1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hoelang is de singleplayer eigenlijk?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bossfights zijn zo kansloos gaar in deel 2. Oneindig ads die naast je spawnen. Good shit...

Ben ook steeds underleveld.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    @ Casper018: Google.

@ Lastpak: Welk level ben je? Ben nu level 20 en ervaar juist het tegenovergestelde :+

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    16 en moet tegen een klote monster met tentakels vechten. IK HAAT MONSTERS MET TENTAKELS. Je ziet die krengen niet aankomen. Heb je hem bijna dood, popped ie weer een rare attack dat je instant killed. Tis gewoon niet leuk zo. =(

Moet wel zeggen dat het spel verder erg makkelijk is door de Gunzerk moves.

Borderlands vond ik wel makkelijker want daar kon je tenminste meerdere quests doen waardoor je altijd snel levelt. Of zie ik nou iets over het hoofd in BL2? Ik kan er maar 1 tegelijk activeren?

Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Volgens mij bedoel je die bigass Tresher. Lijkt op onderstaande op de onderstaande motherfucker, only nastier and bigger.

Ik was zelf bijna level 20 toen ik daar was. Doe je wel alle sidequests enzo? Anders is dat denk ik je probleem :p Speel zelf met de Commando en moet zeggen dat die turret erg handig is als je vooral alleen speelt. Lokt meestal een groot deel van de vijanden weg en met de juiste perks is ie offensief ook niet mals.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maar klopt het nu dat bosses respawnen ???

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik moest voor een sidemission op een gegeven terug naar waar ik Captain Flynt gekilled had en ik moest hem weer verslaan. Lijkt me wel dus.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, had ik dus ook. Damn, dat vind ik wel minder moet ik zeggen ...

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bosses hebben bepaalde loot tables, waaronder bepaalde legendaries. Zo nogal lame zijn als je dus maar 1x een kans hebt op z'n loottable en jij dus een supervette legendary kan mislopen en nooit meer de kans krijgt te halen maar iemand anders die wel heeft.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Oeps.... :x

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nice. Volgens mij scalen de items dan ook nog mee in playtrough 2.

Iemand al in New Game+?

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maat van me heeft dus ook die glitch. Hij was behoorlijk pissed dat ie al z'n punten kwijt was en ook niks nieuws meer kreeg. Hij laat de game nu liggen tot ze het gefixed hebben.

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Sorry hoor maar ik vind het een beetje triest als je een game daarvoor laat liggen haha. Om die paar procentjes :p.

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik had gister twee keer na het selecteren van mijn character en de game was geladen, dat al mijn skill points waren gereset. Meer mensen last van?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog niet gelukkig. Game lijkt wel behoorlijk buggy te zijn, meer dan deel 1 destijds imho ?

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    dat had ik gisteren ook, was dat die missie met die midget? :)
    ik kwam dus Boom en Bewn terug tegen, maar die waren wel meteen dood, ben lvl 15 en captain Flynt daarna nog eens, die ging iets trager maar nog easy, dus mooi dat ze respawnen, dan is er nog iets uitdaging aan die stukken van lage level..

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Yep, ze respawnen. Maar dat was met B1 ook het geval. Ik vind het juist wel ok. Zoals Flinter als zegt, het geeft nogmaals de kans op bepaalde loot. En in B2 ook nu nogmaals een kans op bepaalde challenges, zoals de challenge dat geen speler schade krijgt van de turret waar Boom in zit.

Zijn helaas de nodige bugs inderdaad. Maar niet meer volgens mij als met B1. Die had ook genoeg problemen in het begin.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan me helemaal niet herinneren dat in deel 1 de bosses ook respawnden ... :eek:

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die zijn echt peanuts met mijn (toen) level 20 Siren; phaselock maakte de zwakkere meteen af en de grotere op een beetje na net niet.

Phaselock = _O_

@LL: Lijkt mij trouwens ook inderdaad dat je alleen met de hoofdmissies bezig bent, als je die al tegenkomt en nog maar level 11 bent...

Wazige shit zit er trouwens in; spring ik van een rots af omdat ik daar een tentje op een richel zie, effe kijken of daar interesante loot ligt.
    Begint Claptrap ineens wazig te babbelen....en plop een Achievement.8)
    Snap nog steeds niet waar die het over heeft, maar goed, wel grappig gedaan.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb al gegoogled, dan vind ik dat de game 58 uur is om alle hoekjes en gaatjes te verkennen

maar hoelang ben je bezig met een gemiddelde game?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina