1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hele nette service!

Gamesync stuurde me 2 dagen voor de release een mail, waarin stond dat ik m'n ingame content niet kreeg. Ik kon de order annuleren of gewoon zonder de DLC ontvangen. (ik kon toch nergens anders die DLC krijgen i.v.m. pre-orders etc) Al was Gamesync snel met het versturen baal ik er enorm van ook omdat ik het spel opzettelijk bij Gamesync besteld had i.v.m. die DLC. (had de pre-order begin augustus gesplaatst) Ik zal nu moeten overwegen of ik de nieuwe class ga aanschaffen... Hmm, keuzes.

2. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

GameSync bestel ik niet meer. Wou een order terugdraaien, mocht niet. Moest hem afnemen of wat anders uitzoeken. ?:F:
    Service...|:-

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vraagjes die Necromancer DLC is toch niets meer dan een nieuwe Class?
    Daarnaast zag ik ook geen achievements voor deze DLC, klopt dat?

4. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Het zal niet meer zijn dan een nieuwe class. Voor zover ik weer is er geen level of mission pack bij.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, een beetje lame DLC om pre-orders binnen te halen. Kans dat ik met die class ga spelen is echt minimaal ...

En al weer mijn zesde legendary gevonden en nog een gave ook: Shield met slechts 1800 shield, maar wel met 1800 recharge (in 1 seconde weer full shield, na 4,5s cooldown) EN amp damage van 3800 als het shield vol is! En dan als klapper op de vuurpijl, normaal gaat er dan shield af als je een amped shot doet, maar bij deze dus niet. Kortom, zolang ik full shield heb krijg ik +3800 damage met elke gun.
    In combinatie met dat zieke pistooltje doe ik normaal hits van rond de 9000 per kogeltje. En crits van 40k+ :)

Met deze combi een badass boss in Arid badlands met gemak omgelegd
    Saturn

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    :confused: Ik moet een boss killen. Die stond op een plek waar ik niet kon komen en ging er ook niet vanaf. Kill ik hem uit eindelijk dropt hij een paarse relic. Kan ik er niet komen :emo:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wij kregen 2 Legendaries van de eindbaas, maar die lagen onder hem en daar konden we ook niet bij...

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oen! :D

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga nu naar de final fight. Daarna kan ik nog doorspelen toch? Wil niet gelijk naar vault mode. E klopt het dat je na de final fight nog side quests krijgt? Voor de achievement?

10. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Je kunt na het doen van de main quest alleen via het hoofdmenu switchen naar true vault hunters mode (en weer terug), dus je kunt in normale modus nog op je gemak alle quests doen.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Was lachen Gakkie :D.

Nu alleen nog een purple grenade mod zien te vinden :).

Ow en net me eerste goude wapen een rocket laucher :)

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, verkenner als ik ben ga ik naar Lynchwood en loop ik alles helemaal kapot te schieten om er dan achter te komen dat de missies daar pas later beschikbaar komen. Ook niet echt duidelijk....

Wat een deathtrap is die plek trouwens. Soms loop je een hoekje om en dan gaan er ineens overaal deurtjes open en ben je binnen 5 seconde opeens dood :mad:

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zeker, lekkere mayhem :) FF met zijn drieen 2 circles gecomplete.

Heb nog ff met de nieuwe class gespeeld, maar daar ga ik niet mee verder denk ik.. Was ook bedoeld als girlfriend-mode geloof ik ?

Morgen ff snel mainquest uitspelen en hopelijk licht dan XCOM op de mat!

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb jij die Terramorphous al eens verslagen?

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Speel zelf met Axon Da Commandooooo. Waar spenderen jullie je skill points in? Heb zelf een beetje aangeklooit en vind de Guerilla gemixt met de Preparation van Survival (Shield capacity +15% en regenerate 2.0& health per second met vol schil) het lekkerst werken. Verdeelde het eerst over survival en Guerilla zodat ik én die protective shield had én de multi rockets had, maar vond die protective shield eigenlijk helemaal niet zoveel meerwaarde hebben. Nu puntjes sparen voor de double up :D (twee sabre turrets die slag damage doen).

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, die komt na de main quest/ final boss denk ik. En volgens mij is dat weer zo'n geval van niet solo te doen. Daar heb ik dus hulp bij nodig. Bereid je maar vast voor ;)

17. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Holy fucking shit. Nu level 29 en net een sniper gevonden met de volgende stats 8)

Damage: 2206
    Accuracy: 96.6
    Fire Rate: 1.2
    Reload Speed 4.3
    Magazin Size: 7

Critical damage deed net 14.000+ Hij zoomed alleen niet heel ver in. Je kijkt over de loop heen, maar toch. Me likeee.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik crit al dik over de 40k met snipers, mede dankzij de sniper skilltree :b: en met full zoom en een 1400 base dmg sniper! Hoogste is iets van 52k. En mijn badass rank e stats helpen ook wel, 6600 rank!

Footage en uitleg mechromancer:

Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  19. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nice hoor. Welk level ben je nu dan? Heb zelf trouwens pas 1, inmiddels pretty useless, oranje wapen gevonden. Maakt verder ook niet heel veel uit. Gaat allemaal vrij soepeltjes. Ga amper tot bijna nooit dood en heb toch een aantal erg prettige wapens in mijn inventory.

Handsome Jack is trouwens één van de beste villains ooit in een videogame _O_

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die sniper heet iets met bison toch ? Ben bijna 34 btw...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina