1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is toch de varkid ranch observatory? die ligt toch niet in eridium dinges maar in die map waar tiny tina ook zit?
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik was level 32 en het was echt peanuts. Had de Boss in 1x verslagen zonder ook maar 1x down te gaan.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben ook nog level 12 of zelfs 11... Weet het niet eens meer! 8) Volgende week komt zeker die DLC al? :+
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat je gelijk hebt... Heb dan zo niet voor ogen welke locatie dat in de blight is ...
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij stukje ten noord-oosten van waar die robot staat die liever een mens wil zijn.

    Waar ook die ingang naar 1 van de arena's zit. Daar heb ik volgens mij ook ergens zo'n stroombarriere gezien, maar omdat ik nergens kabels uit zag komen die ik kon volgen ben ik toen maar door gelopen :+
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die robot, Mal, is echt GE-WEL-DIG. Die zinnen die hij uitkraamt. Ik hield het niet meer. _O_

    En dat gebied achter hem, Ore Chasm, die naam en die robot daar :lol:
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Is idd een geweldig stuk! En die gun die je krijgt van hem heb ik tot de laatste boss gebruikt! Alleen jammer dat hij in tvhm al na een leveltje nutteloos was. Ik kijk al uit naar een level 50 versie ^^
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    WAt duurt die DLC download laaaaang tis maar 1.29GB maar zit nu al een kwartier te wachten :mad:
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    shit is het zo, dat als je met je SP character gaat co-oppen dat je als je daarna weer verder start met SP dat je dan verder gaat met je co-op-save?

    Ik joinde in een belangrijke missie met co-op net die net was gehaald, en tot mijn schrik kan ik hem niet meer doen in de SP,, :mad:

    help
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als het goed is met je gewoon alles dan ook in SP weer kunnen doen.

    Micchien was je in SP nog niet zover??
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt als je zover in de SP bent de optie om die missie over te spelen of te skippen. Geen zorgen dus :b:
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist een tweede play-trough gestart met een ander karakter en dit keer snuffel ik echt grondig in het rond. Ongelooflijk hoeveel geheimen je mist als je gewoon 'op het pad' blijft zeg maar.

    Soms moet je echt langs ijsricheltjes schuiven die van de kaart afgaan en waarbij je denkt "waar ben ik mee bezig, ik ga terug". En net dan zie je opeens een inhammetje waar dan weer een dikke chest staat.

    Hetzelfde met liften, je springt er van nature meteen op maar laat dat ding nou eerst zelf omhoog gaan, zonder jouw. Grote kans dat er namelijk iets onder de lift zit....

    Bijna elk groot camp heeft wel 1 of 2 kisten buiten de zichtbare kisten om die gewoon heel, heel erg goed verstopt zitten in sommige gevallen.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas wel. Als je de missie niet skipt, maar wel stopt met het spel, dan is de missie al 'gedaan' als je weer begint met spelen. Ik heb dit gehad met 1 van de story missions :/.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd. Ik ben meerdere keren in games gekomen waar ik storymissies gespeeld had die verder waren dan waar ik was.

    Later in nieuwe games kon ik ze solo gewoon nog een keer doen.
     
  15. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ondervonden dat de skill 'Close enough' + 'Anarchy' + het wapen Burst Fire Lascaux (het wapen wat je vind in frostburn canyon) = baas.

    Dat wapen is normaal vrij nutteloos omdat kogels alle kanten op gaan, maar door Close enough kaatst 50% van de gemiste kogels terug naar de vijand.

    Vooral bij spiderants omdat hun critical hits plekken achterop hun lijf zitten. Je hoeft niet eens te mikken en die beesten gaan bij bosjes neer. 8) Zelfs 50 meter verderop gaan ze neer terwijl je 180 graden de andere kant op zit te schieten 8)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand nog tips om Jimmy Jenkins te vinden. Hij wil maar niet spawnen, heb ook enkele guides gevolgd, maar helaas geen luck. Hopelijk gaat gearbox dit nog patchen ...
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat moeten ze patchen dan? Jimmy jenkins is toch gewoon heel erg zeldzaam? Gewoon blijven proberen.

    Ik ben nu bezig met Hunter hellquist farmen, al een keer of 20 gedaan en nog geen Bee gezien :+
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb jimmy al eens gevonden. In dat sawtooth gebied. Spring naar beneden aan het begin en ga links door de tunnel naar de andere kant. Als je de tunnel uit komt gelijk rechtsaf en die kasten daar boven spawnen heel vaak (voor mij dan) lootpipos en 1x jimmy :)
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon kistjes blijven openen ....ik had em al een paar keer gehad, wist niet eens dat het een challenge was.:9

    Ik had jouw probleem met die Michael Nogwat. Ging er eigenlijk al vanuit dat ik em deze PT niet meer zou tegenkomen. Ren ik door Sanctuary heen, zie ik hem ineens staan, dus ik vol op de rem!:+


    Je moet een beetje geluk hebben met dit soort dingen (maar dat maakt het wel irritant als het maar niet wil lukken)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Even terugkomen op wat er gezegd werd over Coop en SP. Ik ben nu zelf bij een maat van me de hele game aan het doorspelen in Coop. Maar dit doe ik op zijn savegame. Maar stel ik wil een tweede playthrough doen in m'n eentje, moet ik dus alsnog eerst mijn eigen game voor de 'eerste keer' uitspelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina