1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm heb de game laatst rustig een tijdje kunnen spelen en ben niet echt overtuigt. Grafisch vond ik het niet heel bijzonder en ik speelde vooral herhalende opdrachten in dezelfde omgeving. Maar goed het is ook niet echt een game waarvan je even snel iets echt van kan zeggen. Wordt in ieder geval geen must buy voor mij. Eerst maar even reviews en reacties afwachten.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De grafische stijl is juist hetgene wat mij het meeste aanspreekt, ziet er echt leuk uit vind ik.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    AdDiscount:eek:

4. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe lang heb je gespeeld? Een game is niet altijd instant leuk, soms moet je er gewoon even inkomen.Ik vind het grafisch juist heel erg tof en herhalende opdrachten is vaak zo bij een rpg.

Maar in elk geval ik vind hem wel zwaar tof, ook tof dat je 4 classes hebt en je co-op kan spelen. Ben nu level 9 en het is dat ik huiswerk moet maken anders kon ik wel nog een stuk doorknallen, zonder verveeld te raken.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan jij 'm al hebben...?
    Ik weet, sinds het op de forums is gezegd, dat er al torrents etc. voor illegale download op het internet zijn, maar volgens mij is ie nog nergens te krijgen in Nederland.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe ik zeg toch ook dat je na een korte speelsessie (op first look driekwartier gespeeld dus het is echt alleen een impressie) nog weinig over de game kan zeggen :+ Ik ga hem zeker spelen maar ergens wringt het een beetje voor me. Maar goed misschien verwachtte ik er te veel van ofzo, sowieso vind ik het grafische stijltje tegenvallen. Maar goed miss dat ik na een weekend opgesloten heb gezeten met de game er anders over denk :D

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf melk hoe kom jij nou weer aan die shit terwijl ik het niet heb. Ik vind dat je het spel naar mij moet sturen als eerbetoon aan alle whoopass die ik je met sf4 gegeven heb:+

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het altijd grappig om te zien hoe mensen helemaal opkomen voor een game en hem gaan verdedigen zonder hem ooit gespeeld te hebben ;)

Neemt niet weg dat ik zelf de game ook ga kopen op de launch en me gewoon laat versassen. Wat ik tot nu toe heb gezien in filmpjes enz gaat dat zeker wel goed komen..

9. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Same here ;)

10. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gek op shooters en RPG's maar ik heb erg mijn twijfels bij dit spel. Uit previews en uit eerste indrukken van mensen die het spel al hebben lijkt het dat het spel erg weinig verhaal heeft en nogal herhalend is. Als het alleen maar gaat om het levellen en het krijgen van betere wapens dan is het niet iets voor mij. Dat is ook de reden waarom MMO's me niet kunnen boeien. Er moet wel een beetje verhaal met leuke personages om heen zitten om het voor mij interessant te maken want anders haak ik snel af.
    Ik ben heel erg benieuwd naar de reviews.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hier is het minder erg dan bij MW2.=(

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat Claptrap episode 3 voor vrijdag komt.
    Ik was die helemaal vergeten, maar las er vandaag weer wat over. Het is wel jamemr dat ik Borderlands niet op de 23ste (echt) kan spelen. Ik ga de hele dag tot sluitingstijd naar Walibi:D.

14. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meld je gewoon ziek:thumbs:

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Real life gaat voor games. Ik heb ook zin om naar Walibi te gaan, en als ik dan geen Borderlands kan spelen, jammer (inderdaad jammer:'-(, hopen dat ie Donderdag al op de mat lig omdat ik zo aardig ben).

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Walibi is ook een groot spel. Je beleefd Rollercoaster in het echt en zo zou je Borderlands ook kunnen omschrijven. Een wilde achtbaan. Het is je geraden dat je met een volle maag de Goliath in gaat. O-)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja hoe leuk is Walibi als je weet dat een game waar je al jaren op wacht bij de locale FRS ligt? :+

Mja je ken het ook zien als een van de betere dagen dit jaar, begin van de dag Walibi, eind BLs todat je erbij neervalt.

Zelf komt me ma en haar vriend terug van een wereld reis, ofc precies op vrijdag of zaterdag en ze willen dat ik de help de boot kom afmeren en uitladen... dus jah geef mij maar Walibi ;)

Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit spel wacht op je als je je taken hebt gedaan. Misschien krijg je hem van je moeder kado als je alles hebt opgeruimd. Zul je dan denk ik wel alleen moeten doen. :lol:

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben 23 me ma geeft me niks meer :b: al hoop ik wel dat ze wat lekkere exotische rum hebben mee genomen :thumbs:!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy shit ik heb echt geen interesse meer in 360 games. Heel raar. Was totaal vergeten dat deze over een paar dagen uitkwam. Ik volg deze game al vanaf het begin dus had ik dit wel moeten weten. Volgens mij heb ik hem bij GH bestelt. Effe checken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina