaan met assault on Tiny tina's keep DLC. Was er destijds eigenlijk klaar mee, maar nu na een half jaar is het toch wel weer leuk om te spelen. Die verwijzingen naar andere spelers zijn ook leuk gedaan.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.069
    Leuk Bevonden:
    4.713
    Humor TT is ook geweldig. Sowieso een must in Borderlands 3, wanneer die ook moge komen. :thumbs:

    Incumerable! :lol:
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh het moest zijn spellen btw :+ en die laatste missie verwijst naar GoT en dat level en claptrap waren weer van LoTR :lol: geniaal.

    BL3 is voor mij echt een blinde koop als die komt _O_
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die deze achievement al heeft? Enige die ik nog moet :9

    Hmmmmm 15 G
    Wield the Mysterious Amulet

    ik krijg die gozer maar niet gespawnt :mad:

    Edit: NVM :+ nu lukte het wel opeens.

    Alle achievements gehaald \o/
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2013
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Doe je goed, ik moet er nog steeds een aantal.. Maar geen zin meer in gehad, vooral datje alle gebieden moet discoveren. Heb het spel al minstens 10 keer uitgespeeld maar nog steeds niet die achievements :p
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb een keer op een lui zondagje die achievements gehaald met een filmpje naast mij :p er zijn maar 2 plekken die je eigenlijk niet discovered door gewoon exploren. De rest is simpelweg missies doen etc.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een vraag aan jullie! 2 weken geleden heb ik Borderlands 2 gekocht en inmiddels uitgespeeld. Wat alle DLC's zijn, is me totaal ontgaan en ik zie dat er nu een 2K sale is op XBL. De UVH Pack 2, Psycho Pack en Headhunter Pack zijn in de aanbieding. Wat doen deze uitbreidingen? En kan je er tijdens je 2e playtrough al iets mee of is het pas leuk bij level 50?
     
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Psycho pakket is een extra character, uvhm2 is level 61 tm 72 mogelijkheid + extra map. Headhunter dlc is een kleine dlc die je in 1 uur uitspeeld, zijn er. Van.
     
  16. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben bezig in Treu Vault Hunter Mode, heb alleen story missies gedaan. Side missies geskipped. Maar als ik naar Southern Shelf ofzo ga kan ik side missie's niet meer activeren en wil graag Symbiosis ofzo hebben om Legendary te farmen .. ( legandary is torgue assault rifle ben de naam er ff van kwijt ..)

    Hoe kan ik hem als nog activeren .?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Alleen de UVH pack klinkt eigenlijk nog interessant. Kan ik ook alleen UVH2 kopen of moet ik eerst 1 kopen?

    Zou je iets meer kunnen toelichten hoe het met de genoemde legendaries zit die je 'krijgt'?

    En ik speel samen met mijn huisgenoot in offline co-op en we spelen beide op onze eigen gamertags. Geldt deze level cap dan alleen voor mijn character, of ook voor die van hem?

    De 8 losse chapters, 2 losse characters en UVH pack's zorgen er wel voor dat het spel lang ondersteund blijft na de release. Aan de andere kant vind ik het toch wel lelijk dat je gewoon nog 15 losse dingen aan moet schaffen wil je het 'hele' spel kunnen spelen. Bevat de GOTY editie álle extra content? Dus ook de levelcap etc?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet niet waar je het precies over hebt, maar het kan voormkmen dat side missions binnen een aantal story missions gedaan moeten worden. Ik zou pete farmen of een andere boss voor legendary's.





    Ja. En de DLC is wel leuk om te doen hoor! Echt het waard. Ik geloof dat het alleen voor jou geldt dan. UVH zorgt ervoor dat je door kan levelen en je krijgt een nieuwe mode met nog sterkere enemies. Legendaries en pearls zijn de beste wapens uit het spel. Maar dit spel is ziek lang farmen, dus wees gewaarschuwd haha.
     
  19. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanks voor reply weet al wat ik fout deed had alleen in TVHM story mission gedaan en alle side missie geskipped en zo uitgespeeld ( dan worden ook alle sidemissie's ge upscaled naar level 50 ) maar zat bij Southern Self naar Sir Hammerlock en die robot te zoeken maar ze stonden bij Sanctuary side missie gedaan en had ze vrij gespeeld.

    Is UVHM moeilijk vond TVHM in het begin wel makkelijk tot ik bij dat level met Bloodwing kwam met die onzichtbare kut beesten .. pffffffffffffffffff wat een kut level is dat zeg ..
    Ben ook bezig met Pete te farmen maar ga er meer dood dan ik hem kill wel 1 keer de shredifier er gefarmed.. :p
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    UVHM had ik hier al eens op gecomment. Slag slag slag slag en slag. Dat is alles dat je kan doen
     

Deel Deze Pagina