[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roidbuster

Roidbuster Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want er staat in de achievement zelf: All non-level specific...

Dus...

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]UKGzf_mmsSI&feature=g-all-u[/yt]

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb wat ergens in filmpje geklikt! Zijn die quest level based of ben je zo level 50 en ga je die doen en doe je tegen level 25 monsters vechten?

iig: 8-10 uur

Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    wtf did u just say? 8) snap er niks van.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Guus is gewoon een beetje lastig te begrijpen, normaal sta je op met een goed ontbijt met koffie of sinaasappelsap. Maar Guus is net een Rus en drinkt liever een fles Wodka als ontbijt en begint vaak zulke dingen uit te kramen en zeurt dan dat wij 'm negeren... Verder is 't een goede kerel hoor! :) Guus godverdomme, WTF bedoel je?! :p

6. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    :)!

Ik heb met mijn muis op de playbutton gedrukt. Om spoilers te mijden heb ik random ergens in de video geklikt (laten we zeggen 3:59). Daar zag ik dus dat het poppetje waarmee gespeeld is level 25 is. Nu is mijn vraag is deze dlc voor poppetjes rond level 25 of level based.

En de dlc duurt 8-10 uur om te finishen.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Cool! Een woordpuzzel :9

Even kijken, als ik een beetje Guusistisch begrijp dan staat er het volgende;

Zijn de quests level based? Of ben je zelf level 50 en zijn de monsters in de dlc bijvoorbeeld lvl 25.
    Zoiets? :)

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Check jullie PM :)

9. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    is er al bekend of de lvl cap omhoog gaat naar lvl 60 ofzo?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist een nieuw char aangemaakt, Zer0.
    Speelt erg prettig moet ik zeggen. :)

Toch ook de andere 3 nog eens proberen.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Whoei berichtje terug! Cheers!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Jij ook! :thumbs:

Ik heb twee pogingen gedaan met mijn L34. Beide keren sta ik achter zo'n grote rots, maar weet hij me toch te raken met zijn tentakels en slingert me zo de afgrond in ... :eek:

13. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Jaaaaaa :D

[yt]Av_D14XEUqM[/yt]

14. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben vanmiddag begonnen met die de true vaulthunter zoiets. Dat je de campaign nog een keer kan doen om level 50 te halen.
    Ik vond het allemaal redelijk simpel maar nou ik daarmee begonnen ben, wtf. Ik ben al iets 100.000 geld kwijt door alleen maar doodgaan.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt veel maar als je wat verder komt gaat het ineens zoooo hard met dat geld.. ik heb gister echt zonder overdrijven in een middag spelen zeker 2.000.000 in die gokkasten geflikkerd :+

Belangrijk om te beseffen bij True vault hunter mode is dat al je gear uit de eerste playthough pretty much meteen waardeloos is.

Dus niet je mooie paarse guns perse willen houden maar echt weer even goed vergelijken. Enige item wat ik nog lang gebruikt heb was mijn paarse class mod

En shields en armor spelen ook meteen vanaf t begin al mee en die shields zijn soms niet misselijk. Dus je moet ook wat beter de juiste elementen kiezen en daar op voorbereid zijn ipv gewoon maar door proberen te beuken

Ik heb in playthrough 2 al mn punten van mn axton zowat in de eerste tree gegooid zodat de turret alles slagged. Samen met een Slag mirv granaat helpt dat heel erg veel

Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan hebben ze dit dus ook even flink aangepast. :eek:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat zo ? Ik dacht idd al dat ik in deel 1 mijn legendaries uit playthrough 1 nog wel even had gebruikt maar kon in deel 2 echt alles na de eerste paar quests vervangen met betere random groene loot

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik let bij mijn gear zowieso niet op welke kleur het is; al is een witte beter dan een paarse, dan ga ik voor die witte.
    (heb alleen alle hogere bewaard voor de Achievement, nu ik die heb kan de kleur me helemaal niets boeien).

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet niet alleen naar de cijfers kijken heh, je moet ook een beetje rekenen. Vaak zijn zeldzamere wapens beter in totale DPS omdat ze bijvoorbeeld een niet geweldige damage combineren met een heel hoog % kans op elemental of hoge fire rate

Paarse probeer ik in ieder geval altijd even uit, cijfers zeggen vaak niet alles

(kijk maar naar the Bane bijvoorbeeld :+)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    PT 2 in Borderlands I niet veel gespeeld, maar je had er juist een heleboel aan. In PT 2 maakte het je juist een stuk sterker en de game dus makkelijker, omdat het pas later moeilijker werd. Dit gebeurt nu dus direct. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina