Ik verwoord het waarschijnlijk verkeerd. Ik bedoel meer qua design ;-) - color scheme - art style - hitmarkers - levensbalk tegenstanders - damage visuals De game, zonder te kijken naar humor, lootsysteem etc, lijkt op een Gearbox game. Je ziet direct dat het de makers van Borderlands is.
Blijkbaar niet anders hadden ze het echt wel gedaan. Maar zowieso is B2 zoveel leuker dan B1.....imo ofc.
Ik vond de solo play in B1 wel leuker dan in B2, maar co op in B2 was sowieso een heel stuk beter. Hoop echt dat een Borderlands 3 een enorm toffe game gaat worden, mooie wereld en veel te doen. Ik hoop alleen wel op wat veranderingen en die verschrikkelijke robot eruit aub, irriteerde me mateloos aan hem.
Als iemand die fanatiek Blizzard's games Diablo III en WoW heeft gespeeld is dit een mooie cynische trap onder de kont. Gearbox: Blij dat die nog niet zo idioot zijn geworden, naast hun humor dan.
Je kunt nu (tijdelijk) gratis DLC downloaden voor de game genaamd Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary! Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Erg leuke DLC! Niet zo heel lang, speelt heerlijk weg. Bereidt het verhaal voor op deel 3. Hele pittige extra boss moet ik zeggen, die zeker in je eentje, tot nu toe de lastigste uit het spel was. Ik had mijn ogen niet zo op deel 3 gericht nog, maar dankzij deze DLC ben ik weer helemaal in de Borderlands sferen... hebben ze toch slim gedaan