1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Co-op vind ik opzich geen probleem. Met ODST moet ik dat ook nog steeds doen. Online hou ik alleen niet van die 100 kill dit of 10.000 kill dat achievements. Gears of War zat er vol mee en zo te zien heeft Borderlands dat niet zoveel. Ik denk dat de game er wel komt. ;)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Filmpje van de menu's:
    [yt]gWJXGrFgFrw&feature=player_profilepage[/yt]

3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien kunnen we better ff kappen met al die filmpjes, anders hoef je het spel zo niet eens meer te halen.

Ik ga iig niks meer checken ;) aan het begin was het leuk om nieuwe dingen te zien maar nu zie je echt hele stukken gameplay en verhaal, zoals het begin is voor mij al helemaal verneukt omdat ik dat filmpje heb gecheckt.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vette filmpjes allemaal. ;)

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat zij ik dus ook:

Mr dat is dus nog verrekte moeilijk, het zou maar het beste zijn als ik dit hele topic maar even vermeed, maar zelfs dat lukt me al niet! 8)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nog 8 dagen.
    En tjah, filmpjes posten voor diegene die dat willen, kan geen kwaad:eek:

9. James Pond

James Pond Guest

Besteld bij gamehubs voor 41 euro met 2/3 dagen verzending van UPS. Woohoo

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bij FRS is ie nog goedkoper, en op de release >.> Misschien annuleren, en opnieuwe bij FRS bestellen? o_O

Achja, ik voel me een adverteerder van de FRS:eek:

11. James Pond

James Pond Guest

Huh? Hoe kan die dan goedkoper zijn. Ik zie hem voor 50 euro op de site? Ik heb die order ook al besteld, hoe kan ik hem annuleren?

En moet ik hem dan via internet bestellen ofzo? Of kan ik hem in de winkel ophalen..

Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2009
  12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Welke order? Die van de FRS?
    En je kan Borderlands krijgen voor 38 euro op de release d.m.v. een ANWB-pas en de AdDiscount korting.

EDIT: Je moet het voor die prijs wel op het internet bestellen, maar je kan op de site ook kiezen om het bij een filliaal op te halen.

13. James Pond

James Pond Guest

En dan kun je betalen in de winkel of? Voor 38 euro wil ik hem daar wel kopen idd.

hoe annuleer ik gamehubs?

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog nooit bij GH besteld, dus daarvoor verwijs ik je naar het Online Gamestore. Hier kan je al je vragen stellen over Gamehubs etc.

Je moet bij het kopen via het internet al vooraf betalen. Het is dan ook een pre-order.

15. James Pond

James Pond Guest

Hoe doe ik die korting van de ANWB pas? Ik heb net via Addiscount een korting van 6,90 gekregen dus dat is al nice.

16. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    het kan met ANWB of PU , met bijde krijg je 10% als je je kaart/lidmaatschap code aan je account linkt, ik ga wel ff de link zoeken waar je dat moet doen

Gefonde!

http://www.freerecordshop.nl/anwb

Je ziet de korting pas als je hem in je mandje legt

PS: let er wel op dat je bij Gamehubs 5% administration costs moet betalen als je anuleert

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar www.freerecordshop.nl/anwb en type daar de benodigde gegevens in. Je krijgt geen bevestigingsmail (althans DimlightHero en ik niet). De korting van 10% krijg jij het product in je winkelmandje hebt gelegd.

18. James Pond

James Pond Guest

hmm die site werkt niet...

19. James Pond

James Pond Guest

Jezus man fucking paypal. Ik heb die betaling er vanmiddag ingezet voor Borderlands @ Gamehubs, wil ik die annuleren kan dat bij Paypal niet :confused:.

Fuck it.. laat de bestelling bij Gamehubs wel staan dan :\.

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb em ook besteld bij gamehubs, erg zin in de game hoewel ik eigenlijk nog niks van de game afweet :+ maar goed ook des te meer verassingen ik krijg :) mooie graphics + fps rpg = voor mij al zowat een instant buy :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina