1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je bedoelt dat het art team klaar was en die alvast begonnen zijn met de DLC omdat ze anders geen kut te doen hadden? :b:
    Ook is de game een week geleden al Gold gegaan dus ik vind het niet zo gek dat er nu al DLC nieuws is.

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het niet gek dat ze ermee bezig zijn. Ook niet erg. (dat van dat art team enzo heb ik ook gelezen)
    Maar het aankondigen voordat de game uit is....|:- |:-

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja er is al lang, lang geleden gezegd dat de DLC vroeg zou worden aangekondigd (eigenlijk zou het weken van tevoren zelfs al naar buiten komen!) en dat die content zal bestaan uit wat de community wilde. Er is veel vraag geweest naar een zombie/survival mode en een Player VS Player (PvP) Multiplayer modus, het laatste is BL gewoon niet dus Zombies is dan de meest logische keuze.

Kan me wel heel goed voorstellen dat als je niets van dit verhaal afweet je je zwaar anaal verwent voelt maar dat moeten we toch onderhand wel gewent zijn door de jaren heen ;)

Op het officiele forum is ook een poll gemaakt van wat iedereen van de DLC vind, Spreekt voor zich al is dit wel veelal votes van fanboys die alles van Borderlands als heilig beschouwen. :b:

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat weet ik, maar dat wilt nog steeds niet zeggen dat blij ben met deze actie. :+

Dus in die thread kan ik Powerlines terugvinden? }:]

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Waarschijnlijk degene met de meeste posts daar 8)

EDIT: PowerLines is gewoon stiekem een dev van GearBox! Spinjax met 983,681 posts.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jezus, heeft die gozer niks beters te doen? 8)

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ongelofelijk, bijna een miljoen posts op het forum 8) Dit spel wordt echt geweldig :+

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is z'n werk :lol:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar kom op. 913.000 posts ofzo is toch ziek. Die vent moet minstens met 10 vingers typen en 15.000 aanslagen per minuut halen ofzo. 8)

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wel in 39 jaar hè, ook respect aermid met 500,000 post in 7 jaar :thumbs:

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Halllooo! Het is vakantie nu, en over een week komt het uit.
    Even tijd voor wat opheldering van mij kant!

@Modder-Eter, er zijn idd veel zombie shizzle, maar check hoe mooi screenshots zijn:eek: Echt sexy stuff.
    @Dr0kz, ik ben geen dev, maar het lijkt me wel cool om iets te doen in de game industrie:D
    @Dulle, ik heb super weinig posts op de GBX forums. Ik ben Undercover Brother daar.
    @Iemand, de DLC is hoogstwaarschijnlijk gratis zei Randy, omdat er nog geld over is van hun budget. Ze willen niet dat wij extra gaan betalen, sinds hun pot geld nog niet op is:D

Viva la Borderlands en vakantie!

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kunnen ze beter van het overgebleven geld een nog dikkere DLC maken want betalen moeten we toch wel. (zie L4D "dlc" )

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat de DLC nu al niet dik is? We hebben nog geen idee hoe groot het is. Zolang het maar niet zo een fail-DLC wordt als die van Fable II (heb ik gehoord). Sommige mensen doen wel gratis DLC, dus we zien wel wat er gebeurt! Eerst maar de game zelf8)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, dat is wel mooi. :thumbs:

Gooi er dan ook maar direct wat extra achievements bij. :9 (al zal dat wel niet gebeuren aangezien MS dat meestal niet wilt bij gratis DLC)

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand mss wat de lvl cap is ? :9

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het kan -altijd- beter en meer!:b:

Ook Valve wou gratis DLC doen maar dat heeft Micro$chijt tegen gehouden en vonden dat het de waarde van andere DLC naar beneden trok dus iedereen kon fijn lappen voor 2 chapters waarbij er meer bugs dan zombies zaten :+

50, te halen in 80-100 uur.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Plus je hebt New Game+ nodig om lv50 te halen:D

18. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het prima dat het "art team" lekker doorwerkt.

Ze geven mij alleen wel een (hopelijk) verkeerde indruk om nu al over DLC te beginnen voordat de game in de winkel ligt.

Indruk 1 - Jezus geef net 60euris uit willen ze kort na de introductie alweer geld van me hebben..
    Indruk 2 - Paste dat zombiegebeuren niet meer op het schijfje?
    Indruk 3 - Is alles al verteld en bekend voordat de game in m'n 360 zit dus dan maar alvast over de DLC beginnen want we moeten gevoed blijven worden met screens/movies etc.

Niemand anders die ook zo'n onderbuikgevoel erbij krijgt? (Behalve Dulle en Drokz die begrepen de lading van m'n post wel;))

19. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    39 jaar geleden bestond er nog geen internet.
    Het netwerk protocol TCP/IP kwam pas in 1984.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk toch dat je de plank bij een metertje of 80 misslaat;)!

-1- Je hoeft het niet te kopen, als je na het uitspelen er genoeg van hebt kun je BLs verkopen of bij je verzameling schuiven. En een beetje XBWert heeft hem allang bij FRS besteld voor 38 eutjes :+

-2- Afgelopen vrijdag waren pas alle bugs voor de console eruit gewerkt, eergister was pas de PC versie helemaal klaar en bugvrij. En zo te zien kost deze DLC kost ook echt wel tijd om te maken, het ziet er ook niet echt uit als een nieuw leveltje met zelfde vijanden en gebouwen waar je gewoon de oude code op los kan laten en er een DLCtje uitrolt, maar echt een heel nieuw onderdeel/modus van het spel. Dus dat kost wel ff tijd en resourches.
    Als ze dit nog's op de disc pleuren zijn we een maandje of twee verder, heb jij zin om nog twee maanden (of meer!) te wachten ? Ik niet !

-3- Hmmm eigenlijk heb ik nog nooit de developers van een spel zo weinig gehoord over hun spel, ze hebben echt bijna niks losgelaten. Zo goed als alle filmpjes en info zijn ontfutselt van preview versies en lange discussies op de forums. Er zijn gasten geweest die hebben frame voor frame bergen met oude videos zitten te bekijken om alleen maar te kijken hoe bepaalde talents werken of om de gun stats beter te kunnen begrijpen ;) Ook is er echt bijna geen hol aan de marketing gedaan, geen banners overal, geen grote pre-order acties oid, enkel één BLs gesponsorde WWE uitzending en hier en daar een klein BLs adje.

Oroboro houd Live Justin TV Broadcast todat hij inslaapt valt. Er zal vast veel gespoilt worden dus kijk onder voorbehoud!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina