1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ook mijn gedachten. Ik ben blij dat ik er deze keer niet ingetrapt ben en de normale versie gehaald heb.

Helaas de waarheid. Voor die 130+ Euro mag het spul best degelijk zijn. Jammer dat zoveel mensen erin blijven trappen.

Wat denk je zelf?

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    nah, had het wel iets degelijker verwacht lol
    ook raar, er zit een steelcase bij... die is leeg... zodat je m in een mooier doosje kan doen? :')

we hebben vanavond nog een 4e speler nodig,
    iemand interesse om met mn ex chick, een maat van me en mij borderlands vanaf het begin te doen?
    gunzerker is nog vrij lol

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je lult man.. Die mensen weten heus wel wat voor kwaliteit ze kopen... Het is niet alsof ze die koffer als reiskoffer gebruiken.. Ik heb wat unboxings gekeken en die mensen geven juist aan dat de kwaliteit degelijk is, iig beter dan ze hadden verwacht. Waar ik het wel mee eens zou zijn als je dat zou zeggen over dat autotje van Black Ops of dat gekke vliegtuigje wat je nu gaat krijgen. Die dingen moeten een soort van functie hebben maar zijn te cheap om die functie degelijk te maken. Deze kist zet je gewoon neer ter decoratie

Je denkt toch niet dat hij serieus was XD...

Kom Gears :D.. Ik ga em vanavond toch maar meenemen.. Maar ik heb neit zoveel tijd als jullie denk ik.. Tegen de tijd dat ik weer speel zijn jullie zeker al level 30

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heeft iemand een overzicht van de pros en cons van elk character? Ik heb geen idee wat te kiezen. Was in deel 1 Brick, maar Zer0 lijkt me ook dope. Vraag me alleen af of je dan niet in het nadeel bent met wapens etc. Iemand een overzichtje toevallig?

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dammed, net missie gedaan, moest gast doden en zn geweer meenemen, heb em dood, maar geweer is door de grond gezakt achter de textures, kan er nu niet meer bij om de quest te completen 8)

Dat is wel fucked up. Hoop dat die gast na tijdje weer terug komt.. maar dunno, is nu wel fucked up:mad:

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zodra je de game opstart, krijg je vanzelf een overzichtje (Filmpje) van wat de characters ongeveer kunnen.
    Zero = meer voor ver af zeg maar (Sniperen). Het is de hunter van Deel 1 van Borderlands, maar dan in een nieuw jasje en vaardigheden.
    Gunzzer = Heeft een vaardigheid om met 2 wapens mee te kunnen schieten. Voorkeur is dan ook met sterke wapens te schieten, bijvoorbeeld een Shotgun of machine gun.
    Shiren = Lijkt mij het zelfde als deel 1 van Borderlands.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar zero is ook weer sterk in melee toch? En heeft wat stealth mogelijkheden. Dus het is meer een sniper/ninja dan een echte sniper dacht ik.

Hoe dan ook, er zijn geen penalties of bonussen meer per wapen klasse. Dus Zero is net zo goed met een shotgun als Axton bijvoorbeeld.

Dus je moet puur kijken naar welke abilities je leuk lijken.

Ik ben persoonlijk weer voor Axton gegaan omdat ik weet dat ik ook vaak alleen ga spelen en dan is die turret gewoon verrekte handig

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou snel 'dashboarden' als zoiets gebeurt!

Ik speel met Zer0 en speel ook wel vaak alleen en dat is goed te doen hoor. Zowiezo kun je alle wapens gebruiken dus ik heb er vaak een high damge pistol met elemental damage naast. En de skill trees van de assassin bepalen waar je focus ligt, (melee) damage uit stealth of meer de klassieke sniper. Ik kies voor de laatste. Je krijgt niet echt genoeg skillpunten om echt goed over meerdere trees te kunnen verdelen, dat is wel jammer op zich ...

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, Zero kan ook soort stealth (Zelf niet geprobeerd igg) Komt wel. :+
    Mja, zie je Gunzzer al met 2 pistolen schieten, terwijl hij toch beter is met heavy damage maken? O-) Het is inderdaad jammer dat wapens (lvl up systeem eruit is gehaald, nu is elke wapen goed. En moet je het met je talents tree doen.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Was idd het beste geweest, maar hij heeft al gesaved, en helaas heeft Borderlands geen meerdere save games. Dus hoop dat die gast weer gaat spawnen :x

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, je kan ook " Claptrap" vragen of hij even een schep pakt en 'm op schept? :+
    Dit proberen hij ook in het begin van het spel, waarbij je onder het sneeuw lag.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, dat is wel k#t! Heb zelf ook al wel van dat soort bugs meegemaakt, inclusief dat ik zelf half door de grond zakte. En ik hang ook geregeld op onzichtbare richeltjes ofzo, dan moet ik jumpen om door te gaan, terwijl de oppervlakte gewoon vlak is ...

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Lijkt mij juist niet jammer. Als je genoeg krijgt om in alles te investeren krijg je dat elke 'Zero' en andere klassen hetzelfde zijn. Juist doordat je keuzes moet maken krijg je diversiteit.

Maar ja, ik moet het nog zien. Gisteren is de post langs geweest maar was niemand thuis. Gisteravond op postnl het adres veranderd zodat het pakket naar een postkantoor gaat, krijg ik vandaag van postnl het bericht dat ze toch weer langskomen thuis omdat het veranderen niet is gelukt wegens een fout. Altijd problemen met dat bedrijf..... Ziet er nu naar uit dat het pas volgende week word dus. Want zorgen dat het pakket dan zaterdag op te halen is bij een postkantoor is dus schijnbaar ook een probleem... zucht..

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat verklaard zeker waarom iedereen dan altijd toch nog zo teleurgesteld is als ze uiteindelijk de set openmaken... :b:

Oh en je toon kan wel iets minder.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Voor 90 euro ben ik helemaal niet teleurgesteld. Misschien jezelf, maar heb nog geen andere mensen horen klagen. Wat had je dan verwacht? Een stalen koffer met een echt geweer erin ofzo? Iedereen wist waaruit het zou bestaan, als je dan teleurgesteld bent, dan heb jezelf er andere verwachtingen van gehad.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iemand zegt hier terecht dat de kist er cheap uitziet en dat ben ik met hem eens. Ik had de set ook in een vlaag van enthousiasme gereserveerd, maar toen ik de uiteindelijke unboxing zag vond ik het zeker het geld niet waard. Vaak lees je op fora genoeg mensen die uiteindelijk teleurgesteld zijn in een set, dus vind ik het vreemd dat die mensen er nooit van schijnen te leren en maar blijven kopen. Het is zeker geen mislukte set zoals bij Akrham Asylum destijds, maar ook echt geen 130 Euro waard imo. Dat jij hem voor 90 hebt kunnen krijgen is al een veel betere prijs.

Maar goed, de game zelf is gelukkig wel onwijs tof! :D

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9

Gaat dit over die dokter? dat probleem had ik ook. Als je die area op nieuw laad verschijnt de Dr Mercy opnieuw.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Jup idd bij Dr Mercy. Thank you! Vanavond area opnieuw laden, hopelijk valt ie dan niet weer door de grond :thumbs:

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Net van de deurmat geraapt :D Zo lekker aan de slag!

20. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Voor de personen die Borderlands 2 gepre-orderd hebben bij bol.com: In welke vorm hebben jullie de pre-order DLC gekregen? Als kraskaartje of via de mail?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina