1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    bwa maakt in principe niet zoveel uit welk character hoor.. ze kunnen allemaal dezelfde wapens gebruiken.. ze hebben gewoon wat andere extra skills.

Ben mijn single player bezig met Commando en mijn Co-op met Gunzerker..
    zijn allebei wel chill.. kvind bij single player de turret van de Commando wel handig als afleiding.. :)

2. sigmund666

sigmund666 Eindlevelbonusbaas

Leuk Bevonden:
    0

Als je puur achievement-gerelateerd wil spelen beginnen met Salvador of Zero, omdat die de meeste skillpoints nodig hebben (Zero volgens mij minimaal level 20/25 als je 10 seconden los wil gaan zoals zijn achievement vereist)

Voor de rest maakt het niet zo enorm veel uit. Je moet spelen met waar je je mee kunt vinden. Omdat de Hunter Class (nog) niet in het spel zit, is het dus Zero geworden.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    bij mij had ik eerste x geinjecteerd maar er gebeurde niks.. toen gebied uit en kon ik weer injecteren.. Je moet 4 van die dingen mee terug nemen toch? Of bedoel je een andere missie

4. sigmund666

Leuk Bevonden:
    0

Wacht maar tot je 2e playthrough. Dan zijn zulke gasten opeens level 45 en megasterk :emo:

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En ik heb niks :'-(

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nope heb het dan over een andere missie. Naja, jammer dan. Nu level 20 dus ga best hard :D / :'-( Kan sowieso tot en met vrijdag niet echt meer spelen door studiedrukte dus even afkicken.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Pfft, eindelijk een dag vrij, heb ik van alles te doen.
    Word na vandaag pas weer het weekend voordat ik wat kan spelen. :mad:

Ben pas level 11 ofzo.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zoals Sandman al zegt, wat wapens betreft maakt het niet veel uit. Ze kunnen allemaal alles gebruiken. Later wanneer je bepaalde keuzes maakt in de skill tree's zullen sommige wel meer voordeel halen uit bepaalde type wapens. Maar dat is wanneer je begint nog niet aan de orde.
    Gewoon kiezen wat je leuk lijkt;
    Axton - kan een turret droppen.
    Zero - kan een decoy van zichzelf droppen en onzichtbaar worden
    Salvador - gunzerker, trekt tijdelijk een tweede wapen
    Maya - phaselock, kan hiermee vijanden tijdelijk vast zetten. degene waarbij dat niet mogelijk is krijgen wel schade

Allemaal hebben ze hun eigen skill trees. En als je later denkt van dat had ik liever anders gedaan, respec is mogelijk.
    Als je meer info wil dan kan je altijd hier kijken; http://www.borderlands2.com/us/#characters

Aah wees gerust, zo bijzonder is het niet wat hij heeft hoor :9

Kleine tip, gebruik als je hem heb een 'slag' wapen, zeker effectief bij de gunzerker.

Er schijnt trouwens ook een ietwat vreemde glitch te zijn met de Gunzerker (zelf nog niet geprobeerd) als je twee wapens met hetzelfde element in je handen heb tijdens het gunzerken zal het linker wapen damage doen hetzelfde als je main. Dus, RPG rechts, assault links. Assault zou dan RPG damage doen. Zoals gezegd, ik heb dat nog niet geprobeerd. Heb wel (terecht) wat klachten erover gezien.

9. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nog geen rocket oid om dat GOED mee te kunnen testen haha

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Met mijn broertje new game gestart en van 0 tot 11 geleveld. Ook al een RL gedropt met 728 dmg! Speelt echt heerlijk weg.

Straks mijn main weer oppakken, level 13 nog maar ...

Had wel weer een weirde bug, mijn controller bleef maar vibraten. Een quit en reload verhielp het ....

