1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op Online public, paar keer veranderd, maar het bleef rustig. Maar merk wel zodra er 1 iemand bij is gekomen zit het binnen 5 minuten vol, vreemd, denk dat veel mensen 1/4 over slaan bij een match uitkiezen.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die kist met de golden key kan je toch het best op later level openen omdat de loot scaled met je level?

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Jup.

4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel PT zijn er btw? En is lvl 50 te halen in de eerste PT door alle questen te behalen?

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ja, hij levelt mee, maar wat mij betreft kan je hem het beste direct openen...

Immers, op een later level is de kans dat je een beter/zeer goed wapen hebt vele malen groter dan in het begin. Ik had hem direct geopend en er een top sniper uit waar ik van level 6 tot 13 mee heb gelopen.

Er is voor beide strategieen wat te zeggen maar ik zou nooit wachten met hem te openen.

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon besteden want je MOET ze uiteindelijk toch spreiden. Je kan namelijk niet twee keer achter elkaar dezelfde upgrade kiezen. Zodra je er 1 aanklikt wordt ie vervangen door iets anders. Pas na twee of drie keer heb je kans dat je de eerste weer langs ziet komen.

Persoonlijk investeer ik altijd zo veel mogelijk in offense, en zo weinig mogelijk in defense.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ook in het begin heb je snel genoeg goede wapens. Ik heb lange tijd met een fire-element sniper (groen) b.v rond gelopen. Genoeg andere snipers gevonden, ook sommige die meer rare waren. Maar qua stats was deze lange tijd het beste.

Het is aan ieder natuurlijk wanneer zij/hij die kist opent. Zelf heb ik nu drie sleutels, maar toch wacht ik voorlopig. Ik heb geen beter wapen nodig momenteel en ik ben ook wel benieuwd wat ik krijg als ik max lvl ben. Misschien wacht ik met 1 van de sleutels wel tot er iets bekend is over een hogere lvl-cap.

Maar hoe dan ook, als je hem op max lvl opent krijg je wel een wapen wat je potentieel niet aan de kant gooit. Bij vroeg openen ga je toch op een gegeven moment wapens vinden die beter zijn dan die uit de kist en dat vind ik dan weer zonde van die sleutel.

Onderschat niet dingen als Shield recharge rate en %. Dat zijn toch een paar handige dingen. Ik investeer zelf niet veel in dingen als grenade damage, melee, etc. Dingen als Accuracy, Gun damage, Shield, Element chance en damage focus ik zelf het meeste op.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wacht tot max level , of ik moet echt een hele tijd niks goeds vinden en het heel moeilijk krijgen verderop in de game

maar dat is voorlopig nog niet echt het geval dus bewaar ik de sleutels lekker voor een paar uber-wapens :+

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Qua sidequests komt het trouwens wel goed trouwens. Heb er nu opeens 18 open staan 8)

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe kom je nou weer aan 3 keys? :+ Anyway, wat is precies die Moxxi DLC met de rocket launcher? Is dat speciale DLC? :)

11. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er sowieso een als je een Shift-account aanmaakt. Nog een als je hem gepre-orderd hebt. En via social media zijn er nog een aantal weggegeven.

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik heb geloof ik gelezen (weet het niet zeker) dat er alleen purple uit de kist komt....dan is het op een gegeven moment niet meer relevant. Als je op lvl 50 een pearlescent wapen hebt zal die vele malen beter zijn dan purple uit de kist. Omdat purple in de startlevels niet voorkomt lijkt het mij verstandiger om hem direct te openen. Dan heb je er iig zeer waarschijnlijk nog iets aan. En een "goede" sniper is natuurlijk lastig meetbaar. wat jij goed vindt, vindt een ander misschien matig en andersom. Ik ben iig heel tevreden met het feit dat ik hem wel heb open gemaakt. Een vriend van mij had hem op level 20 open gemaakt en had er niks aan helaas. Dat is het enige referentie materiaal dat ik heb.

Anyway, geen enkele keuze zal de "beste" zijn, je moet immers ook mazzel hebben dat wat er in de kist zit in jouw straatje past!

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben maar eens begonnen met een Assassin. Speelt erg leuk tot nu toe. Van Boom Bewm ook dit geloot. Wat een beest!

Niet mijn pic, en die van mij heeft +9 granaten ipv +10 :)

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Iemand al op het verjaardagspartijtje van Claptrap geweest? Awkward... :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Met zijn tween splitscreen weer verder gegaan en bijna level 17. Commando en Siren. Moet zeggen dat het met zijn tweeen veel vlotter gaat dan solo. Je hebt zoveel voordeel; dubbele damage, flanken, combinatie van class abilities,reviven, elkaar healen, meer targets waar de enemies zich op moeten richten, etc. We gebruiken beide veel sniper rifles vanwege de hoge crit damage die er mee doet. Helemaal als je een sniper met burst mode hebt.

Wel jammer dat je vaak 2x achter elkaar exact dezelfde locatie moet doorploegen (bijvoorbeeld 2x achter elkaar bloodshot stronhold/rampage)

En we doen steeds 2 a 3 quests, dan terug naar sanctuary en alles vergokken :D Al leuke guns mee gekregen en veel iridium. Alleen eigenlijk niks meer om te kopen met iridium, inventory slots zijn al op enzo. Hopelijk komt er later nog meer om te kopen ...

En mijn badass rank zit al op de 1900!

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Best party EVAAAAAAAH!!!

17. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je erover nadenkt is het leuke van Borderlands dat je om de haverklap een nieuw wapen kan pakken. Ik wil eigenlijk helemaal niet 10 levels met hetzelfde wapen rondlopen. Die kist is eigenlijk niets dan ellende en zorgt alleen maar voor onzekerheid als ik die reacties zo lees. :+

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja hehe, sommige quests zijn zo geniaal.

Zojuist een paarse burst rifle uit een slotmachine getoverd. Nice!

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En zo heb je de intro van de game gehad en laat je hem weer weken liggen. Ik heb dat echt altijd met top games he. :+

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    De humor in dit spel is zo geniaal :+

Ook briljant dat wanneer je er zelf niet uitkomt, je gewoon je game open kan zetten voor anderen om zo samen verder te spelen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina