1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Godsamme. Net die hele dam met de robots in me eentje doorgelopen. Joined en kerel, en die doet travel. Nu kan ik fijn helemaal opnieuw beginnen :mad:

Totaal geen zin. Ga volgende week wel weer verder. Wordt toch een beetje eentonig allemaal.

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ja, al een aantal dagen. Vragen?

Het is nu toch al te laat, maar je kan het travelen cancelen door op back of start te drukken ;).

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, levelen vijanden dan wel normaal mee in new game+/vault mode?

En waar de fok is ome Dr0kz de Borderlands koning?

Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  4. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, ik kom er nu pas achter dat je custom skins moet unlocken door op X te drukken. Ik dacht dat dat automatisch gebeurde als je ze oppakte ofzo. Ik heb er echt al zoveel laten liggen...

Edit: Wel een GENIAAL einde van de quest 'out of body experience' 8)

Net als je denkt dat wapens niet gekker kunnen krijg je als reward een wapen met AI die constant loopt te lullen. Gek wordt je d'r van 8) "Kill Kill Kill"...."Zooooooom in" ....

5. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Actief tot een uurtje of 03.00:

@DuvalMagic:
    WinPC: 5BWB3-JWZRS-RT3JJ-BTJB3-RRJKH
    X360: 53KTT-KSJ5F-36XTF-KXTBB-XTCRC
    PS3: 53KTT-KSJ9B-69TWB-STWBB-XTC6B

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh? Leuke quest, maar de gun meteen verkocht omdat ie zo zwak was. Wist niet dat ie als je hem gebruikt bleef zeiken.

Wel coole humor.:thumbs:

Speel het meest nog steeds met mijn sniper van die gold key chest toen ik level 19 was (nu level 25)......valt mij op dat er wel veel guns zijn, maar het meeste is niet beter dan wat ik al heb...echt zelden dat ik iets tref wat beter is.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan was je flink overleveled. Toen ik hem kreeg ( neem aan de je de shotgun bedoelt) heeft hij mij een paar lvls kunnen helpen.

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ja, op het moment dat je NG+ start zijn de enemies rond hetzelfde level als wat jij op dat moment bent. Daarna is het net als in PT1 eigenlijk.

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Als je trouwens volgas dikke loot wilt hebben moet je.

De game uitspelen met alle sidequests.
    Ng+ alleen het verhaal doen en GEEN ENKELE sidequest accepteren.
    Ng+ uitspelen, dan levelen naar 50.
    Dan alle sidequests gaan doen. Omdat alle sidequests levelen mee naar het level wat je ben in ng+ dus al die quests worden level 50 quests en geven dus allemaal level 50rewards ^^. Meer kans op dikke loot dus!

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    codeeees

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf nu 2 uurtjes...
    :thumbs:

12. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Fock, net een main misie gedaan, nu heeft ie een side missie geblocked en kan ik niet meer doen, blijkbaar te ver al in de game 8) Maar als het goed is kan je alle side missies weer doen zodra je de game uitgespeeld hebt? En unlocked hij alle sidemissies, zou anders wel kut zijn dat je 1 missie mist daardoor.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Daarom doe ik dus altijd eerst alle sidequests en daarna pas de mainquest ^^

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ik ook de hele tijd, tot ik weer 20 nieuwe side missies had en na 15 wel weer even een main missie wou doen, precies een side missie die ik open had laten staan 8)

16. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me niet helemaal duidelijk nog hoe je ziet of er ergens in de wereld een side-quest nog open staat. Ik dacht dat je dan ziet staan op het wereld overzicht: 'Undiscovered', maar de 'out of body experience' quest kwam ik toevallig tegen omdat ik daar voor een andere quest moest zijn....

Moet je nou telkens om de zoveel tijd even fastravellen naar alle gebieden om rond te neuzen?

Klopt, voor mij was ie ook niet te gebruiken meer maar toch even mee rondgelopen omdat het zo lachen was om op elk dingetje wat je doet commentaar te krijgen van je wapen 8) Ook nadat je een kistje openmaakt of met iemand praat.

Ik pak sowieso niet altijd het beste wapen. Vind het leuker om met echt gekke wapens rond te lopen. Daarstraks nog een e-tech wapen gevonden van balletjes van stroom die echt alle kanten op stuiteren. Totaal nutteloos maar wel grappig!

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    "Undiscovered" geeft aan dat je in die wereld nog missies moet ophalen. Dan moet je even naar die wereld gaan om de missies op te halen.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat is er speciaal aan die etech wapens? Hoe herken ik ze? Is me eigenlijk niet duidelijk ...

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    In mijn boekje staat:
    "Hyperion took the Eridium that started popping out of the Vault and made a cool technology out of it called E-Tech, an alien technology that changes the way a gun looks and behaves, which it then licensed to all the different manufactures - that's why the design all share that stretched hexagonal panel shape."

Ik heb er vandaag een gevonden, vind het maar beetje vreemde gun maar wel fijn.
    Ook een nieuwe granaat dat de enemy die er omheen staan er naar toe trekt en dan onploft _O_

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu Homing Sticky MIRVs van 4600 x 9.

Net final boss neer droppen er 2 legendary's onder hem en kan ik ze niet pakken ><

En de quest die je erna krijgt is idd impossible :)

Wel slecht dat je eigenlijk niet meer aan Erdium hebt....had verwacht om nog meer uit te kunnen breiden. Naast het feit dat je er nog een boss met kunt summonen heb je er niks meer aan. Halverwege PT1 had ik alles capped en 99 Eridium (hardcap)....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina