Zo, even alles weer geupdate met deze game. Blijkt dus dat je helemaal niet alle compatibility packs op je HDD hoeft te laten staan. Alleen de meest recente, die van 512 MB ofzo. Dus als iemand nog ruimte tekort heeft op zijn HDD. Die 500+ MB moet je bewaren, de rest kan weg.
Ze heeft ook dikke Heath Regen als de gun clip vol zit.... Cooking Up Trouble is dat geloof ik.... Werkt heerlijk met een shotgun met 1 of 2 shots en daarna ga reloaden. Is ook goed voor de Anarchy
ik heb al een tijdje alles uitgespeeld incl dlc op tvhm en 100%gs en baal er stiekem wel een beetje van dat er geen nieuwe dlc add-ons meer komen haha. ik heb die eerste 2 headhunter dingen gekocht maar die vond ik te kort dus de rest heb ik niet gehaald. Zit er wel aan te denken om nu die laatste weer te halen van crawmarax
Kun je nou echt alleen via ingame de DLC's downloaden? 1 tegelijk en niet eens de optie om de andere in de que te zetten...
Moeten ze dit keer wel wat anders er van maken, deel 2 leek voor mij zoveel op deel 1, en dan heb ik er gauw genoeg van
Denk het ook, maar ik moet ook nog zoveel levelen met Borderlands 2. Ik moet ook niet zeuren, want het leven van een Xbox Gamer is ook goed.