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Toelichting 'slag' wapen;

Slag element zorgt ervoor dat degene die daardoor geraakt wordt meer (dubbel) schade krijgt. Dual wielding met Gunzerker; schiet eerst met een slagwapen, daarna met een ander. Als je tweede wapen een element wapen is (fire b.v) dan krijgt de ongelukkige badguy daar volgens mij ook dubbel schade van. Slag granaat kan ook, area of effect, helemaal geweldig. Als je twee heavy powered wapens heb dan is dit niet perse nodig natuurlijk (hoewel je in SP nog steeds zou kunnen wisselen).

edit; Slag wapen - turret is ook niet beroerd natuurlijk. Commando en Gunzerker zijn denk ik wel het makkelijkste te gebruiken in combinatie met het slag element. Wisselen van wapen kan altijd, alleen omdat je als die beide al de mogelijkheid tot een 'extra' wapen in gebruik heeft maakt het wat effectiever

Ik moet die glitch ook even testen nog. Zie wel dat men het vaak over explosive heeft, dus misschien is het alleen daarmee. Maar even proberen en daarna vergeten. Zal wel gepatched worden en dat is prima. Even proberen is wel leuk voor eventjes

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    1x gunzerk en heb weer full sniper ammo...

NICE 8)

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ga je nou glitchen Peter? Altijd maar klagen over ons! :eek: Die schredder heeft z'n werk dus niet gedaan! :mad:

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    haha ik glitchen? never.. is een feature... :9
    Ik wil het in ieder geval een keer proberen. Misbruik ga ik er dan verder toch niet van maken. Zou het spel verpesten imo.

Begin wel positiever te zijn over B2. In het begin viel hij mij toch wel wat tegen. Misschien te hoge verwachtingen.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Glischen ga ik zeker niet doen, net zo min als cheap ass Bad Ass Rank levellen. Is bij mij btw op iets van 528 ofzo, best al een lijst met bonussen.

De drops vallen me tot nu toe alleen wat tegen ...

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ga het voor de lol een keertje proberen. Maar wat mij betreft wordt het wel gepatched. Nou speel ik toch niet met randoms, maar ik zou het irritant vinden als iemand constant gebruik zou maken van die glitch. Net als dat B1 met randoms niet leuk meer was omdat iedereen met overpowered geglitchde superwapens liep.
    Bad ass rank levellen gaat al hard als je gewoon een beetje aan het rond lopen bent. Zal wel per class verschillen, maar b.v. de critical en gebruikte kogels gaat met een Gunzerker redelijk snel. En ik heb een persoonlijke vendetta tegen de bullymongs.

17. sigmund666

Leuk Bevonden:
    0

De drops zijn altijd zo ongelegen of helemaal niet voor mijn Class bedoelt. Kom bijv. tot nu toe alleen maar classmods voor de Commando, Siren of Gunzerker tegen :mad:

Eerste plek waar je ze overigens vind is als je net je wagen hebt bemachtigd, aan uiterst, uiterst rechts moet je wat klimmen en staat een container hidden. De laatste keer dat ik tuurde gaf ie lvl 11 weapons, maar het is ook wel extra cash, wat weer handig is om te spenden :p

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat Motel in de in het begin, met dat varken als sign, weet iemand hoe je daar op klimt ? Schijnt te kunnen ...

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oke, die glitch uitgetest en hij werkt inderdaad (explosive). Main (rechts) rpg die 1900 schade deed, links shotgun. Shotgun schoot gewoon raketten maar gebruikte shotgun ammo. Patchen!! :)

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik moest voor een quest terug naar die fire/dragon boat van het begin. Tot mijn verbazing waren de bosses daar gewoon gerespawned ?!? Boom en Bewm en Captain Flint (die met al dat vuur). IS dat normaal? Respawnen alle bosses ? Hoop het niet. Maakt backtracken echt cubersome.

Moest ook al voor de 2e keer hele frostburn caverns aflopen ....

Bad Ass rank op 870, dus dat gaat lekker :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina