1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt idd, ik deed steeds Michael runs om goede wapens te krijgen maar ineens was hij er niet meer. Schijnt dat hij na een bepaalde voortgang in het spel weg is, weet alleen niet wanneer dit was. Wel voor chapter 9, dat weet ik wel

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik spotte hem in nieuwe Sanctuary nog na story missie An Angel's Wish. Weet niet welk nummer het is maar het was een eind in de game!

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heerlijk spel maar die bugs gooien echt roet in het eten. Heb nu al drie missies die ik gewoonweg niet kan voltooien doordat die kutgame bugged is als hel. Nu ook weer met de Lost Treasure sidemission. Eindelijk die Lost Treasure kist gevonden kan ik hem freaking niet openen... Aaaaarghhhh, frustrerende hoerenzooi soms dit spel :mad:

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Heb nog geen enkele bug gehad volgens mij. Hmm. Zijn er meer meldingen van de bugs die jij hebt?

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hier 1 bugje gehad dat het melden bijna niet waard is; zat vast na een prong van een berg tussen 2 rotsen....kon wel springen, maar kwam er niet uit...

Voor de rest helemaal niks nada nop last van bugs gehad.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog geen enkele bug gehad, gelukkig. Over het algemeen ook niet zoveel last van in games. Ik klop hem wel even af.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me herinneren dat ik 1 quest bugged had. (opnieuw opgestart en klaar) Inmiddels is m'n mechromancer leveltje 50 :cool:.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nog tips om snel te levellen?

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Veel quests doen. Al moet ik zeggen dat over het algemeen de mainquests wel dikke xp gaven. In de eerste playtrough heb ik zo goed als alle quests gedaan op 2~3 na (de arena + die timebased paar). De tweede playtrough in het begin wel alle quests gedaan maar na:

De dood van bloodwing

Heb eigenlijk alleen nog maar de hoofdquests gedaan behalve als ik in die omgeving ook een sidequest had. Dus gewoon veel combineren, kijken waar is m'n hoofdquest en waar zijn alle sidequests.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wel met een maat van me, gisteravond vroeg.

Tournament arena Round 5 wave 4, ineens kwamen er geen tegenstanders meer...

:F:

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan zat waarschijnlijk de laatste ergens vast waardoor er geen nieuwe spawnen.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Na 20 minuten zoeken hebben we maar abort mission gedaan,het was als 4 uur s'ochtends, dus maar gaan slapen...

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, snap ik. Maar ik heb dat bij deel 1 al gehad en ook bij andere games trouwens. En soms zitten ze ook echt hilarisch vast of ergens op dat je denkt hoe komt ie daar 8)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heb ik wel een keer of 2 gehad met die 2e Arena in Borderlands I. |:-

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mijn eerste legendary wapen is echt waardeloos, kan er geen zak mee.

Maar heb nu ook Flame of the Firehawk shield als legendary en die is echt meesterlijk. Non-stop fire-nova's als mn shield weg is. Kan mn hele speelstijl veranderen alleen door deze item. Turret neergooien en gewoon met een shotgun er vol invliegen ipv verdedigend te spelen

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, 5 rondes in Fink's Slaughterhouse overleefd. Moet ik nu die andere 2 ook nog doen, ivm chievo's voor de side-quests?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschrikkelijk item is dat als je teamgenoten hem hebben :9

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels the bee gevonden, wat bosses een killen een stuk makkelijker maakt. (zeker met de nieuwe class) Die allerlaatste quest is best wel easy dan in combo met een Conference Call.

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hehe. Ik heb inflammable the bee + scalable conference call van een gast gekregen die mij eens joinde. Amp damage van dat schild is 50k per schot als ie vol is 8). Ik had zelf practicable conference call al.

Inflammable the bee + dual wield conference call (Gunzerker) = Terramorphous binnen 10 seconden down :lol:.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Niceeee, ik heb nu een level 49 bee dus dat moet eigenlijk een leveltje 50 worden. Mijn conference call is helaas maar level 32... Dus dat word farmen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina