1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En dan is Siren heeerlijk; phaselocken die hap en je hebt een korte adempauze.:thumbs:
    Deze class bevalt me echt prima (zoals ik al had verwacht:9)
    Meteen de healing gekozen als je iemand killed in Phaselock; handig voorjezelf én je teammates!

Het is even wat chaotisch in het begin als je deel 1 niet gespeelt hebt, maar je komt er snel lekker in te zitten en dan speelt de game echt heerlijk weg.

Vandaag met 3 man c0-op gedaan en zijn net gestopt (op level 9).

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Zer0 een leuke class?

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heerlijke game. Level 10 alweer en een shitload of quests. Exploren wordt ook beloond door chest met betere loot op rare plekken, irridium, etc. Heb al 18 Irridium gevonden, 2 aankopen mee gedaan; meer kogels voor de sniper en 3 backpack slots erbij :)

En al een heleboel BadAss stats, yeah ...

Wel lekker tot nu toe dat het wat pittig is, houd het spannend. Aan de andere kant, als je in een buggy zit is het nu retesimpel ...

Jammer dat ik morgen niet veel kan spelen ws ....

@RVDV:
    Ja, ik vind van wel, al heb ik nog niet zoveel met zijn special ability gedaan. Tot nu toe 5 punten in sniper tree en speelt lekker. Vooral ook omdat je niet vast zit aan een sniper. Bij bepaalde beesten/enemies is een wapen met elemental dmg ofzo handiger en die kun je gewoon gebruiken zonder penalty.

Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Het speelt vertrouwd en lekker weg! Inmiddels level 9 Siren.
    Ik merk ook dat het iets pittiger is dan het eerste deel. Dat kan ook komen omdat ik nog geen co-op heb gedaan.

Trash/Favorite is erg handig om alle zooi een beetje overzichtelijk te houden.

Claptrap's Secret Stash. :lol:

5. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment ben ik bij Captain Flynt . Helaas ben ik nu te moe om verder te gamen (en om de eindbaas te verslaan). Iemand zin om morgen ochtend of avond deze eindbaas te beaten ?

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ugh, teveel info en spoilers hier. :p Maar mijn Ultimate Loot Edition is gelukkig bij de buren gedropt, dus als ik weer in NL ben kan ik aan de slag... Oh, yeah! :cool:

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    als ik goed begrijp, zitten er nu geen gunlevels meer inhet spel?? Dus je kan met elke class even goed worden met alle wapens (mits je geen skills voor meer damage hebt op pistols bv).en die badass tokens? Ik snap het niet precies, is dat voor alleen het poppetje dat je speelt of voor heel je gameraccount. (dus gaat met elk poppetje zo door)?? en wat is het nut om die bonussen uit te zetten? :p en is het alleen voor jezelf of heel team?

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Badass tokens geven een kleine statboost voor je hele account. Het nut van het uitzetten is dat sommige mensen soms met een echt nieuwe cleane character gaan beginnen zonder de extra stats. Ik gebruik het wel gewoon, meer dmg, meer shield etc vind ik alleen maar chill.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    En deze tokens die krijg je aan de hand van je characters in deel 1?

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren ook nog even verder gegaan tot level 6.
    Op mijn eentje gespeeld en het is inderdaad best pittig. op een goede manier welliswaar! :)
    Ik speel als een commando dus dat is nog goed te doen, en ook mooi dat je met alle wapens overweg kan!.

haha en die Claptrap is toch geniaal eh... "Come here Minion, stop srewing around and get over here" hahahah :cool:

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Echt geweldig, gister kwam ik een schijhuisje tegen van bandits, stond op "For dooking, no fapping!" :D en meer van die shit. En die radio Messages blijven ook funny :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee die krijg je gewoon door kleine challenges te halen (dat gaat vrijwel ongemerkt, bijvoorbeeld loot 25 chests, kill 20 marauders etc)

Als je een paar challenges haalt gaat je badass rank omhoog er per zoveel levels badass rank krijg je 1 token die je dan steeds uit kan geven aan bijv sneller reload, meer shield dat soort dingetjes.

Het zijn steeds marginale verbeteringen van 1% bijvoorbeeld en volgens mij kun je ook niet altijd uit alle stats kiezen

dus de ene keer kies je bijvoorbeeld tussen reload, shield en clip size en de volgende keer uit health , accuracy en range ofzo

Ik kreeg voor het spelen van deel 1 volgens mij alleen wat extra skin opties

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hahah ja, had er ook een gezien waarop stond 'Piss Off" hahaha :)

14. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Wtf. Ik ging net door zo'n verrekijker kijken. En toen drukte ik op A. Zat ik klem kon niks meer doen behalve op start drukken. :p

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Bedankt voor de uitleg. Zo veel zin in de game.

Alleen geen idee welk character ik moet kiezen :mad:. Dilemma's :D

16. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    jezus wat is de ultimate loot edition lame :'-( hahahaha
    echt de lootbox dat er bij zit is super cheap, de rest van de extra's zijn wel oke :)

edit:

the field journal of Sir Hammerlock is ook wel cool

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, is die echt zo cheap? 8) Zag er best vet uit op de unboxing video, maar goed voor 89 piek ga ik zelf niet klagen! :9 En het is sowieso een leuk collectors item voor m'n collectie. :p

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Had je dan een echte stalen koffer verwacht?:9
    Dat is toch altijd cheap(erig) bij dit soort edities?

19. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik laat mijn marcus 30 jaar in z'n doosje en verkoop ik hem voor veel geld!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    FYP :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina